24H Le Mans 2015: Εκκίνηση-20:00

Σκληρή μάχη μεταξύ Porsche και Audi στις 4 πρώτες ώρες του αγώνα

1η ώρα: Εκκίνση

Ο Bernhard πήρε τα ηνία του αγώνα από τον Jani στον πρώτο γύρο του αγώνα κι έμεινε εκεί καθ’ όλη τη διάρκεια της πρώτης ώρας. Το 1-2-3 της Porsche χάλασε από την αρχή καθώς ο Hulkenberg δεν είχε καλό ρυθμό κι έχασε θέσεις από τα τρία Audi.

Τα πρώτα pitstop έγιναν αρκετά νωρίς, μόλις στον 9ο γύρο κι εκεί είχαμε αλλαγές θέσεων. Στο τέλος της πρώτης ώρας το Audi#8 ήταν στην 3η θέση έχοντας όμως δυνατή μάχη με το Audi#7.

Η πρώτη ώρα δεν ήταν καθόλου εύκολη για τη Nissan η οποία αντιμετώπισε προβλήματα κι έχασε χρόνο.

Στην LMP2 το Oreca της TDS Racing είχε τα ηνία με 7 δευτερόλεπτα διαφοράς. Εντυπωσιακή επίδοση καθώς εκκίνησε από την 6η θέση.

Στα GTE, η Aston Martin #95 είχε σκληρή μάχη με τη Ferrari #83 για την πρώτη θέση της GTE-Pro. Στην GTE-Am η Ferrari #72 ήταν στην κορυφή.

1434205066

2η ώρα: Αντεπίθεση Audi

Η δεύτερη ώρα είχε ανατροπές καθώς το Audi#7 έκανε αντεπίθεση και πήρε τα ηνία του αγώνα περνώντας και τις δύο Porsche με εντυπωσιακό τρόπο. Ο Lotterer είχε πολύ καλό ρυθμό δημιουργώντας διαφορά 2.5 δευτερολέπτων από τον Bernhard με την 919 #17. Στην 3η θέση ήταν ο Jani με την άλλη Porsche#18.

Η 2η ώρα δεν είχε μόνο αλλαγές στην κορυφή αλλά και το πρώτο Αυτοκίνητο Ασφαλείας του αγώνα. Η Porsche#92 αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα -ο οποίος πήρε φωτιά- κι έχασε λάδια στο πρώτο chicane της Mulsanne. Έτσι το #42 της Strakka έχασε τα φρένα κι έπεσε πάνω στο #13 της Rebellion.

Ο Hulkenberg ήταν αυτός που επωφελήθηκε περισσότερο από το SC καθώς κατάφερε να φτάσει τα Audi #9 και #8 και να προσπεράσει για την 4η θέση.

Στην LMP2, η KCMG #47 ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα φτιάχνοντας μάλιστα μια διαφορά 7 δευτερολέπτων από το Oreca της TDS Racing #46. Στην 3η θέση ήταν η G-Drive#26 με τον Sam Bird στο τιμόνι.

Στην GTE-Pro η Aston Martin#95 διατηρούσε τα ηνία της κλάσης όμως η Ferrari#51 ακολουθούσε από κοντά.

Η μάχη στη μικρότερη κατηγορία, GTE-Am, ήταν ίσως η πιο σκληρή του αγώνα καθώς οι δύο Ferrari #98 και #72 είχαν διαφορά λίγων δεκάτων.

3η ώρα: Προβλήματα στην Audi

Συναρπαστική εξέλιξη είχε η 3η ώρα του αγώνα με το Audi#8 να χτυπά στις μπαριέρες και να χάνει 4 λεπτά στα pit με μεγάλες ζημιές. Ο Duval βρέθηκε σε δύσκολη θέση καθώς υπήρξε ασυνεννοησία στον ασύρματο αλλά και στις σημαίες της πίστας, με αποτέλεσμα να προσεγγίσει «Slow Zone» με πολλά χιλιόμετρα. Αφού κατάφερε κι απέφυγε τα πιο αργά αυτοκίνητα έπεσε στις μπαριέρες τραυματίζοντας σοβαρά το εμπρός μέρος. Μετά από αυτή την εξέλιξη το Audi#8 από την 3η θέση έπεσε στην 8η.

Νωρίτερα ο Lotterer αντιμετώπισε κλατάρισμα ελαστικού στο Audi#7, 3 γύρους αφού είχε μπει στα pit για καύσιμα. Το κλατάρισμα έριξε το Audi#7 στην 5η θέση κι επέτρεψε στην Porsche#17 του Hartley να πάρει τα ηνία του αγώνα.

1434210859 (1)

Η 5άδα πίσω από την Porsche#17 ήταν, Audi#9, Porsche#18, Porsche#19 και Audi#7.

Στην LMP2 η KCMG #47 διατηρούσε τα ηνία ανοίγοντας μάλιστα τη διαφορά από την TDS Racing #46.

Αλλαγές στην κορυφή είχαμε και στην GTE-Pro καθώς η Aston Martin#95 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα κι έχασε πολύτιμο χρόνο στα pit. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στην Aston Martin#97 να πάρει τα ηνία της κατηγορίας. Πίσω του ήταν οι Ferrari#71 και Corvette#64.

Στην GTE-Am η Viper SRT#53 ήταν άπιαστη προσπερνώντας και τις δύο Ferrari που είχαν το 1-2. Η 3η ώρα δεν εξελίχθηκε καλά για τη Scuderia η οποία δεν είχε ρυθμό χάνοντας θέσεις.

4η ώρα: Με πρωταγωνιστή το SC

Η δράση ήταν περιορισμένη στην 4η ώρα του αγώνα καθώς υπήρχε Αυτοκίνητο Ασφαλείας λόγω του ατυχήματος του Duval νωρίτερα. Η ζημιά στην μπαριέρα ήταν μεγάλη κι έτσι χάθηκαν σχεδόν 45 λεπτά δράσης.

Μπορεί να χάθηκαν αρκετά λεπτά δράσης αλλά η Porsche#17 κέρδισε αρκετά δευτερόλεπτα στη μάχη της με το Audi#9. Ο λόγος ήταν ότι η 919 ήταν στο 1ο γκρουπ του SC ενώ το R18 στο 2ο.

Κατά τη διάρκεια του SC κάποιοι επέλεξαν να μπουν στα pit κι αυτό άλλαξε λίγο την κατάταξη. Πλέον στην 3η θέση ήταν το Audi#7 που νωρίτερα είχε χάσει πολύτιμο χρόνο λόγω κλαταρίσματος. Στις θέσεις 4-5 ήταν τα δύο Porsche #18 και #19.

Μετά από 4 ώρες η Toyota ήταν στις θέσεις 6 και 7 χωρίς όμως να έχει το ρυθμό για κάτι καλύτερο. Οι Ιάπωνες ποντάρουν στην αξιοπιστία της TS040.

Στην LMP2 δεν υπήρξε καμία αλλαγή στην κορυφή με την KCMG #47 να απολαμβάνει μια μεγάλη διαφορά από την TDS Racing #46.

Στην GTE-Pro η μάχη για την πρώτη θέση είχε πάρει φωτιά. Η Corvette#64 έσπασε την πρωτοπορία της Aston Martin για πρώτη φορά στον αγώνα.Στην GTE-Am η Ferrari#72 είχε πάρει τα ηνία.

Motor Racing - Le Mans 24 Hour -  Le Mans, France

Σχόλια

Σχόλια