Ήρθε με 1.600 χλμ./ώρα

    Το αυτοκίνητο που προτίθεται να σπάσει το ρεκόρ επίγειας ταχύτητας, το Bloodhound SCC, εκτίθεται στον περιβάλλοντα χώρο του Ζαππείου, από σήμερα έως και τις 14 Ιουνίου

    Το Bloodhound SCC των 137.000 ίππων φιλοδοξεί να πιάσει τα 1.600 χλμ/ώρα και να καταρρίψει το παγκόσμιο επίγειο ρεκόρ ταχύτητας. Ρέπλικα του πρωτότυπου αυτοκινήτου, που θα επιχειρήσει την απίστευτη αυτή προσπάθεια  το φθινόπωρο σε έρημο της Ν.Αφρικής, παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου και θα εκτίθεται για τρεις ολόκληρες ημέρες, με ελεύθερη είσοδο, στον εξωτερικό χώρο του Ζαππείου και ώρες 11:00 έως 23:00.

    Το συνολικό κόστος της προσπάθειας για την κατάρριψη του ρεκόρ και της κατασκευής του Bloodhound SCC, ανέρχεται στο ποσό των 60.000.000€ και είναι μάλλον χαμηλό αν αναλογιστούμε ότι εξερευνά πεδία της μηχανολογίας που είναι εντελώς απάτητα, ενώ χρησιμοποιεί στοιχεία που δεν υπάρχουν παρά μόνο στην αεροπορική και την αεροδιαστημική βιομηχανία. Το όχημα διαθέτει στροβιλοκινητήρα, συστοιχία πυραυλοκινητήρων και κινητήρα εσωτερικής καύσης 750 ίππων, ο οποίος το μόνο που κάνει είναι να κινεί την αντλία καυσίμου των πυραύλων. Η συνολική διαθέσιμη ισχύς είναι 137.000 ίπποι και αν επιτύχει το στόχο των 1.600 χλμ./ώρα θα έχει σπάσει το φράγμα του ήχου κατά 1,4 φορές.  Η εκδήλωση της παρουσίασης της replica του Bloodhound SCC στην Ελλάδα διοργανώθηκε από την Castrol, μία από τις κορυφαίες μάρκες λιπαντικών στον κόσμο. Η εταιρεία, που έχει μακρόχρονη παράδοση στους αγώνες ταχύτητας και έχει συμβάλει στην κατάρριψη του ρεκόρ επίγειας ταχύτητας 21 φορές στη διάρκεια του 20ου αιώνα, συμμετέχει και στο Bloodhound, αναλαμβάνοντας τη διάθεση των απαιτούμενων λιπαντικών. Ειδικά για έναν τόσο δυνατό, απαιτητικό και ακριβό κινητήρα που παράγει συνολική ισχύ 137.000 ίππους, χρησιμοποιείται το λιπαντικό Castrol  Edge με Titanium FSTTM.

    Μέχρι σήμερα το ρεκόρ επίγειας ταχύτητας είναι 1.228χλμ/ώρα και το κατέχει από το 1997 το μοντέλο Thrust SSC. To πρόγραμμα Bloodhound SCC  διοικείται από τον ίδιο άνθρωπο που δημιούργησε το Thrust, τον Richard Noble, ενώ ίδιος είναι και ο οδηγός, ο πιλότος Andy Green.

    Σχόλια

    Σχόλια