Η μάστιγα του Arm Pump

    Οι Rossi και Marquez αναλύουν το πρόβλημα arm pump που στοιχειώνει τους αναβάτες του MotoGP

    Στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης στη Βαρκελώνη υπήρξε μια ενδιαφέρουσα ερώτηση, μεταξύ άλλων, που είχε να κάνει με το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα που μαστίζει το MotoGP τα τελευταία χρόνια. Οι Valentino Rossi και Marc Marquez αποφάσισαν να απαντήσουν και να δώσουν τη δική τους οπτική στο συγκεκριμένο πρόβλημα το οποίο μόνο φέτος έχει οδηγήσει στο χειρουργείο τους Dani Pedrosa, Hector Barbera, Pol Espargaro, Alex Rins, ενώ έχουν παρουσιάσει προβλήματα οι Cal Crutchlow, Marc Marquez και Nicky Hayden.

    Ο Rossi εστίασε την προσοχή του περισσότερο στο τεχνικό κομμάτι υποστηρίζοντας πως τα ελαστικά και ο τρόπος που φρενάρουν οι μοτοσικλέτες έχουν ρίξει τεράστιο βάρος στα χέρια του αναβάτη. Ο Ιταλός superstar είπε:

    Είναι περίεργο. Νομίζω ότι υπάρχει τεχνικό υπόβαθρο για αυτό. Σίγουρα τα τελευταία χρόνια η πίεση που έχεις στα χέρια σου έχει αυξηθεί. Το εμπρός ελαστικό της Bridgestone είναι φανταστικό, επίσης τα φρένα όλο και μεγαλώνουν, το φρένο του κινητήρα και τα νέα κιβώτια ταχυτήτων συμβάλουν. Όλα αυτά προσθέτουν τεχνική ισχύ στο φρενάρισμα και στα χέρια του αναβάτη. Ευτυχώς δεν έχω κάποιο πρόβλημα, αλλά τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί τα προβλήματα.

    Ο Marquez από την άλλη πρόσθεσε:

    Το επίπεδο έχει ανέβει πολύ, με τις μοτοσικλέτες μας μπορείς να πας πολύ γρήγορα πλέον, ενώ και τα λάστιχα αντέχουν να πηγαίνεις γρήγορα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό σε κάνει να είσαι πιεσμένος σε όλο τον αγώνα. Έχει να κάνει όμως και με τον τρόπο που οδηγείς τη μοτοσικλέτα. Πέρυσι για παράδειγμα δεν είχα κανένα πρόβλημα, αλλά φέτος είχα μερικά προβλήματα. Όταν δεν οδηγείς όπως θέλεις, είσαι σφιγμένος στη μοτοσικλέτα, το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο. Είναι ένας συνδυασμός όλων αυτών των πραγμάτων.

    Οι αναβάτες ρωτήθηκαν επίσης και για την επιστροφή του Max Biaggi κάτι που είδαν με καλό μάτι, με τον Rossi να σχολιάζει πως μάλλον θα πάει στο Misano να δει τον αγώνα…

    Επίσης, καινούρια εξαρτήματα θα έχουν Honda και Suzuki στη Βαρκελώνη.

    Σχόλια

    Σχόλια