Αναδιοργάνωση για την Toyota το 2016

Οι Πρωταθλητές τα έχουν βρει σκούρα φέτος και βλέπουν από τώρα την επόμενη χρονιά

Το 2015 δεν έχει ξεκινήσει ιδανικά για την Toyota. Η Ιαπωνική εταιρία που κέρδισε 5 από τους 8 αγώνες το 2014 δεν έχει τον ίδιο ρυθμό με πέρυσι, με αποτέλεσμα να υστερεί σε ταχύτητα από τις Audi και Porsche. Οι Ιάπωνες πλέον, εξετάζουν τις επιλογές στα τεχνικά χαρακτηριστικά του LMP1 για το 2016, καθώς φέτος οι αντίπαλοί τους έκαναν άλματα προόδου. O Τεχνικός Διευθυντής της Toyota Motorsport, Pascal Vasselon, αποκάλυψε πως το υβριδικό σύστημα, ο χώρος αποθήκευσης ενέργειας, αλλά και ο κινητήρας του TS040 πέρασαν από αξιολόγηση, με στόχο να βρεθούν άμεσες λύσεις.

Εξετάζουμε το τι θα κάνουμε του χρόνου, διότι χρειαζόμαστε ένα πλάνο. Είχαμε ένα πλεονέκτημα πέρυσι και μόλις βάλαμε το φετινό πακέτο αναβαθμίσεων είδαμε πως ήμασταν 2.5 δευτερόλεπτα ταχύτεροι. Όμως αυτό δεν ήταν αρκετό. Γνωρίζουμε πως έχουμε πολύ λιγότερους πόρους από τους αντιπάλους μας, αλλά πιστεύαμε πως το πλεονέκτημα που είχαμε, θα κρατούσε άλλον έναν χρόνο.

Στην αρχή της χρονιάς, φημολογούνταν πως η Toyota θα αφήσει τον «υπερπυκνωτή» ως σύστημα αποθήκευσης ενέργειας και θα αλλάξει σε μπαταρίες για το 2015. Όμως τα χρήματα που απαιτούνταν για μία μεγάλη αλλαγή δεν υπάρχουν. Ωστόσο δεν αποκλείεται το 2016 να δούμε ένα διαφορετικό υβριδικό σύστημα από την Toyota. Τέλος, ο Vasselon απέκλεισε το ενδεχόμενο η ομάδα του να αλλάξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η Toyota αγωνίζεται με έναν ατμοσφαιρικό V8, οι Audi και Nissan V6 Turbo, ενώ η Porsche χρησιμοποιεί V4 Turbo.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια