H ACO αναθεωρεί τη διαδικασία «Αργής Ζώνης» στο Le Mans

To σύστημα που δοκίμασε η ACO με επιτυχία το 2014, φέτος φιλοδοξεί να το κάνει ακόμα πιο αποτελεσματικό

Η Automobile Club de l’Ouest πραγματοποίησε μια σειρά από αλλαγές στη διαδικασία της «Αργής Ζώνης» για τον 83ο 24ωρο αγώνα στο Le Mans. Οι αλλαγές αυτές έχουν ως σκοπό να μειωθούν τα λάθη των οδηγών, αλλά και να μειωθούν οι κόκκινες σημαίες στις επίσημες διαδικασίες.

Όταν σε επιμέρους σημεία της πίστας υπάρχει ένα συμβάν και οι αγωνοδίκες κρίνουν πως πρέπει να υπάρξει η διαδικασία «Αργής Ζώνης», τότε όλα τα αγωνιστικά επιβραδύνουν στα 60 χλμ/ώρα, όμως φέτος η ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 80 χλμ/ώρα. Επίσης οι ζώνες από τις 19 που ήταν το 2014, θα είναι φέτος 35.

Σύμφωνα με τον Αγωνιστικό Διευθυντή της ACO, Vincent Beaumesnil, μέσα στις αλλαγές συμπεριλαμβάνονται πίνακες με φωτεινές ενδείξεις κατά μήκους της διαδρομής, που θα ενημερώνουν τους οδηγούς.

Δουλέψαμε πολύ σκληρά για να διδάξουμε σε 1500 κριτές τη διαδικασία του νέου συστήματος. Η διαχείριση της πίστας θα είναι διαφορετική για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια. Πιστεύω πως υπάρχει μια μεγάλη βελτίωση. Από το 2014 μέχρι σήμερα έχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα.

Ο Beaumesnil συνέχισε λέγοντας πως οι φωτεινές ενδείξεις στην πίστα θα συνδέονται με όλα τα αυτοκίνητα, με σκοπό να βελτιστοποιηθεί η ασφάλεια και να μειωθούν τα περιθώρια για λάθη. Αυτές οι αλλαγές αναμένεται να μειώσουν και τα αυτοκίνητα ασφαλείας, μιας και το 2014, όπου ήταν η πρώτη χρονιά που χρησιμοποιήθηκε το εν λόγω σύστημα, είχαμε μόλις τρεις φορές την παρέμβασή τους.

Με αυτές τις αλλαγές, θα αποφύγουμε τις συχνές εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας στους αγώνες, ενώ θα μειωθεί και ο αριθμός στις κόκκινες σημαίες στις ελεύθερες δοκιμές.

Ο Beaumesnil δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η «Αργή Ζώνη» να εφαρμοστεί και στους αγώνες του WEC, που εκεί ήδη ισχύει η διαδικασία της αργής ζώνης λόγω κίτρινης σημαίας σε όλο το μήκος της πίστας.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια