Επιστροφή στους βαθμούς θέλει η McLaren

    Η McLaren θέλει να αφήσει το Μπαχρέιν πίσω της, καθώς οι Jenson Button και Kevin Magnussen εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο συμπλέκτη της MP4-29. Ο ρυθμός τους ήταν ενθαρρυντικός με τον Βρετανό να έχει δυνατότητες ακόμα και για το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου. Όμως αυτό δεν συνέβη ποτέ. Η McLaren μετά από έρευνα, έκανε σαφές ότι το πρόβλημα με τον συμπλέκτη ήταν μεμονωμένο (σχετικό θέμα). Επίσης τα προβλήματα με την αεροδυναμική σήραγγα έχουν λυθεί και πλέον τα δεδομένα μεταξύ αυτής και πίστας ταυτίζονται. Έτσι μπορούν να πιέσουν για να βελτιώσουν την MP4-29 με αναβαθμίσεις.

    Ο Button έχει κερδίσει στη Κίνα το 2010, σίγουρα είναι δύσκολο να ξανασυμβεί αυτό φέτος αλλά ο Βρετανός θέλει ένα καλό αποτέλεσμα για να ισοφαρίσει την κακή εμφάνιση στο Μπαχρέιν.

    Μετά από έναν απογοητευτικό αγώνα στο Μπαχρέιν, στη Κίνα πρέπει να πάρουμε μερικούς καλούς βαθμούς ώστε να αποδείξουμε ότι το μονοθέσιό μας έχει τον ρυθμό που πιστεύουμε. Στο Μπαχρέιν είδαμε ότι οι διαφορές είναι πολύ σφιχτές και πρέπει να κάνει τα πάντα τέλεια, να έχεις καλές περιόδους δοκιμών, να μην αντιμετωπίσεις προβλήματα στις κατατακτήριες και να έχεις έναν καθαρό αγώνα ώστε να προσπαθήσεις να βρεθεί στη κορυφή. Μου αρέσει η Κίνα, έχω κερδίσει εδώ το 2010 και πάντα είχα καλά αποτελέσματα με τη McLaren. Σίγουρα δεν είναι η πίστα που ταιριάζει απόλυτα στο πακέτο μας αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε ένα καλό 3ήμερο.

    Μετά από ένα δυναμικό ξεκίνημα στην καριέρα του στην F1 o Magnussen, είχε έναν απογοητευτικό αγώνα στο Μπαχρέιν και τώρα θέλει να επανέλθει ψηλά στο grid.

    Νοιώθω ότι στον τελευταίο αγώνα δεν πήρα τα μέγιστα από το μονοθέσιο, αλλά οι δύο ημέρες δοκιμών στο Μπαχρέιν και η προετοιμασία μου για τη Κίνα με έχουν βοηθήσει να νοιώσω καλύτερα μέσα στην MP4-29. Ανυπομονώ για τον αγώνα, είναι μια πίστα που έχω δει μόνο στη τηλεόραση, αλλά δείχνει να έχει μεγάλη ποικιλία στροφών. Η πρώτη στροφή είναι σίγουρα μια πραγματική πρόκληση. Επίσης πιστεύω ότι θα δούμε αρκετά υψηλές ταχύτητες και πολλά προσπεράσματα στην πίσω ευθεία η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες στο πρωτάθλημα. Στους πρώτους 3 αγώνες έχουμε δει διαφορετικά μονοθέσια να πλησιάζουν τους οδηγούς της Mercedes και νομίζω ότι είναι ακόμα νωρίς για να πούμε πως ακριβώς είναι η σειρά δυναμικότητας. Όμως ο στόχος μας είναι να βρεθούμε όσο πιο κοντά στη κορυφή γίνεται.

    Σχόλια

    Σχόλια