Live Test: Citroen C4 1.6 e-HDi 115 Feel

    Ελαφρά ανανεωμένο και πάντα φινετσάτο, το γαλλικό μικρό - μεσαίο έρχεται να αποδείξει ότι τα χρόνια δεν το έχουν αγγίξει.

    To  Citroen C4 1.6 e-HDi 115 Feel ήρθε στην κλίνη του Προκρούστη του Motornews που ακούει στην ευγενική ονομασία Live Test. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Πέμπτη 11 Ιουνίου

    Τελικά η C4 έχει πολύ από το χαρακτήρα της παλιάς καλής Citroen. Έχει όλο το πακέτο της άνεσης που μπορεί να ζητήσει κανείς από μια γνήσια απόγονο της μυθικής DS, σε συνδυασμό με ένα πολύ καλό επίπεδο ποιότητας στη συναρμολόγηση (κυρίως) και στα υλικά. Επιπρόσθετα, μπορεί και προσφέρει πρακτικά τα πάντα σε επίπεδο εξοπλισμού, μια και με μικρές αλλά καίριες αλλαγές στο λογισμικό που ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, υποστηρίζοντας όλες τις τελευταίες προσθήκες που μπορεί να εντοπίσει κανείς σε αυτοκίνητο ανεξαρτήτως κατηγορίας.

    CitroenC4hdi3 CitroenC4hdi4

     

    Η touch screen οθόνη στην κεντρική κονσόλα δίνει «ρέστα» σε ότι έχει να κάνει με τον έλεγχο των περιφερειακών συστημάτων και μόνη μας ένσταση σε αυτήν, είναι η απόσταση για το δεξί χέρι του οδηγού- που είναι μεγαλύτερη από αυτή που θα θεωρούσαμε ιδανική. Τέλος, φροντίζοντας για το ευ ζην των καθρεπτών, η αναδίπλωσή τους ήταν ένα must όπου και αν παρκάραμε με τη χαρακτηριστική ιδιαιτερότητα να είναι πως ακόμα και «κλειστοί», εξακολουθούν και εξέχουν αρκετά. Κάπως έτσι έφτασαν στο τέλος τους οι μέρες μας με την C4 και η επίγευση από την οδήγηση του αυτοκινήτου είναι προφανώς θετική. Θα θέλαμε να κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα για να απολαύσουμε την άνεση αλλά και την οικονομία της, που για τις ημέρες που ήμασταν μαζί, έμεινε πεισματικά κάτω από τα 6 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

    CitroenC4hdi2

    Τρίτη 9 Ιουνίου

    CitroenC4LT2

    Τα χιλιόμετρα με το C4 είναι πραγματικά ξεκούραστα και η αλήθεια είναι πως ψάχνουμε αφορμή για περισσότερα. Κάθε μέρα. Προγραμματίζουμε και ένα ταξιδάκι, προκειμένου να δούμε και εκτός πόλεως τι γίνεται με το μικρομεσαίο Citroen, του οποίου οι ανανεώσεις είναι μεν λίγες και διακριτικές, έχουν κάνει όμως αρκετά μεγάλη διαφορά σε καίρια σημεία. Δυνατό χαρτί για το νέο μοντέλο είναι σίγουρα το μοτέρ που του δίνει χαρακτήρα και με την απόδοσή του προσδιορίζει τη δυναμική του μοντέλου. Στην εμφάνιση, ενώ οι αλλαγές είναι περιορισμένες, οι διαφορές είναι αισθητές και διακρίνεται το νέο από απόσταση. Αυτό που μας κάθεται «κάπως» μέχρι στιγμής, είναι το μεγάλο σε διάμετρο τιμόνι, που σαν να γλιστράει λίγο όταν περιστρέφεται για τους ελιγμούς παρκαρίσματος, ενώ δείχνει και ψήγματα… αναισθησίας- στην οποία δεν έχουμε συνηθίσει από μοντέλα της Citroen.

    CitroenC4LT1

    Δευτέρα 8 Ιουνίου 

    CitroenC4 1

     

    Έχει τον τρόπο του το μικρομεσαίο της Citroen. Περνάει μια διάθεση πολύ χαλαρωτική στον οδηγό του, που δεν ψάχνει τη sport διάθεση και την ταχύτητα στις μετακινήσεις. Τόσο ο οδηγός, όσο και οι επιβάτες του C4 απολαμβάνουν την υψηλού επιπέδου άνεση στις μετακινήσεις και στα ταξίδια. Το τονισμένο αφρώδες στα καθίσματα είναι ένα χαρακτηριστικό που αρέσει πολύ, ακόμα και αν σε πρακτικό επίπεδο αποδεικνύεται πως «κλέβει» χώρο από το διαθέσιμο για τα πόδια των πίσω. Ο 1.6 diesel με τους 115 ίππους, έχει αναβαθμισμένο λογισμικό που τον «παρακολουθεί» και σε αυτό το μήκος κύματος βρίσκουμε και το εξαιρετικό start- stop που λειτουργεί υποδειγματικά και χωρίς να ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος της μίζας στην επανεκκίνησή του. Προφανώς και η κατανάλωση αναμενόμενα μένει χαμηλά. Τα 980 χιλιόμετρα της αυτονομίας που είδαμε κατά την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο, επαληθεύονται και με το παραπάνω μια και τώρα, 148 χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση των διαδρομών του Live Test, τα υπολειπόμενα έχουν φτάσει τα 860.

    CitroenC4 2

    Παρασκευή 5 Ιουνίου

    IMG_1648

    Τροπική ημέρα σήμερα με βροχή, νοτιά και τρομερή υγρασία. Η γαλλική χάρη όμως ήρθε να βάλει μια τάξη στα πράγματα και να αντιπαρατεθεί στις εντυπώσεις μας με το εξαιρετικό Focus που αφήσαμε αμέσως μόλις πήραμε το C4. Το οποίο υποβάλλουμε και πάλι στην κάματο του Live Test, καθώς ανανεώθηκε σε αρκετά σημεία τα οποία θα γνωρίσουμε εντός των ημερών. Το γαλλικό μικρό – μεσαίο μας καλωσόρισε με μια ένδειξη αυτονομίας 980 χιλιομέτρων, η οποία μετά από καμιά 30αριά χιλιόμετρα έμενε πεισματικά ίδια. Η παρεμβολή του Σαββατοκύριακου θα μας γεμίσει στοιχεία για το C4, το οποίο σε πρώτη φάση δείχνει εξαιρετικά άνετο και χαλαρωτικό -αλλά αυτό ήταν ένα από τα ατού του και στην προηγούμενη έκδοση. Επίσης, η πρώτη αισθητική παρατήρηση αφορά στα πλευρικά φλας. Η Citroen ήταν από τις πρώτες εταιρείες που τα έβγαλε από το εμπρός φτερό και τα ενσωμάτωσε στους καθρέφτες, σήμερα όμως αυτή η θέση, στη βάση τους, είναι μάλλον παρωχημένη και όχι ενδεδειγμένη. Να περάσετε υπέροχα και τη Δευτέρα θα είμαστε και πάλι μαζί, alive. Ελπίζουμε.

    IMG_1650 IMG_1651

    Σχόλια

    Σχόλια