Σημειώσεις από την Test Day στο Le Mans

Με λιγότερες από 10 ημέρες να απομένουν, οι ομάδες ετοιμάζονται πυρετωδώς για τον μεγάλο αγώνα

Μπορεί η Test Day να έχει ολοκληρωθεί όμως η ησυχία στα paddock δεν έχει φύγει. Σχεδόν όλες οι ομάδες δουλεύουν χωρίς να πάρουν ανάσα, ανακατασκευάζοντας και ετοιμάζοντας τα αυτοκίνητα για την εβδομάδα του αγώνα.

Η Porsche έδειξε πως έχει την ταχύτητα να κοντράρει φέτος στα ίσα την Audi για τη νίκη. Η Γερμανική εταιρία όμως θα πρέπει να αποφύγει τα προβλήματα αξιοπιστίας που της κόστισαν στο Silverstone και στο Spa. Η Audi παραμένει το φαβορί, όμως σε 24 ώρες αγώνα όλα είναι πιθανά να γίνουν. Το τρίδυμο των Lotterer, Fassler και Treluyer έχει κερδίσει τους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς και πηγαίνει στο Le Mans με στόχο την 4η νίκη τους στα 5 τελευταία χρόνια.

Η Toyota είναι το μεγάλο ερωτηματικό για το Le Mans. Οι Ιάπωνες δεν έφτασαν σε κανένα σημείο τον ρυθμό των Audi και Porsche και δείχνουν να δυσκολεύονται. Σίγουρα δεν είναι η εικόνα που θα δούμε στον αγώνα, όμως οι Πρωταθλητές έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους για να διεκδηκήσουν τη νίκη.

Αρκετές ομάδες έκαναν shakedown στο Bugatti Circuit την Τρίτη που βρίσκεται εσωτερικά της πίστας της La Sarthe και χρησιμποιείται για τον αγώνα του Moto GP. Μερικές από τις ομάδες ήταν η Nissan, η Toyota, η Audi, η Rebellion, η OAK Racing και η SMP Racing.

H δουλειά συνεχίζεται στα paddock της Nissan με τους μηχανικούς να μετρούν ατελείωτες ώρες εργασίας με στόχο την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει με το πρωτοπορειακό LMP1 της. Οι Ιάπωνες ωστόσο παραμένουν αισιόδοξοι πως ο ρυθμός τους θα βελτιωθεί μέχρι τον αγώνα.

Το LMP1 της Perrinn Limited, δε θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Le Mans την επόμενη εβδομάδα, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ωστόσο το MyLMP1 πρόγραμμα που τρέχει ο Nicolas Perrin, παραμένει ενεργό.

Τελετή προς τη μνήμη των 100 ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους σε δυστύχημα στο Le Mans το 1955, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο. Αυτό σηματοδοτεί την 60η επέτειο από την πιο τραγική ημέρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην ιστορία του.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια