Η Renault αξιολογεί την παρουσία της στην F1

    Οι Γάλλοι δεν είναι ευχαριστημένοι καθώς το κόστος είναι υψηλό και η προβολή της μάρκας δεν είναι ανάλογη

    Η Renault εξετάζει πολύ προσεκτικά το μέλλον της στην F1 και δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν είναι ευχαριστημένη με την παρούσα κατάσταση. Οι Γάλλοι ξοδεύουν πολλά χρήματα προσπαθώντας να κλείσουν τη διαφορά από τη Mercedes αλλά η μάρκα τους δεν έχει την ανάλογη προβολή η οποία θα δικαιολογούσε το κόστος. Πάνω σε αυτό το κομμάτι έχουν αναπτυχθεί αρκετές θεωρίες, όπως το ότι η Renault θα φύγει από την F1, θα μείνει και θα συνεργαστεί εκτενέστερα με τη Red Bull και τέλος ότι θα εξαγοράσει κάποια από τις μικρές ομάδες ώστε να επιστρέψει ως κατασκευαστής.

    Οι Carlos Ghosn, πρόεδρος της Renault, Jerome Stoll, πρόεδρος της Renault Sport F1 κι ο Cyril Abiteboul, αγωνιστικός διευθυντής της Renault, συνατήθηκαν με τον Bernie Ecclestone και συζήτησαν το μέλλον της εταιρείας στην F1. Αυτό που προέκυψε από την κουβέντα ήταν ότι θα τιμήσουν τα συμβόλαια που έχουν με τις Red Bull και Toro Rosso μέχρι και το 2016 αλλά τίποτα παραπάνω καθώς όλα ακόμα είναι υπό αξιολόγηση.

    Ο Abiteboul δήλωσε:

    Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η επιλογή μας να είμαστε προμηθευτές κινητήρων, με τους νέους κανονισμούς δε λειτουργεί όπως θα θέλαμε. Τα έξοδα είναι τόσο πολλά που ως προμηθευτής δεν έχεις τα οφέλη που χρειάζονται για να δικαιολογούν τα έξοδα. Αν η Mercedes δεν είχε ανεβάσει τόσο ψηλά τον πήχη ίσως τα έξοδα να ήταν λιγότερα και θα είχε νόημα να είσαι προμηθευτής κινητήρων. Όμως τώρα τα όρια είναι πολύ ψηλά και ξοδεύουμε περισσότερα. Έτσι ξοδεύοντας περισσότερα θέλουμε και πιο πολλά οφέλη όσον αφορά στο μάρκετινγκ.

    Όσον αφορά στη συνεργασία με τη Red Bull είπε:

    Θεωρητικά θα μπορούσαμε να βρούμε μία λύση μαζί με τη Red Bull. Πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον με τη Red Bull, όμως με τους νέους κανονισμούς είναι πιο δύσκολο να βρεθεί αυτή η λύση. Η συνάντηση με τον Ecclestone ήταν καλή καθώς προσπαθήσαμε να ξεκαθαρίσουμε τη θέση της Renault, διότι έχουν ειπωθεί πολλά από ανθρώπους που δεν αντιπροσωπεύουν τη μάρκα.

    Τέλος ο Abiteboul δήλωσε ότι η αλλαγή των κανονισμών σχετικά με τους κινητήρες αντί να περιορίσει το κόστος, όπως ήταν το αρχικό πλάνο, το αύξησε καθώς όλοι έχουν ξεκινήσει το κυνήγι της Mercedes.

    Σχόλια

    Σχόλια