Live Test: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125ps

    Το σημαντικότερο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Ford με τον χαρισματικό EcoBoost υποστηρίζει σε όλες τις εκφάνσεις το «Go Further» της εταιρείας

    To Ford Focus 1.0 EcoBoost 125ps ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος

    Πέμπτη 4 Ιουνίου

    Χθες το Focus παραχωρήθηκε στον συνεργάτη της μοτοσικλέτας, αγαπητό και αξιότιμο κ. Πετρόχειλο, ο οποίος το επέστρεψε με ανοιχτό το στόμα και τα σάλια να τρέχουν από το δασώδες μούσι του. Μη έχοντας οδηγήσει τα πιο πρόσφατα  μικρά – μεσαία μοντέλα, έμεινε ενεός από τη λειτουργία του μικρού κινητήρα, την άνεση της ανάρτησης, την ποιότητα κύλισης και γενικά τον πολιτισμό που επικρατεί  στο εσωτερικό του Focus.

    Ford Focus 10_5

    Έπεσε, βλέπετε, σε ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας και τώρα σπάει τα γουρουνάκια του γιου του για να μαζέψει τα 15.899€ που του λείπουν για να συμπληρώσει 15.900€ που κοστίζει με απόσυρση το Focus στην πολύ καλά εξοπλισμένη έκδοση Business της δοκιμής. “Θα το αγοράσω” δήλωσε, για να συμπληρώσει “είναι πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο”. Εμείς του ευχόμαστε τα γουρουνάκια να είναι ασφυκτικά γεμάτα με χαρτονομίσματα των 500€ ώστε να πραγματοποιήσει εδώ και τώρα το όνειρό του. Άλλωστε, το αξίζει τόσο αυτός, όσο και το Focus. Εμείς συνεχίζουμε να γράφουμε απολαυστικά χιλιόμετρα, με μια υποψία θλίψης ωστόσο, καθώς το εξαιρετικό μας όχημα θα επιστρέψει αύριο στη βάση του.

    Ford Focus 10_10 Ford Focus 10_11

    Τετάρτη 3 Ιουνίου

    Ford Focus 10_6

    Στο μεγάλο λιμάνι μας βρεθήκαμε χθες αποχαιρετώντας τον φοιτητή υιό στο ταξίδι του για Κρήτη και φυσικά υποκύψαμε σε ένα ενσταντανέ του Focus εμπρός από τις παλιές αποθήκες. Μέσα στον Πειραιά με τον εξωφρενικό κυκλοφοριακό φόρτο εκτιμήσαμε το ταχύτατο και κατά 99% σωστό στη λειτουργία του start – stop που γλιτώνει αρκετό καύσιμο. Έτσι, παρότι από τις 3 ώρες των συνολικών μας μετακινήσεων η 1 καταναλώθηκε σε ένα φρικιαστικό σταμάτα – ξεκίνα, η κατανάλωση από τα 7 λίτρα της Δευτέρας έπεσε στα 6,8 σήμερα και διατηρείται εκεί. Παρότι το Focus δεν είναι ένα αμιγές αυτοκίνητο πόλης, νοιώθει πολύ άνετα στις ασφυκτικές συνθήκες κίνησης, το ίδιο και ο οδηγός του. Η απόλαυση όμως έρχεται καθώς τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, όπου η απουσία θορύβων τόσο από τον κινητήρα, όσο και από την ανάρτηση και τον αέρα, συνθέτουν ένα ιδιαίτερα άνετο περιβάλλον. Μετά από κάτι τέτοια μοτέρ, τα ηλεκτρικά που θα έρθουν στο μέλλον θα μας φαίνονται… θορυβώδη. Πλάκα έχει.

    Τρίτη 2 Ιουνίου 

    Ford Focus 10_1

    Μπορεί με το Focus να κινούμαστε αυτές τις ημέρες εντός Αττικής και μόνο, ωστόσο ακόμα και στο σταμάτα – ξεκίνα της καθημερινότητας το βάθος της οδικής συμπεριφοράς και ο εξαιρετικός κινητήρας σε κερδίζουν απόλυτα. Για την αισθητική, ειδικά του πίσω μέρους και για τη σχεδίαση του ταμπλό θα μπορούσαμε να πούμε πολλά, ωστόσο το Focus είναι μηχανολογικό ποίημα συγκριτικά με άλλα μοντέλα της κατηγορίας του, εξασφαλίζοντας απολαυστική μετακίνηση σε όλες τις συνθήκες. Κινητήρας για σεμινάριο, ανάρτηση για κάθε απαίτηση, τιμόνι για συζήτηση, συνθέτουν ένα σύνολο που χαίρεσαι να οδηγείς. Έτσι ξεχνάς το χωρίς χαρακτήρα και έμπνευση πίσω μέρος και το ταμπλό με τις δεκάδες διαφορετικές επιφάνειες που σε αγχώνει -μια ματιά στα γερμανικά δείγματα δεν θα ήταν εκ του περισσού (μήνυμα χωρίς χρέωση στους σχεδιαστές της Ford)- και αφοσιώνεσαι στην οδήγηση που 11 φορές στις 10 είναι απολαυστική.

    Ford Focus 10_2

    Δευτέρα 1 Ιουνίου

    Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου είχαμε την ευκαιρία να δούμε το Focus πιο αναλυτικά και να κάνουμε… focus σε κάποια σημεία. Το αυτοκίνητο είναι ολοκληρωμένο, ενώ έχει βελτιωθεί σημαντικά η αισθητική του εσωτερικού.  Με τη μεγάλη οθόνη 8″ στο ταμπλό, το εσωτερικό δείχνει πιο συγκροτημένο και πολυτελές, καθώς λείπει το παλιό «δάσος» από διακόπτες. Οι χώροι είναι εξίσου βελτιωμένοι, με χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι μπορεί να καθίσει άνθρωπος σχεδόν 2 μέτρα πίσω χωρίς να… διπλωθεί. Βελτιώσεις έχει δεχτεί και η ανάρτηση η οποία συνεργάζεται πολύ καλά με το πλαίσιο. Το αποτέλεσμα είναι το Focus να είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση. Φυσικά η μεγάλη αλλαγή-προσθήκη στο νέο Focus είναι ο EcoBoost του λίτρου με τους 125 ίππους. Πραγματικά όταν κοιτάς το Focus εξωτερικά αλλά και στα τεχνικά χαρακτηριστικά -βάρος 1.327 κιλά- δεν μπορείς να διανοηθείς ότι ένας χιλιάρης κινητήρας θα βρίσκεται κάτω από το καπό. Ωστόσο ο EcoBoost έχει κάποιο μαγικό ραβδί και τα καταφέρνει άριστα απέναντι στο βάρος του αμαξώματος. Η ονομαστική ισχύς  είναι αρκετή ως νούμερο, ενώ και στην πράξη  αυτό που εισπράττεις σε κάνει να κοιτάς διαρκώς με θαυμασμό το κοντέρ.

    focus-125-back

    Παρασκευή 29 Μαΐου

    focus-125-side

    Το νέο κι ακόμα πιο ολοκληρωμένο Ford Focus έφτασε στο Motornews για έναLive Test. Το σημαντικότερο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία των «μπλε» έφτασε στα χέρια μας κι όπως δείχνουν τα πρώτα δείγματα είναι πρόθυμο να επιβεβαιώσει το «ειδικό βάρος» του ονόματός του. Η προσθήκη του τρικύλινδρου χιλιάρη EcoBoost των 125 ίππων δίνει άλλη αξία στο Focus, καθώς πρόκειται για έναν χαρισματικό κινητήρα που θέτει νέα στάνταρ. Δεν έχει αναδειχτεί τυχαία 3 φορές Κινητήρας της Χρονιάς. Στο εσωτερικό παρατηρείται άλλη μια σημαντική αναβάθμιση για το νέο Focus. Ποιοτικότερα υλικά και πιο εργονομικά προσεγμένη σχεδίαση. Η προσθήκη της μεγάλης οθόνης αφής των 8″ ανεβάζει το «status» και δίνει στον οδηγό, μέσω εύχρηστου και γρήγορου UI, τη δυνατότητα πρόσβασης στα κυριότερα συστήματα του αυτοκινήτου που έχουν να κάνουν με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

    focus-125-in

    Σχόλια

    Σχόλια