Αύξηση του θορύβου από το 2016

    Η FIA δουλεύει πάνω σε μια νέα λύση για την αύξηση του θορύβου των μονοθεσίων, εισάγοντας διπλή εξάτμιση

    Από τους πρώτους αγώνες του 2014 έχει ξεκινήσει μια σειρά από προσπάθειες βελτίωσης του ήχου και αύξησης του θορύβου των μονοθεσίων της F1. Έχουν ήδη δοκιμαστεί κάποιες λύσεις ωστόσο καμία από αυτές δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η FIA έχει συντάξει μια επιτροπή που συνεργάζεται με ειδικούς ώστε να βελτιώσει αυτό το κομμάτι της F1. Φέτος τα μονοθέσια ακούγονται καλύτερα από πέρυσι αλλά αν τα συγκρίνεις με αυτά του 2013… μάλλον καλύτερα ΔΕΝ μπορείς να τα συγκρίνεις.

    Η FIA σε μια νέα προσπάθεια που κάνει έχει ζητήσει από όλους τους κατασκευαστές κινητήρων να προτείνουν αλλαγές στην αρχιτεκτονική της απόληξης της εξάτμισης και αλλαγή στον τρόπο που θα φεύγουν τα καυσαέρια από την τουρμπίνα ώστε να βελτιωθεί ο ήχος για το 2016.

    Η πρόταση που υπερισχύει αυτή τη στιγμή είναι να υπάρχουν δύο απολήξεις κι όχι μία όπως έχουμε μέχρι σήμερα. Η μία θα χρησιμοποιείται για το wastegate της τουρμπίνας (βαλβίδα ελέγχου υπερσυμπίεσης) και η άλλη θα έρχεται κατευθείαν από τον κινητήρα με αποτέλεσμα να υπάρχει αύξηση του θορύβου.

    Φυσικά αυτή η αλλαγή είναι σημαντική και πρέπει να πάρει έγκριση πρώτα από το Strategy Group και στη συνέχεια από το ΠΣΜΑ το οποίο συνεδριάζει τον Ιούλιο.

    Βέβαια, η λύση αυτή δεν θα επαναφέρει τον ήχο του 2013 καθώς μιλάμε για εντελώς διαφορετικούς κινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν σε πολύ χαμηλότερες στροφές από εκείνους.

    Σχόλια

    Σχόλια