Η FIA παίρνει νέα μέτρα για τις εμπρός πτέρυγες

    Η Ομοσπονδία σκληρύνει τη στάση της όσον αφορά στην ελαστικότητα της εμπρός πτέρυγας

    Η FIA μετά την αύξηση των μέτρων ελέγχου στους κινητήρες και στη ροή καυσίμου σκλήρυνε τη στάση της και για τις εμπρός πτέρυγες. Η Ομοσπονδία αλλάζει τους κανονισμούς που έχουν να κάνουν με την ελαστικότητα της εμπρός πτέρυγας ώστε να αποτρέψει τις ομάδες να κυνηγήσουν τα όρια των κανονισμών.

    Συγκεκριμένα η FIA επικεντρώνεται στα τμήματα της πτέρυγας που βρίσκονται μπροστά από τους εμπρός τροχούς. Έτσι λοιπόν η νέα τεχνική οδηγία της FIA αναφέρει ότι θα εφαρμόζεται φορτίο 60Ν σε οποιοδήποτε μέρος τις οπίσθιας ακμής οποιουδήποτε πτερυγίου της εμπρός πτέρυγας. Το φορτίο θα εφαρμόζεται κάθετα στο πτερύγιο και η παραμόρφωση δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 3mm όταν μετράται κάθετα στην οπίσθια ακμή.

    Δεν είναι σαφές αν αυτή η αντίδραση της FIA έγινε για κάποια συγκεκριμένη ομάδα, ωστόσο οι εμπρός πτέρυγες γίνονται ολοένα και πιο πολύπλοκες οπότε η Ομοσπονδία θέλει να έχει τον έλεγχο.

    Η τελευταία φορά που είδαμε παρανομία στην εμπρός πτέρυγα ήταν στο Abu Dhabi του 2014 όταν οι Sebastian Vettel και Daniel Ricciardo της Red Bull Racing ακυρώθηκαν από τις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς η εμπρός πτέρυγα της RB10 δεν ακολουθούσε τους κανονισμούς σχετικά με την ελαστικότητα.

    Σχόλια

    Σχόλια