Η Pirelli θέλει να συνεχίσει αλλά θέτει όρους

    Οι Ιταλοί ζητούν περισσότερες δοκιμές και το κόστος να διατηρηθεί σε ανεκτά επίπεδα

    Η Pirelli δηλώνει ότι είναι έτοιμη να συνεχίσει τη συνεργασία της με την F1, αλλά μόνο αν το σπορ συμφωνήσει με τους όρους της. Οι Ιταλοί πρόκειται να καταθέσουν πρόταση για τα πρωταθλήματα 2017, 18 και 19 αλλά αυτό που ζητούν είναι να κρατηθεί το κόστος σε φυσιολογικά επίπεδα και να αυξηθούν οι δοκιμές ώστε να βελτιώσουν τα ελαστικά τους.

    Ο πρόεδρος της Pirelli, Tronchetti Provera, δήλωσε:

    Έχουμε σκοπό να μείνουμε στην F1 αν συμφωνούμε με τους κανονισμούς, αν το κόστος είναι ανεκτό και πάρουμε εγγυήσεις όταν υπογράψουμε το συμβόλαιο. Θέλουμε να γίνουν σωστές δοκιμές ώστε να μπορέσουμε να κατασκευάσουμε το καλύτερο δυνατό προϊόν και στη συνέχεια θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε το σπορ ώστε να υπάρξουν έντονες συγκινήσεις. Όμως πάντα με τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. Με περισσότερες δοκιμές θα ήταν καλύτερα για όλους μας, και για τις ομάδες. Επίσης, θα ήταν καλύτερα να έχουμε δοκιμές σε ζεστές περιοχές όπως στο Μπαχρέιν ή το Abu Dhabi. Αν περιμένουμε μέχρι τον Φεβρουάριο, θα είναι πολύ αργά και οι θερμοκρασίες δεν είναι σωστές. Οι δοκιμές είναι προς το συμφέρον της F1 και των ομάδων.

    Η πρόταση του Strategy Group για ελεύθερη επιλογή ελαστικών από τις ομάδες κι όχι από την Pirelli, βρίσκει την ιταλική φίρμα κάθετα αντίθετη. Ο Provera δήλωσε ότι αυτό είναι απαράδεκτο.

    Αυτό δεν πρέπει να συμβεί. Πρέπει να παρέχουμε εγγύηση για το προϊόν μας. Η επιλογή ελαστικών πρέπει να παραμείνει δική μας δουλειά καθώς δε θέλουμε τα ελαστικά να χρησιμοποιούνται με λάθος τρόπο. Μπορεί να υπάρξει ευελιξία αλλά η τελική επιλογή θα είναι δική μας.

    Ο Ιταλός συνέχισε λέγοντας πως η δημιουργία ελαστικών που θα αντέχουν περισσότερο είναι κάτι πολύ εύκολο, η μεγάλη πρόκληση είναι αυτό που ισχύει τώρα στην F1.

    Είναι πολύ εύκολο να κατασκευάσεις ελαστικά που θα αντέχουν για 10 αγώνες και μία ολόκληρη χρονιά. Από τεχνολογικής άποψης είναι πολύ εύκολη λύση. Το δύσκολο είναι να παρέχεις διαφορετικά ελαστικά τα οποία θα αντέχουν με ασφάλεια για 10, 15, 30 γύρους ανάλογα τη γόμα. Αυτή είναι μια καλή πρόκληση.

    Τέλος, η Pirelli υποστηρίζει τη χρήση μεγαλύτερων τροχών 18-20 ιντσών και πιστεύει ότι είναι η σωστή επιλογή για το μέλλον. Μάλιστα πραγματοποίησε και δοκιμές με μονοθέσιο του GP2.

    Σχόλια

    Σχόλια