Άνοιξε η διαδικασία επιλογής ελαστικών

    Η FIA άνοιξε κι επίσημα τη διαδικασία υποβολής προσφορών για την παροχή ελαστικών στα πρωταθλήματα 2017, 18 και 19

    Η FIA άνοιξε κι επίσημα τη διαδικασία υποβολής προσφορών για την παροχή ελαστικών στα πρωταθλήματα 2017, 18 και 19. Το συμβόλαιο της Pirelli ολοκληρώνεται στο τέλος του 2016 αλλά η διαδικασία για το 2017 ξεκινά νωρίτερα ώστε ο μελλοντικός προμηθευτής να έχει χρόνο να προετοιμαστεί.

    Οι Pirelli και Michelin είναι οι δύο εταιρείες που πρόκειται να καταθέσουν προσφορά στην FIA αλλά το αποτέλεσμα φαίνεται πως έχει ήδη αποφασιστεί, εκτός κι αν γίνουν μεγάλες αλλαγές.

    Η Pirelli θέλει να συνεχίσει να είναι στην F1 και πρόκειται να ακολουθήσει την ίδια στρατηγική που είχε μέχρι τώρα, θα κάνει ότι της ζητηθεί. Από την άλλη η Michelin θέλει να επιστρέψει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά υπό τους δικούς της όρους. Οι Γάλλοι θέλουν τροχούς 18 ιντσών και ελαστικά που θα αντέχουν και δεν θα φθείρονται τόσο γρήγορα όπως αυτά των Ιταλών. Αυτοί οι όροι δεν αρέσουν καθόλου στον Bernie Ecclestone ο οποίος θεωρεί ότι θα κάνουν κακό στην F1.

    Οι κανονισμοί για τα ελαστικά του 2017 πρόκειται να αλλάξουν αλλά όχι όπως θα ήθελε η Michelin. Η πρόταση του Strategy Group που πρέπει να εγκριθεί από το ΠΣΜΑ για να ισχύσει λέει ότι οι τροχοί των 13 ιντσών θα παραμείνουν αλλά θα αυξηθεί το μέγεθος των ελαστικών. Τα πίσω ελαστικά θα έχουν φάρδος 420mm ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη πρόσφυση.

    Άλλη μια πρόταση που συζητιέται είναι η αύξηση των γομών από 4 που έχουμε τώρα (πολύ μαλακή, μαλακή, μέση και σκληρή) σε 6. Με αυτόν τον τρόπο διευρύνεται η λειτουργία των ελαστικών και υπάρχουν περισσότερες και πιο ακριβείς επιλογές για την εκάστοτε πίστα.

    Σχόλια

    Σχόλια