GP Monaco FP1: Αγριεμένος ο Hamilton

    Ο Βρετανός είχε εξαιρετικό ρυθμό στο FP1 δείχνοντας τις διαθέσεις του για τη συνέχεια του GP

    O Lewis Hamilton ξεκίνησε με το δεξί το Grand Prix του Monaco σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση στο FP1. Ο Βρετανός είχε εξαιρετικό ρυθμό στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου δείχνοντας τις διαθέσεις του για τη συνέχεια. Πίσω του στη 2η θέση βρέθηκε ο rookie Max Verstappen και στην 3η θέση ο Daniel Ricciardo. Και οι δύο σημείωσαν τις επιδόσεις τους στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας με τον νεαρό Ολλανδό να εντυπωσιάζει.

    Η πρώτη ημέρα στο Μόντε Κάρλο ξεκίνησε με ελαφριά συννεφιά και την πίστα βρεγμένη κατά τόπους, καθώς το βράδυ της Τετάρτης ξέσπασε καταιγίδα στο Πριγκιπάτο. Οι πρώτοι γύροι των οδηγών έγιναν με την ενδιάμεση γόμα παρόλο που η αγωνιστική γραμμή ήταν αρκετά στεγνή. Κανείς δεν ήθελε να ρισκάρει σε αυτά τα πρώτα λεπτά. Οι πρώτοι χρόνοι σημειώθηκαν νωρίς, παρά τις περίεργες συνθήκες. Οι Hamilton, Rosberg ολοκλήρωσαν χρονομετρημένους γύρους με την ενδιάμεση γόμα.

    Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν 15 λεπτά για να δούμε slick ελαστικά, κι αυτός που έκανε την αρχή ήταν ο Hamilton, φορώντας τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Βρετανός έδωσε το σύνθημα και πίσω του ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί. Η πίστα όμως ακόμα είχε παγίδες κι ο Rosberg έπεσε σε μία από αυτές, χτυπώντας με το πλάι την W06 στην μπαριέρα της Tabac. Η σύγκρουση ευτυχώς ήταν ελαφριά και δεν προκάλεσε ζημιές στη Mercedes. Εκτός από τον Rosberg προβλήματα είχε κι ο Button, αλλά όχι με τις μπαριέρες. Ο Βρετανός ήταν ακινητοποιημένος στα pit καθώς το μονοθέσιο της McLaren αντιμετώπιζε μηχανικά προβλήματα.

    Η πίστα γλιστρούσε αρκετά σε αυτά τα πρώτα λεπτά και καθώς οι οδηγοί πίεζαν τόσο πιο εύκολο ήταν το λάθος. Οι Bottas, Ricciardo, Alonso έχασαν τον δρόμο τους στα φρένα για τη St. Devote αλλά ο χώρος διαφυγής ήταν αρκετά μεγάλος κι έτσι έμειναν μακριά από προβλήματα.

    Το πρώτο ημίωρο ολοκληρώθηκε με τον Hamilton στην κορυφή και τον Raikkonen 6 δέκατα πίσω του στη 2η θέση. Οι Ricciardo, Vettel και Maldonado συμπλήρωναν την 5άδα.

    Η δράση δε σταμάτησε, όπως παραδοσιακά συμβαίνει στα πρώτα λεπτά του δεύτερου ημιώρου, καθώς η Mercedes έβγαλε τον Rosberg στην πίστα με φρέσκο σετ μαλακής γόμας. Ο Γερμανός νωρίτερα είχε χάσει χρόνο λόγω της επαφής του με τις μπαριέρες, οπότε ήθελε να καλύψει το κενό. Ο Γερμανός βρήκε γρήγορα ρυθμό με αποτέλεσμα να ανέβει στην κορυφή. Όμως αυτό δεν κράτησε για πολύ καθώς ο Hamilton επέστρεψε στην πίστα με φρέσκο σετ μαλακής γόμας και κατέβασε την ταχύτερη επίδοση κατά 1 δευτερόλεπτο.

    Οι Hamilton-Rosberg είχαν μια πολύ όμορφη μάχη ανταλλάσσοντας ταχύτερους γύρους για αρκετά λεπτά. Η πίστα βελτιωνόταν και οι οδηγοί έβρισκαν ρυθμό με αποτέλεσμα οι χρόνοι να πέφτουν. Στα μισά της περιόδου ο Hamilton είχε τα ηνία με τον Rosberg μισό δευτερόλεπτο πίσω.

    Στη συνέχεια οι δύο Toro Rosso ήταν αυτές που κατάφεραν να πλησιάσουν τον ρυθμό των Mercedes με τον Verstappen στο 3 και τον Sainz στο 4. Ο Button περίμενε με αγωνία τους μηχανικούς του να ολοκληρώσουν τις εργασίες στη McLaren του και οι Ferrari παρέμεναν στα pit. Οι Vettel, Raikkonen βγήκαν λίγο πριν συμπληρωθεί μια ώρα δοκιμών και με φρέσκο σετ μαλακής γόμας βελτίωσαν τις επιδόσεις τους.

    Όταν συμπληρώθηκε το δεύτερο ημίωρο ο Hamilton ήταν στην 1η θέση, όντας ο μοναδικός οδηγός που είχε μπει στο 1:18. Πίσω του στη 2η θέση ήταν ο Vettel με 3 δέκατα διαφορά και λίγο πιο πίσω ο Raikkonen στην 3η θέση.

    Στο τρίτο και τελευταίο ημίωρο είδαμε τους οδηγούς να δοκιμάζουν με μεγαλύτερα φορτία καυσίμου καθώς προετοίμαζαν το set-up για τη συνέχεια του 3ημέρου. Επίσης είδαμε και τον Button να βγαίνει για πρώτη φορά στην πίστα καθώς η McLaren κατάφερε να λύσει τα προβλήματα. Σε αντίθεση με τον Button, ο Alonso είχε μια πολύ καλή περίοδο με την MP4-30 να λειτουργεί σωστά και να του δίνει τη δυνατότητα να πιέσει. Ο Ισπανός κατάφερε να σημειώσει την 11η ταχύτερη επίδοση μόλις 1 δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή.

    Ενώ όλα έδειχναν ότι τα τελευταία λεπτά δε θα έχουμε αλλαγές στις πρώτες θέσεις λόγω υψηλού φορτίου και φθοράς ελαστικών, οι Ricciardo και Verstappen είχαν άλλη γνώμη. Έτσι όταν έπεσε η καρό σημαία ο Hamilton ήταν στην κορυφή με τους Verstappen, Ricciardo, Vettel και Sainz να συμπληρώνουν την 5άδα. Ο Hamilton ήταν ο πιο δραστήριος οδηγός έχοντας το εντυπωσιακό νούμερο τον 49 γύρων, σχεδόν τα 2/3 του αγώνα για τον πρωταθλητή. Εντυπωσιακός όμως ήταν κι ο Verstappen ο οποίος με φθαρμένα ελαστικά κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:19 και να βρεθεί 1 δέκατο πίσω από την κορυφή.

    Η δράση συνεχίζεται με το FP2 στις 15:00.

    Αποτελέσματα FP1

    Θέση#ΌνομαΟμάδαBest LapLapsPit
    144   L. HAMILTON   Mercedes1:18.75049IN
    233   M. VERSTAPPEN   Toro Rosso Renault1:18.89942IN
    33   D. RICCIARDO   Red Bull Renault1:19.08627IN
    45   S. VETTEL   Ferrari1:19.13431IN
    555   C. SAINZ   Toro Rosso Renault1:19.24540
    613   P. MALDONADO   Lotus Mercedes1:19.45435IN
    726   D. KVYAT   Red Bull Renault1:19.52033
    87   K. RAIKKONEN   Ferrari1:19.67931
    96   N. ROSBERG   Mercedes1:19.76247
    1019   F. MASSA   Williams Mercedes1:19.76632IN
    1114   F. ALONSO   McLaren Honda1:19.79128IN
    1222   J. BUTTON   McLaren Honda1:20.20215IN
    138   R. GROSJEAN   Lotus Mercedes1:20.27434
    1411   S. PEREZ   Force India Mercedes1:20.61935IN
    1527   N. HULKENBERG   Force India Mercedes1:20.78434
    1612   F. NASR   Sauber Ferrari1:20.85724IN
    1777   V. BOTTAS   Williams Mercedes1:20.91736IN
    189   M. ERICSSON   Sauber Ferrari1:21.21925IN
    1928   W. STEVENS   Manor Ferrari1:23.23428
    2098   R. MERHI   Manor Ferrari1:23.40431IN

    Σχόλια

    Σχόλια