Νέα BMW Σειρά 3 Sedan και Touring

    Η σχεδίαση της νέας BMW Σειράς 3 ξεχωρίζει με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και πολυάριθμες βελτιώσεις στις λεπτομέρειες

    Δελτίο Τύπου

    Η BMW Σειρά 3 είναι ιδρυτής της σύγχρονης κατηγορίας σπορ sedan την οποία και εκπροσωπεί επάξια εδώ και 40 χρόνια. Μέσα στις έξι γενιές του μοντέλου, η BMW Σειρά 3 έχει θέσει πρότυπα δυναμικής υπεροχής, απόδοσης και σχεδίασης, σφυρηλατώντας τη σχέση μεταξύ μιας σπορ οδηγικής εμπειρίας και απαράμιλλης καθημερινής πρακτικότητας. Περίπου η μία στις τέσσερις BMW που πωλούνται είναι Σειρά 3 Sedan ή Touring, κάτι που την αναδεικνύει στο πιο επιτυχημένο μοντέλο της γκάμας BMW. Ακόμα πιο προηγμένη σχεδιαστικά και τεχνολογικά και με υπερσύγχρονους κινητήρες, τα νέα μοντέλα της BMW Σειράς 3 Sedan και Touring αποτελούν την πιο ελκυστική πρόταση από ποτέ. Η νέα οικογένεια BMW Σειρά 3 θα διατίθεται με ευρεία γκάμα κινητήρων από το λανσάρισμα. Διατίθενται τέσσερις βενζινοκινητήρες και επτά πετρελαιοκινητήρες, που αποδίδουν από 85 kW/116 hp – 240 kW/326 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7.9–3.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 185–99 g/km)*. Συνδυάζονται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και οκτατάχυτο Steptronic (στάνταρ στις BMW 330d, BMW 335d και BMW 340i Touring). Η νέα BMW Σειρά 3 διατίθεται με κλασική πίσω κίνηση ή BMW xDrive intelligent all-wheel drive, ανάλογα με το μοντέλο.

    Εντυπωσιακή παρουσία, προηγμένη ποιότητα εσωτερικού.
    Η σχεδίαση της νέας BMW Σειράς 3 ξεχωρίζει με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και πολυάριθμες βελτιώσεις στις λεπτομέρειες. Μπροστά, νέες ποδιές με ανανεωμένους αεραγωγούς επιτείνουν την αίσθηση πλάτους, ενώ ο αισθητήρας για το προαιρετικό Active Cruise Control (ACC) ενσωματώνεται αρμονικά στον κεντρικό αεραγωγό. Η ανάγλυφη αισθητική της πίσω ποδιάς μαζί με ένα αποκλειστικό διακοσμητικό στοιχείο και στάνταρ πίσω φώτα LED δίνουν έμφαση στο πλάτος και τη σπορ εμφάνιση του αυτοκινήτου. Μία καινοτόμος φιλοσοφία φωτισμού, με ανανεωμένους προβολείς και εντυπωσιακά φώτα ημέρας LED, υπογραμμίζει τη σπορ και δυναμική οπτική απήχηση. Προβολείς με πλήρη λειτουργικότητα LED παραγγέλνονται προαιρετικά. Το εσωτερικό αποπνέει ακόμα πιο έντονη αίσθηση φινέτσας με νέα υλικά και πρόσθετα χρωμιωμένα ένθετα για τα χειριστήρια τους αεραγωγούς και το κεντρικό πάνελ ελέγχου. Η νέα κεντρική κονσόλα με συρόμενο κάλυμμα για τις ποτηροθήκες αξιοποιεί καλύτερα τους αποθηκευτικούς χώρους μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων και αναβαθμίζει την ήδη εξαιρετική εργονομία της BMW Σειράς 3. Ποικίλες επιλογές εξατομίκευσης σε ταπετσαρίες και διακοσμητικά στοιχεία εσωτερικού, καθώς και νέες ζάντες, εξωτερικές αποχρώσεις και προτάσεις εξοπλισμού, ολοκληρώνουν τις επιλογές για τη νέα BMW Σειρά 3.

    Πρότυπο σπορ επιδόσεων και απόδοσης.
    Όλοι οι τρικύλινδροι, τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες και οι τετρακύλινδροι diesel των BMW 316d, BMW 318d και BMW 320d προέρχονται τώρα από τη νέα οικογένεια κινητήρων BMW EfficientDynamics. Χαρακτηριστικά όπως αναβαθμισμένοι υπερσυμπιεστές χαρίζουν στους νέους τετρακύλινδρους diesel ακόμα ταχύτερη απόκριση, ενώ ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας είναι νέα προσθήκη αφενός στη Σειρά 3 αλλά και στην κατηγορία γενικότερα. Ντεμπούτο στη BMW Σειρά 3 κάνει ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας στις BMW 320i Sedan/BMW 320i Touring (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,9–5,3/6,3–5,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 138–124/147–129 g/km)*. Παγκόσμια πρεμιέρα γιορτάζει ο τετρακύλινδρος των BMW 330i Sedan/BMW 330i Touring (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,5–5,5/6,7–5,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 151–129/157–135 g/km)* και ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας των BMW 340i Sedan/ BMW 340i Touring (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7,7–6,5/7,0–6,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 179–152/164–158 g/km)*. Παρά την αυξημένη ισχύ βελτιώσεις έγιναν και στην απόδοση των κινητήρων με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 να έχουν μειωθεί μέχρι11%. Η νέα 320d EfficientDynamics Edition Sedan (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,3–3,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 113–99 g/km)* αποδίδει 120 kW/163 hp, με εκπομπές CO2 μόλις 99 g/km όταν παραγγέλνεται με οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic και στάνταρ ελαστικά. Τα νέα κιβώτια συμβάλλουν στη βελτιωμένη απόδοση όλων των εκδόσεων.

    Σε αυτοκίνητα με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η λειτουργία συγχρονισμού εμπλοκής σχέσης ανεβάζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα (ξερογκαζιά) στα κατεβάσματα, για παράδειγμα. Το οκτατάχυτο Steptronic επιτρέπει πολλαπλά σειριακά κατεβάσματα, για ομαλότερη λειτουργία και ακουστική. Η λειτουργία ρολαρίσματος αυξάνει την απόδοση. Οι εξελιγμένοι αποσβεστήρες, η πιο άκαμπτη ανάρτηση και το ακόμα πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης της νέας BMW Σειράς 3 βελτιώνουν αισθητά τις δυναμικές δυνατότητες της 3άρας, σε συνδυασμό με εντυπωσιακή οδηγική ποιότητα όπως αυτή της προκατόχου της.

    Νέο σύστημα Πλοήγησης Professional, τεχνολογία κινητής επικοινωνίας LTE.
    Η BMW υπήρξε ανέκαθεν πρωτοπόρος στη διασύνδεση οδηγού, οχήματος και έξω κόσμου. Η γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών BMW ConnectedDrive προσφέρει μία μοναδική σειρά διαδικτυακών υπηρεσιών και καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης οδηγού σχεδιασμένων να βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Για παράδειγμα, η έγχρωμη BMW Head-Up Display της νέας BMW Σειράς 3 επιτρέπει την απεικόνιση όλων των σχετικών πληροφοριών απευθείας στο πεδίο ορατότητας του οδηγού, ώστε ο ίδιος να παραμένει απόλυτα συγκεντρωμένος στο δρόμο. Το σύστημα Πλόγησης Professional εντυπωσιάζει στα αστικά κέντρα, ιδιαίτερα, με ταχύτερη εκκίνηση, σημαντικά ταχύτερο υπολογισμό διαδρομής και ακόμα πιο ρεαλιστικά τρισδιάστατα γραφικά. Οι χάρτες πλοήγησης ενημερώνονται αυτόματα δωρεάν για χρονική περίοδο τριών ετών. Στην περιοχή όπου διαμένει ο ιδιοκτήτης, η ενσωματωμένη κάρτα SIM επιτρέπει αυτόματη, ασύρματη ενημέρωση μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Η νέα BMW Σειρά 3 είναι το πρώτο μοντέλο (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) της premium μεσαίας, σπορ κατηγορίας που υποστηρίζει το ταχύτερο μέχρι σήμερα mobile internet (LTE). Το Parking Assistant προσφέρει τώρα και παράλληλο παρκάρισμα, ενώ το Auto PDC ενεργοποιεί αυτόματα τους εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος κατά τους ελιγμούς.

    Σχόλια

    Σχόλια