Αλλαγές στη στροφή της πισίνας

    Απομάκρυνση της μπαριέρας και τοποθέτηση κερμπ για λόγους ασφαλείας, αλλοιώνοντας όμως τον χαρακτήρα της διαδρομής του Μονακό

    Το Grand Prix του Μονακό του 2015 θα είναι ελαφρώς διαφορετικό από αυτό των προηγούμενων ετών καθώς το ACM (Αυτοκινητιστική Λέσχη Μονακό) μαζί με τη FIA πραγματοποίησαν κάποιες αλλαγές στη διαδρομή για λόγους ασφαλείας.

    Η δεύτερη στροφή της πισίνας έχει δεχθεί αλλαγές ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια σε εκείνο το σημείο. Η μπαριέρα στο εσωτερικό της στροφής, ακριβώς πάνω στο apex, έχει μεταφερθεί πιο μέσα και στο σημείο που βρισκόταν πλέον υπάρχει κερμπ. Η λύση αυτή δοκιμάστηκε στο πρωτάθλημα Formula E πριν μερικές ημέρες κι έδειξε ότι ναι μεν υπάρχει μικρότερος κίνδυνος, καθώς δεν υπάρχει η μπαριέρα να καταστρέψει το μονοθέσιο και να το αφήσει μέσα στη μέση, όμως αυτή η αλλαγή προσφέρει μεγαλύτερα περιθώρια λάθους στους οδηγούς αλλοιώνοντας λίγο τον χαρακτήρα της ιστορικής διαδρομής.

    Άλλες μικροαλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στο Μονακό είναι στην Tabac, η οποία έχει αλλάξει ελαφρώς, έχει φαρδύνει και έχει τοποθετηθεί νέα άσφαλτος σε διάφορα σημεία της διαδρομής.

    Στα δύο video που ακολουθούν μπορείτε να δείτε πώς είναι πλέον η στροφή της πισίνας και πώς ήταν το 2014. Να σημειώσουμε ότι τα πλαστικά κολονάκια που υπάρχουν στη Formula E δε θα υπάρχουν στην F1 καθώς δημιουργούσαν προβλήματα όταν ξεκολλούσαν.

    Alex Switch

    Σχόλια

    Σχόλια