Live Test: Moto Guzzi V7 II ABS

    Όμορφο, ποιοτικό και χωρίς περιττά μπιχλιμπίδια το V7 II κερδίζει τη μάχη των εντυπώσεων χωρίς πολύ κόπο

    Τo Moto Guzzi V7 II ABS ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Δευτέρα 25 Μαΐου

    Ημέρα επιστροφής σήμερα για το Moto Guzzi και μπορώ να πω ότι το Σαββατοκύριακο ήταν καθοριστικό στην εκτίμηση αυτής της μοτοσικλέτας. Το V7 είναι κατά βάση μοτοσικλέτα Σαββατοκύριακου, να την πάρεις και να χαρείς κάθε διαδρομή, μικρή ή μεγάλη, ιδιαίτερα αυτήν την εποχή του χρόνου. Η λέξη που σου έρχεται στο μυαλό είναι ξεγνοιασιά, καθώς έχεις τον κινητήρα να γουργουρίζει ανάμεσα στα πόδια σου και ένα σύνολο το οποίο έχει κατασκευαστεί για να σε κρατάει ήρεμο και άνετο. Δεν απαιτεί πολλά το V7 από τον αναβάτη, αλλά και ο αναβάτης δεν πρόκειται να απαιτήσει πολλά καθώς στην πραγματικότητα ότι χρειάζεται είναι ένα τιμόνι, έναν κινητήρα, δυο τροχούς και ένα στρογγυλό φανάρι για να απολαύσει την οδήγηση…

    guzzi0199999999

    Δυνατά σημεία του Guzzi είναι η προσωπικότητα η οποία πηγάζει κυρίως από τη διάταξη και τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα και ο ρετρό σχεδιασμός με πολλές λεπτομέρειες που τραβάνε το βλέμμα κάθε μοτοσικλετιστή που σέβεται τον εαυτό του. Είμαι θαυμαστής αυτής της κατηγορίας μοτοσικλετών και το Guzzi σίγουρα εκπληρώνει στο έπακρο τις ανάγκες μου για αναμνήσεις και αρώματα…

    Η τιμή του είναι 8.890€ και κρίνεται πολύ καλή για μια τόσο ξεχωριστή μοτοσικλέτα.

    Παρασκευή 22 Μαΐου

    Παρά το γεγονός ότι έχω στα χέρια μου μόλις 5 μέρες το Moto Guzzi έχουμε βρεθεί μαζί σε κάθε είδους δρόμο, από ασφυκτική κίνηση στην πόλη μέχρι τέρμα γκάζι στον αυτοκινητόδρομο. Το συνολικό συμπέρασμα για την οδική του συμπεριφορά είναι πως πρόκειται για μια σύγχρονη, ασφαλή μοτοσικλέτα η οποία ακολουθεί όλους τους νόμους οδήγησης που έχουμε συνηθίσει. Το V7 II δείχνει και είναι στιβαρό και το σύνολο προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις μεσαίες και μεγάλες ταχύτητες.

    2015-05-19 06.33.19-W1200

    Όταν έρχεται η στιγμή να το στρίψεις υπακούει χωρίς πρόβλημα και χάρη στην εξαιρετική αίσθηση που δίνει το 40άρι μπροστινό μπορείς να το γύρεις και να το εμπιστευτείς από την πρώτη στιγμή. Λόγω της οπισθόβαρης κατανομής το πίσω μέρος φορτίζεται περισσότερο και δημιουργεί ασάφεια, ενώ παράλληλα δεν βοηθάει και η μικρή διαδρομή των πίσω αμορτισέρ ιδιαίτερα στην άνεση. Παρόλα αυτά η πρόσφυση είναι πλούσια και στον πίσω τροχό και δεν προβληματίζει στο μεγαλύτερο κομμάτι των απαιτήσεων. Εκεί που το V7 παίρνει 10 με τόνο είναι τα φρένα. Εξαιρετικό το πακέτο της Brembo με τον μονό δίσκο των 320mm εμπρός να έχει δύναμη και φοβερή αίσθηση στη μανέτα.

    Πέμπτη 21 Μαΐου

    Κάθε φορά που πατάς το κουμπί της μίζας για να έρθει στη ζωή ο κινητήρας του Moto Guzzi τα συναισθήματα που δημιουργούνται είναι έντονα. Βλέπεται ο δικύλινδρος εγκάρσιος κινητήρας των 744cc δεν είναι σαν όλους τους άλλους… είναι αντρίκιος! Το σύνολο έχει πετύχει μια ισορροπία που δύσκολα τη συναντάς καθώς ο τρόπος λειτουργίας του είναι σκληροτράχηλος, θορυβώδης και με έντονο το άρωμα του παρελθόντος, ενώ παράλληλα ο τρόπος απόδοσής του είναι ομαλός και σύγχρονος. Δηλαδή, όταν μπαίνει σε λειτουργία το μοτέρ τραντάζεται όλη η μοτοσικλέτα, κουνιέται, λυγιέται και είναι έτοιμη να σε δαγκώσει. Όταν όμως κουμπώσεις την πρώτη σχέση στο κιβώτιο και αρχίσεις να κινείσαι η απόδοση έρχεται ομαλά, οι κραδασμοί μειώνονται στο ελάχιστο και η κίνηση γίνεται με απόλυτα ομαλό τρόπο.

    guzzi6666666

    Ο ψεκασμός είναι λίγο απότομος στις αλλαγές ταχυτήτων, αλλά έχει το πλεονέκτημα της συνέπειας και της οικονομίας. Η ισχύς των 48 ίππων είναι μικρή και παρά τις παροτρύνσεις των ανθρώπων της Guzzi ότι το νέο μοντέλο είναι πιο δυνατό, δεν μπορώ να πω ότι διαπίστωσα κάτι τέτοιο. Πιο ομαλός και οικονομικός ναι, αλλά πιο δυνατός δεν νομίζω. Η ροπή στις χαμηλές στροφές είναι ευχάριστη και σπρώχνει με προθυμία τη μοτοσικλέτα εμπρός, ενώ το μέγιστο που έδειξε το ταχύμετρο ήταν 165 Km/h.

    guzzi77777

    Όπως και να έχει ο κινητήρας του Guzzi είναι κομμένος και ραμμένος για τις ανάγκες του νέου V7. Αντρικός όσο πρέπει, ομαλός για cruising όσο πρέπει. Σε αυτό που είναι ακαταμάχητος είναι ο μπάσος ήχος του και η εμφάνισή του που μαγνητίζει τα βλέμματα όταν κοιτάζεις τα κύλινδρα εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ.

    Τετάρτη 20 Μαΐου

    Έπειτα από τα πρώτα 70 χιλιόμετρα στη σέλα του Moto Guzzi μπορώ να ισχυριστώ πως σε πρώτη φάση είναι άνετο. Το V7 II όπως και όλες οι μοτοσικλέτες αυτού του είδους έχουν «παράξενες» θέσεις οδήγησης κυρίως διότι δεν τις έχουμε συνηθίσει ως αναβάτες. Τα εργοστάσια ωστόσο έχουν βάλει τα δυνατά τους να τις κάνουν πιο φιλικές, το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση του Guzzi. Η θέση οδήγησης λοιπόν είναι σχεδόν φυσιολογική με τον κορμό να είναι όρθιος τα χέρια να φτάνουν άνετα το τιμόνι χωρίς να ξεχειλώνουν, ενώ τα πόδια δημιουργούν αρκετά μεγάλη γωνία στα γόνατα λόγω της χαμηλής θέσης οδήγησης.

    guzzi444444444

    Τα όργανα είναι αυτά που πρέπει (ακόμα και οι πορτοκαλί λυχνίες του ABS και του ASR ταιριάζουν στο σύνολο) – ρολόγια δηλαδή σε ταχύμετρο και στροφόμετρο με σπαρτιάτικες ενδείξεις όπως χιλιομετρητή, ρολόι και εξωτερική θερμοκρασία… αυτά. Η σέλα είναι πολύ άνετη και καλοσχεδιασμένη έτσι ώστε να στηρίζει το σώμα στις επιταχύνσεις, ωστόσο στις υψηλές ταχύτητες θα αναγκαστείς να κρατηθείς από το τιμόνι έχοντας εχθρό τον αέρα και την οπισθόβαρη σχεδίαση της μοτοσικλέτας. Αυτό που σε κάνει να χαμογελάς πάντως όταν βρίσκεσαι πάνω στο V7 είναι όταν κοιτάζεις το στενό ντεπόζιτο και λίγο πιο κάτω εμφανίζονται τα δύο μπλοκ των κυλίνδρων τα οποία σε φτιάχνουν!

    Τρίτη 19 Μαΐου

    Δεν ξέρω, αλλά πρέπει να το παραδεχτώ πως αυτή η κατηγορία μοτοσικλετών κάτι μου κάνει… είμαι τέτοιος τύπος τι να κάνουμε. Στα χέρια μου έπεσε το γλυκό και νοσταλγικό Moto Guzzi V7 ΙΙ στην έκδοση Special, μια μοτοσικλέτα όπως χαρακτηριστικά τόνισε ένα φίλος «με έναν κινητήρα, ένα τιμόνι και ένα στρογγυλό φανάρι εμπρός…». Φυσικά το ανανεωμένο Guzzi είναι σίγουρα κάτι περισσότερο από ένα φανάρι, έναν κινητήρα και ένα τιμόνι καθώς σε πολλούς τομείς το ιταλικό εργοστάσιο έχει δουλέψει σωστά και έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο classic πακέτο.

    guzzi11111111

    Βασικό χαρακτηριστικό του νέου V7 είναι η σχεδίαση του ρεζερβουάρ το οποίο είναι πιο vintage σε σχήμα, ωστόσο σε χρωματισμό είναι πιο… της εποχής μας. Τα νίκελ κομμάτια δεν λείπουν φυσικά από τη μοτοσικλέτα, ενώ πολύ όμορφες είναι οι ακτινωτές ζάντες και το ματ πίσω φτερό. Το όπλο όμως του V7 και κάθε Moto Guzzi είναι ο εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας με τους κυλίνδρους να βγαίνουν ψηλά, κοντά στο ρεζερβουάρ και αυτό από μόνο του δημιουργεί μια ξεχωριστή αίσθηση όταν κοιτάζεις τη μοτοσικλέτα. Το μοναδικό που δεν «κολλάει» με το classic look είναι οι διακόπτες στο τιμόνι οι οποίοι θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα σχεδιασμένοι ώστε να ταιριάζουν περισσότερο με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα.

    guzzi222222

    Το Guzzi δεν γίνεται να το μπερδέψεις στο δρόμο και όταν το οδηγήσεις επίσης δεν γίνεται να το μπερδέψεις λόγω του ξεχωριστού τρόπου λειτουργίας του μοτέρ. Όμορφο, ποιοτικό και χωρίς περιττά μπιχλιμπίδια το V7 II κερδίζει τη μάχη των εντυπώσεων χωρίς πολύ κόπο.

    Σχόλια

    Σχόλια