Η Honda στοχεύει στην αύξηση ιπποδύναμης

    Ο Arai δηλώνει ότι πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα το πώς θα χρησιμοποιήσουν τις διαθέσιμες μάρκες εξέλιξης

    Η Honda πιστεύει ότι πρέπει να προσέξει ιδιαίτερα το πού και το πότε θα χρησιμοποιήσει τις διαθέσιμες μάρκες (tokens) εξέλιξης της κινητήριας μονάδας. Ο αγωνιστικός διευθυντής της κατασκευάστριας εταιρίας, Yasuhisa Arai, κάνει σαφές ότι υστερούν στην ιπποδύναμη κι εκεί θα πρέπει να βελτιωθούν. Όμως αυτό πρέπει να γίνει μέσα από ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο ώστε να πάρουν τα μέγιστα από τις διαθέσιμες μάρκες. Η Honda έχει στη διάθεσή της 9 μάρκες, ενώ η Renault έχει 12, η Ferrari 10 και η Mercedes 7.

    Δεν έχουμε ολοκληρώσει το πλάνο χρήσης των tokens (μάρκες). Σε ποιες περιοχές θα χρησιμοποιηθούν και πότε. Γνωρίζουμε ποιες περιοχές είναι αυτές που θα αποδώσουν περισσότερο. Επίσης φτιάχνουμε ένα πλάνο το οποίο θα μας πει αγώνα με τον αγώνα πόσες μάρκες θα χρησιμοποιήσουμε. Σε έναν τομέα που υστερούμε είναι η ιπποδύναμη, χρειαζόμαστε περισσότερη. Έτσι κάποιες μάρκες θα χρησιμοποιηθούν στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και στα MGU-K, MGU-H διότι η ενέργεια είναι πολύ σημαντική. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας είναι πολύ σημαντικά.

    Ο Arai πιστεύει ότι οι περισσότερες μάρκες θα χρησιμοποιηθούν για την εξέλιξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

    Για να ανεβάσουμε την ιπποδύναμη, ίσως χρειαστεί να αλλάξουμε τον σχεδιασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ή της τουρμπίνας, ή του εκκεντροφόρου, τέτοιου είδους εξαρτήματα. Πολύ πιθανόν να επικεντρωθούμε στον κινητήρα εσωτερικής καύσης διότι οι άλλοι κατασκευαστές κινητήρων δείχνουν να έχουν καλύτερα χαρακτηριστικά σε αυτόν τον τομέα. Ίσως πάνω σε αυτό το κομμάτι χρησιμοποιήσουμε τις διαθέσιμες μάρκες.

    Σχόλια

    Σχόλια