Οι ηλεκτρικές κουβέρτες «έψησαν» τα ελαστικά του Raikkonen

    O Φινλανδός αποκάλυψε ότι ένα πρόβλημα στις ηλεκτρικές κουβέρτες κατέστρεψε το τελευταίο του σετ μέσης γόμας

    Ο Kimi Raikkonen μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών αποκάλυψε πως υπήρξε πρόβλημα με το τελευταίο του σετ μέσης γόμας και γι’ αυτό δεν κατάφερε να κινηθεί ανταγωνιστικά στο Q3. Ο Φινλανδός σημείωσε την 7η επίδοση, ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Sebastian Vettel. Όμως αυτό οφείλεται στο ότι η τελευταία του προσπάθεια έγινε με το ίδιο σετ κι όχι με φρεσκο όπως κανονικά έπρεπε. Το επιπλέον σετ της Pirelli «ψήθηκε» από ένα πρόβλημα στις ηλεκτρικές κουβέρτες κι έτσι καταστράφηκε. Επίσης ο Raikkonen δεν έχει φρέσκο σετ μέσης γόμας για τον αγώνα κι αυτό είναι άλλο ένα πρόβλημα, ίσως μεγαλύτερο.

    Είχα ένα επιπλέον σετ ελαστικών για το Q3 αλλά για κάποιον πολύ περίεργο λόγο κάηκε από την ηλεκτρική κουβέρτα και καταστράφηκε. Όμως αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Οι τελευταίες ημέρες ήταν δύσκολες αλλά αύριο είναι ο αγώνας κι ελπίζω να πάρω μερικούς καλούς βαθμούς.

    O Raikkonen σήμερα επέστρεψε στα παλιά εξαρτήματα της Ferrari καθώς στα FP της Παρασκευής η αίσθηση που πήρε από το νέο πακέτο δεν τον ικανοποίησε. Ωστόσο ο Φινλανδός κράτησε μερικές από τις αναβαθμίσεις, όπως για παράδειγμα την εμπρός πτέρυγα, αλλά τα περισσότερα εξαρτήματα ήταν από το προηγούμενο spec. Ο Raikkonen δε μετανιώνει γι’ αυτή την αλλαγή καθώς θεωρεί ότι αν δεν είχε καταστραφεί το τελευταίο του σετ ελαστικών ο χρόνος του θα ήταν καλύτερος.

    Ήταν δική μου απόφαση μαζί με την ομάδα. Αλλάξαμε στο παλιό πακέτο διότι την Παρασκευή δεν ήμουν σίγουρος για την αίσθηση που μου έδιναν οι αναβαθμίσεις και είχα μια δύσκολη ημέρα. Ήθελα να βεβαιωθώ ότι είναι εντάξει και πως το νέο πακέτο δουλεύει όπως πρέπει. Όταν παίρνεις μια τέτοια απόφαση προφανώς υπάρχουν πολλές αλλαγές. Δεν υπάρχει περίπτωση να το αλλάξουμε πάλι αλλά είμαι ευχαριστημένος που πήρα το ρίσκο. Δε νομίζω ότι το αποτέλεσμα ήταν κακό, εκτός από το τελευταίο κομμάτι των κατατακτηρίων. Το μονοθέσιο ήταν καλό τόσο στο FP3 όσο και στις κατατακτήριες. Όμως το τελευταίο σετ ελαστικών στο Q3 δε μου έδωσε καλή πρόσφυση και είχα έναν κακό γύρο.

    Σχόλια

    Σχόλια