Στελέχη ομάδων προειδοποιούν για τις αλλαγές του 2017

    Σημαντικά στελέχη ομάδων δηλώνουν ότι η F1 είναι σε καλή κατάσταση και οι μεγάλες αλλαγές μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα

    Τον τελευταίο καιρό γίνονται αρκετές συζητήσεις για το μέλλον της F1 και τις πιθανές αλλαγές που χρειάζεται το σπορ. Το 2017 αναμένεται να γίνουν ξανά μεγάλες αλλαγές και υπάρχουν πολλές προτάσεις, κάποιες από αυτές είναι πιο φαρδιά ελαστικά, μειωμένη κάθετη δύναμη και κινητήρες των 1.000 ίππων. Όμως αυτή η ιδέα των μεγάλων αλλαγών δε βρίσκει σύμφωνους όλους τους ανθρώπους της F1. Σημαντικά στελέχη ομάδων δηλώνουν ότι η F1 είναι σε καλή κατάσταση και οι μεγάλες αλλαγές μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα αντί να λύσουν αυτά που υπάρχουν.

    Ο επικεφαλής απόδοσης της Williams, Rob Smedley, δηλώνει ότι δεν πρέπει να γίνει καμία αλλαγή καθώς οι αγώνες είναι πολύ καλοί.

    Πρέπει να το αφήσουμε στην άκρη. Πρέπει να σταματήσουμε να το αλλοιώνουμε σκεπτόμενοι ότι με νέους κανονισμούς θα τα διορθώσουμε όλα. Κάθε φορά που έχουμε νέους κανονισμούς οι ομάδες με το μεγαλύτερο κεφάλαιο φεύγουν μπροστά με μεγάλη διαφορά. Πρέπει να σκεφτούμε πολύ σοβαρά να μην αλλάξουμε τίποτα, οι αγώνες είναι πολύ καλοί. Οι Ferrari και Mercedes προσφέρουν μερικούς καλούς αγώνες και πίσω τους επίσης υπάρχουν μάχες.

    Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε κι ο Nick Chester, τεχνικός διευθυντής της Lotus, λέγοντας πως πιθανές αλλαγές θα ανοίξουν ξανά τις διαφορές μεταξύ των ομάδων.

    Ο κόσμος ξεχνάει ότι οι αγώνες είναι αρκετά καλοί. Τα μονοθέσια βελτιώνονται, είμαστε 2 δευτερόλεπτα ταχύτεροι από πέρυσι. Πρέπει λοιπόν να κάνουμε ξανά μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς; Αυτό θα ανοίξει ξανά τις διαφορές μεταξύ των ομάδων και θα ανεβάσει το κόστος. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το θέαμα αυτή τη στιγμή δεν είναι και τόσο άσχημο.

    Κι ο Paddy Lowe της Mercedes θεωρεί ότι δε χρειάζονται δραματικές αλλαγές. Επίσης ανέφερε ότι αλλαγές στους αγωνιστικούς κανονισμούς θα μπορούσαν να βελτιώσουν το θέαμα.

    Δεν είναι ξεκάθαρο αν πρέπει να αλλάξουμε ριζικά τα μονοθέσια. Η απόδοση βελτιώνεται μέσω φυσιολογικής εξέλιξης. Το ενδιαφέρον κομμάτι είναι οι αγωνιστικοί κανονισμοί. Εκεί υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε ώστε να βελτιώσουμε το θέαμα χωρίς να ξοδέψουμε μια περιουσία. Συζητάμε τη χρήση των ελαστικών και τις διαθέσιμες γόμες. Επίσης ψάχνουμε κόσμο που θα έχει νέες ιδέες. Όμως να κάνω σαφές ότι το σπορ δεν είναι σε κακή κατάσταση.

    Σχόλια

    Σχόλια