Live Test: Audi A3 Sportback 1,4 TFSI

    Ο γεννήτορας της premium κατηγορίας μικρομεσαίων hatchback παραμένει μια από τις πιο "κλασικές" επιλογές στην κατηγορία, ωστόσο οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά

    Τo Audi A3 Sportback 1,4 TFSI ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 6 Μαΐου

    GRATSIAS AUDIΗμέρα επιστροφής και για το Α3 σήμερα, με τα live test να μειώνονται ελαφρώς αριθμητικά. Καλύτερα, γιατί με το ρυθμό που έρχονταν τα αυτοκίνητα θα χρειαζόμαστε προσλήψεις και το αφεντικό… δεν τρελάθηκε -δηλαδή όχι ακόμα. Όπως σε κάθε τέλος, χρειάζεται να κάνεις έναν απολογισμό και αυτός για το Audi είναι θετικός. Περισσότερο θετικός από αυτόν ενός Golf; Ή ενός Focus; Θα σας γελάσουμε, καθώς συγκριτικό δεν κάναμε, ωστόσο ο premium χαρακτήρας της μάρκας συνδυάζεται και με αντίστοιχα premium τιμή:  25.500€ κοστίζει με απόσυρση η βασική έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic της δοκιμής. Φυσικά και αυτό το κόστος αντικατοπτρίζει τα θετικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως τις πολύ καλές επιδόσεις, το εξαιρετικό κιβώτιο, τη σχετικά χαμηλή κατανάλωση, τους χώρους και την άνεση, αλλά ο ανταγωνισμός είναι παρά πολύ κοντά και πιο φτηνός… ακόμα και εντός του ιδίου group.

    Τρίτη 5 Μαΐου

    Audi A3

    Μπορεί να θεωρείται δεδομένο αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να αναφερθεί. Η ποιότητα κατασκευής της καμπίνας των επιβατών του Audi A3 Sportback είναι εξαιρετική. Χθες λέγαμε για την ξεγνοιασιά που προσφέρει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic σήμερα παραθέτουμε άλλο ένα στοιχείο που κάνει την καθημερινή μετακίνηση ευχάριστη. Η εργονομία και η πρακτικότητα είναι κορυφαίες με πολλές και εύχρηστες θήκες.

    a3 sportback-11

    Το Sportback ή αλλιώς το 5θυρο A3 είναι μακρύτερο και φαρδύτερο από την 3θυρη έκδοση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερους χώρους τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, ακόμα και για αρκετά μεγαλόσωμους. Όμως δεν έχουμε μιλήσει καθόλου για τη συμπεριφορά του στο δρόμο, βλέπετε μας έχει συνεπάρει η ποιότητα και το υψηλό επίπεδο μετακίνησης που προσφέρει. Το ανανεωμένο A3 είναι ελαφρύτερο του προκατόχου του, πιο άμεσο και συνολικά πιο σφιχτό. Ωστόσο η λειτουργία της ανάρτησης στους κακοτράχαλους δρόμους της Αθήνας προσφέρει άνετη μετακίνηση- όσο μεγάλη κι αν είναι η λακκούβα.

    a3 sportback-8 a3 sportback-9 a3 sportback-10

    Δευτέρα 4 Μαΐου

    a3 sportback-6

    Μπορεί να μην καταφέραμε να βγούμε εκτός Νομού Αττικής το 3ήμερο ώστε να δούμε τα touring στοιχεία του A3 Sportback αλλά οι σχεδόν άδειοι δρόμοι στο Λεκανοπέδιο έφεραν σε εφαρμογή το plan B. Η ξεγνοιασιά που προσφέρει το S-tronic είναι το κάτι άλλο… ανοιχτή ηλιοροφή, μουσική και απολαμβάνεις μια όμορφη βόλτα στην πολύ άνετη καμπίνα του Α3. Eπίσης στη ρύθμιση «Efficiency» δυνατή είναι και η οικονομία καυσίμου που προσφέρει. Κατά μέσο όρο κινηθήκαμε με 7,2 λίτρα/100χλμ ένα νούμερο που σήμερα άρχισε σιγά-σιγά να ανεβαίνει. Λογικό, οι δρόμοι γέμισαν και πάλι. Ωστόσο η ξεγνοιασιά με τη χρήση του S-tronic παραμένει. Με την κίνηση και τη ζέστη να ανεβάζουν ρυθμό, η ηχομόνωση της καμπίνας του Α3 και η εξαιρετικά γρήγορη λειτουργία του κλιματισμού είναι τα δυνατά όπλα κατά των νεύρων και του ιδρώτα.

    a3 sportback-5

    Στην οικονομία καυσίμου έπαιξε ρόλο και το καλά ρυθμισμένο σύστημα Start/Stop. Λόγω έλλειψης συμπλέκτη στο αριστερό πόδι ο έλεγχος του συστήματος μπορεί να γίνει με την πίεση του πεντάλ του φρένου. Με ελαφριά πίεση ο κινητήρας παραμένει σε λειτουργία ενώ αν πιέσουμε ελάχιστα παραπάνω τότε το Α3 αντιλαμβάνεται ότι η στάση δεν θα είναι μικρής διάρκειας και σβήνει τον κινητήρα.

    a3 sportback-7

    Πέμπτη 30 Απριλίου

    Μόλις έφτασε στα χέρια μας το νέο A3 στην τρίτη του γενιά.  Ο γεννήτορας της premium κατηγορίας μικρομεσαίων hatchback παραμένει μια από τις πιο “κλασικές” επιλογές στην κατηγορία,  ωστόσο οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Το δυναμικό αμάξωμα διατηρεί το… αθλητικό στιλ που είχαν οι προηγούμενες γενιές και πλέον διαθέτει και λεπτομέρειες από τα μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας. Το A3 ξεχωρίζει για το αρχοντικό του στιλ, κάτι στο οποίο βοηθά η επιβλητική μάσκα και το δυναμικό καπό, κάτω από το οποίο βρίσκεται ο 1,4 TFSΙ των 125 ίππων. Η πρώτη μας επαφή ήταν πολύ ευχάριστη και ξεκούραστη, παρόλο που η κίνηση και η ζέστη σήμερα στην Αθήνα βαράνε κόκκινο. Σε αυτό βοήθησε πολύ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic. Αυτά τα ολίγα για σήμερα, αύριο θα έχουμε περισσότερα χιλιόμετρα με το νέο μας απόκτημα και περισσότερες πληροφορίες, αλλά θα περιμένετε για να τις μάθετε διότι η 1 Μαΐου είναι ιστορικά η “ιερότερη” απεργία.

    a3 sportback-3 a3 sportback-4

     

    Σχόλια

    Σχόλια