Η Force India προτείνει συνύπαρξη V6 και V8 κινητήρων

    Ο Bob Fernley προτείνει να επιτραπεί στις μικρές ομάδες η χρήση βελτιωμένων V8 κινητήρων

    Η Force India μετά την πρότασή της να επιλέγουν οι ομάδες ποια ελαστικά της Pirelli θέλουν για το κάθε Grand Prix (σχετικό θέμα), έχει μια νέα ιδέα -αυτή τη φορά για τους κινητήρες. Τον τελευταίο καιρό έχει επανέλθει το θέμα των κινητήρων με τον Bernie Ecclestone να ζητά την επιστροφή των V8 οι οποίοι όμως θα αποδίδουν 1000 ίππους. Όμως οι κατασκευαστές κινητήρων έκαναν σαφές ότι δε θέλουν κάτι τέτοιο και επιθυμούν να εξελίξουν τους ήδη υπάρχοντες υβριδικούς τούρμπο V6.

    Πάνω σε αυτή τη διχογνωμία ο αναπληρωτής επικεφαλής της Force India, Bob Fernley, προτείνει να επιτραπεί στις μικρότερες ομάδες της F1 να αγωνιστούν με βελτιωμένους ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες. Η συνύπαρξη τούρμπο και ατμοσφαιρικών κινητήρων στην F1 έχει γίνει ξανά στο παρελθόν οπότε δεν είναι κάτι νέο. Η πρόταση λοιπόν είναι βελτιωμένοι V8 του 2013 με KERS.

    Νομίζω πως είναι ξεκάθαρο, οι υβριδικοί V6 τούρμπο κινητήρες είναι η επιλογή των κατασκευαστών. Πιστεύω ότι θα εξελιχθούν σε σπουδαίους κινητήρες. Από την άλλη όμως οι ανεξάρτητες ομάδες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικούς κινητήρες, ατμοσφαιρικούς V8 με KERS. Αυτή θα ήταν μια πιο προσιτή, από οικονομικής άποψης, επιλογή. Οι κατασκευαστές θέλουν να εξελίξουν τους υβριδικούς κινητήρες. Κάνουν σπουδαία δουλειά πάνω σε αυτό το κομμάτι και υπάρχει μια εξαιρετική πλατφόρμα ανάπτυξης. Επίσης αυτή η νέα πλατφόρμα προσφέρει νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο. Εμείς προσπαθούμε να ελέγξουμε το κόστος. Η F1 στο σύνολό της έχει βοηθήσει τους κατασκευαστές να κατασκευάσουν και να εξελίξουν τους υβριδικούς V6, όμως πρέπει να κοιτάξουμε και τις εμπορικές πτυχές. Ίσως να μπορούμε να έχουμε παρόμοιας απόδοσης κινητήρες με τη μισή τιμή. Εμείς δεν είμαστε εδώ για να πουλάμε κινητήρες.

    Η ιδέα της συνύπαρξης των ατμοσφαιρικών V8 που θα «ουρλιάζουν» στην πίστα με τους υβριδικούς τούρμπο V6 που θα «σκάβουν» από την πολλή ροπή είναι άκρως δελεαστική. Αν σε αυτό κολλήσει και η πρόταση για επιλογή ελαστικών από τις ομάδες, τότε η F1 δείχνει να έχει πολλές προοπτικές.

    Σχόλια

    Σχόλια