Το ενδιαφέρον σύστημα εξάτμισης της Ferrari

    Η πρόοδος της Scuderia φέτος οφείλεται κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στη βελτίωση του κινητήρα

    Η Ferrari έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έχει μειώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη διαφορά της από τη Mercedes. Η Scuderia ακόμα δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τους πρωταθλητές αλλά είναι πολύ κοντά και υπό συνθήκες μπορεί να πιέσει για τη νίκη. Τη μερίδα του λέοντος γι’ αυτό το άλμα απόδοσης των Ιταλών την έχει ο κινητήρας. Σίγουρα το σασί της SF15-T είναι εξαιρετικό αλλά στην εποχή που ζούμε ο κινητήρας κάνει τη διαφορά. Το πόσο καλή δουλειά έχει γίνει σε αυτό το κομμάτι επιβεβαιώνεται από την άνοδο της Sauber, η οποία φορά τους κινητήρες του Maranello.

    Στο περιθώριο του Μπαχρέιν ο Giorgio Piola παρουσίασε στο επίσημο site της F1 το σύστημα εξάτμισης του κινητήρα της Ferrari. Η πολύ ενδιαφέρουσα λύση προσφέρει καλύτερη απόδοση του συστήματος εξάτμισης αλλά και χαμηλότερο κέντρο βάρους στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Η εξάτμιση περνά μέσα από το κέλυφος του κινητήρα μέσω δύο οβάλ οπών στο πλάι και μέσω από μιας μεγαλύτερης οβάλ οπής στην κορυφή.

    Η Mercedes έχει αναφέρει πολλές φορές ότι η Ferrari έχει πλεονέκτημα όσον αφορά στη διαχείριση των πίσω ελαστικών. Το σύστημα εξάτμισης που βοηθά σε χαμηλότερο κέντρο βάρους του πίσω μέρους βοηθά σε αυτόν τον τομέα.

    exhaust-ferrari-15 exhaust-ferrari-15-2 exhaust-ferrari-15-3

     

    Σχόλια

    Σχόλια