Οι κατασκευαστές θέλουν V6 κι όχι V8

    Ο Ecclestone θέλει την επιστροφή των ατμοσφαιρικών V8 με 1000 ίππους ενώ οι κατασκευαστές θέλουν τους υβριδικούς τούρμπο V6

    Ο Bernie Ecclestone λίγες ημέρες πριν το Grand Prix του Μπαχρέιν δήλωσε ότι θέλει μια F1 με ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες, όπως αυτούς του 2013 αλλά να αποδίδουν 1.000 ίππους. Ο Βρετανός πιστεύει ότι με αυτόν  τον τρόπο θα επανέλθει το θέαμα, λόγω ήχου και λόγω ιπποδύναμης, και παράλληλα θα μειωθεί το κόστος. Η F1 τον τελευταίο καιρό συζητά για αλλαγές στους κινητήρες από το 2017. Αυτές οι αλλαγές περιλαμβάνουν αύξηση της ιπποδύναμης στους 1.000 ίππους αλλά με τους υπάρχοντες υβριδικούς τούρμπο V6.

    Στο περιθώριο του GP στο Μπαχρέιν έχουν γίνει περισσότερες συζητήσεις επί του θέματος κι ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, δηλώνει ότι το πλάνο αναμόρφωσης της F1 βασίζεται στους υπάρχοντες κινητήρες κι όχι στους V8 του 2013.

    Την Παρασκευή είχαμε μια πολύ σημαντική συνάντηση. Ο Charlie (σ.σ Whiting, τεχνικός έφορος της FIA) ήταν εκεί, ο Bernie ήταν εκεί. Συζητήσαμε διάφορα σχέδια ώστε να βελτιώσουμε το θέαμα το 2017. Πιστεύω ότι όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων ήταν ξεκάθαροι λέγοντας πως η υπάρχουσα αρχιτεκτονική υβριδικών κινητήρων πρέπει να παραμείνει στην F1. Αυτός είναι ο δρόμος που θέλουν να ακολουθήσουν οι Ferrari, Renault, Honda και Mercedes.

    Ο Wolff συνέχισε λέγοντας πως είναι σχετικά απλό να αυξηθεί η ιπποδύναμη και ο ήχος των μονοθεσίων, αλλά παράλληλα αυτή η διαδικασία θα αυξήσει και το κόστος.

    Πιστεύω ότι με τους κανονισμούς του 2017 οι κινητήρες θα έχουν 900 ίππους το μέγιστο. Το ερώτημα είναι θα υπάρξει διαφορά αν έχουμε κινητήρες 950 ή 1000 ίππων; Πιστεύω ότι υπάρχει ένας εύκολος τρόπος αύξησης της ιπποδύναμης, αυξάνοντας τη ροή καυσίμου. Αν γίνει αύξηση 10-20 κιλών ανά ώρα τότε θα έχουμε περισσότερους από 1000 ίππους. Όμως τότε θα πρέπει να σχεδιαστούν από την αρχή σημαντικά εξαρτήματα του κινητήρα, τα οποία θα πρέπει να γίνουν αξιόπιστα. Όλο αυτό αυξάνει το κόστος.

    Σχόλια

    Σχόλια