Live Test: Peugeot 108 1.2 5d

    Το Peugeot 108 έρχεται να συμπληρώσει την τριπλέτα σε ότι έχει να κάνει με τις εντυπώσεις μας, αφού πρόσφατα είχαμε στη διάθεσή μας τα άλλα δύο από Toyota και Citroen. Το αστικό περιβάλλον είναι το πεδίο δράσης του αλλά με εμάς που έμπλεξε, δεν αποκλείεται να βρεθεί και μακριά. Πολύ.

    To Peugeot 108 1.2 5d  αντικατέστησε στο Live Test του Motornews το μεγαλύτερο «λέοντα». Όπως και στις προηγούμενες, έτσι και τώρα, με τη «ζωντανή δοκιμή» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Αν και με το συγκεκριμένο, ίσως να σας έχουμε και μια extra έκπληξη.

    Τρίτη 21 Απριλίου 

    Το μικρό Peugeot κάθε μέρα που περνάει μας αποδεικνύει πως είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, οικονομικό αλλά και εξαιρετικά καλαίσθητο- σε βαθμό που κάνει κεφάλια να γυρίζουν, σαφώς περισσότερο από ότι το Citroen αντίστοιχα. Λίγο τα καλαίσθητα γραφικά στο αμάξωμα, λίγο τα φιμέ τζάμια που κάνουν αντίθεση με το λευκό αμάξωμα και του δίνουν ένα «μυστήριο» look, το μικρό 108 δεν περνάει πουθενά απαρατήρητο. Θα μπορούσαμε να πούμε πως εμφανισιακά είναι το πλέον «συμβατικό» μεταξύ των τριών αλλά οι ερωτήσεις στο δρόμο και το ενδιαφέρον των περαστικών όπου και αν σταθήκαμε για να φωτογραφήσουμε ή απλά για να κάνουμε τις δουλειές μας, βάλθηκαν να μας αποδείξουν το πόσο επιτυχημένες είναι οι αισθητικές επεμβάσεις στο μικρό αμάξωμα.

    Peugeot 108 LT6

     

    Για άλλη μια φορά ειδική μνεία θεωρούμε πως αξίζει το σύστημα ελέγχου των πολυμέσων με το οποίο εφοδιάζεται το μικρό. Με τη μεγάλη οθόνη αφής στη μέση του ταμπλό και τον εύκολο χειρισμό όλων των λειτουργιών, κερδίζει τις εντυπώσεις με την απλή πρόσβαση που προσφέρει στο χειριστή. Οι δε ευκολίες με τη σύνδεση του τηλεφώνου με Bluetooth αλλά και παράλληλα άλλης συσκευής αναπαραγωγής μουσικής, δίνουν μια essence μεγαλύτερου μοντέλου στο 108.

    Δευτέρα 20 Απριλίου 

    Peugeot 108 LT3

     

    Η αλήθεια είναι πως δεν έχουν και πολλά να ειπωθούν για το χαρισματικό στο αστικό τοπίο Peugeot 108. Δεν έχουν πολλά να ειπωθούν, αφού έχουν προηγηθεί στα χέρια μας τα άλλα δύο ομογάλακτα. Ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε τον κραδασμό στο ρελαντί που αν έχεις ξεσυνηθίσει, σε χαλάει. Κατά τα άλλα, σπίρτο μονάχο το μικρό Γαλλάκι. Ο τρικύλινδρος 1.200άρης αρπάζει από χαμηλά και δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας στο δρόμο. Λίγο Χαλάνδρι, λίγο Κάντζα και πολύ κέντρο αυτές τις μέρες, με διαδρομές που μας έδωσαν την ευκαιρία να “αποθεώσουμε” την ευκολία στους χειρισμούς του 108 αλλά και το πόσο βολικό είναι σαν μέγεθος, ενώ μπορεί και φιλοξενεί με αρκετή άνεση τέσσερις ενήλικους. Από το προηγούμενο Peugeot που είχαμε στα χέρια μας (308), θα θέλαμε πολύ να βλέπαμε το μικρό τιμόνι και σε αυτό εδώ το ευέλικτο μικρό- όπου πιστεύουμε πως θα του πήγαινε και πάρα πολύ. Είναι όμως τέτοια η διάταξη του πίνακα των οργάνων (που αφορά και τα τρία μοντέλα) που καθιστά ανεφάρμοστη μια τέτοια επιλογή. 

    Peugeot 108 LT4

    Παρασκευή 17 Απριλίου 

    Peugeot 108 LT1

     

    Το «δικό μας» 108 είναι η απόδειξη πως λίγες «πινελιές» μπορούν να κάνουν ένα αυτοκίνητο ακόμα πιο συμπαθητικό και σίγουρα να το ξεχωρίσουν από τον –όποιο- συρφετό. Ειδικά στην περίπτωση των δύο Γαλλικών της περίφημης τριπλέτας, η ανάγκη για διαφοροποίηση είναι σχετικά αυξημένη μια και οι ομοιότητες είναι σημαντικά περισσότερες από ότι συμβαίνει απέναντι στο Toyota Aygo. Αυτό το πετυχαίνει το κάτι-σαν-bar-code αυτοκόλλητο με το οποίο είναι στολισμένο το μικρό αμάξωμα. Βοηθάει στις περιπτώσεις που έχουν παρκάρει πολλά μαζί για να ξεχωρίζεις το δικό σου (δε μπορεί να επιλέξουν όλοι το ίδιο) και εδώ που τα λέμε, από κοντά, είναι αρκετά καλαίσθητο όπως και να το δεις. Είναι και «σετ» με τα φιμέ στο «δικό μας» 108, οπότε έχουμε λόγους να είμαστε κομπλέ με τον εξοπλισμό του μικρού. 

    Peugeot 108 LT2

    Σχόλια

    Σχόλια