Live Test: Chevrolet Aveo 1.3 LTZ 5d

    Ήρθε για να μας υπενθυμίσει τις αρετές ενός "τίμιου" αυτοκινήτου, που το πληρώνεις όσο πραγματικά αξίζει.

    To Chevrolet Aveo 1.3 LTZ 5d  αντικατέστησε στο Live Test του Motornews το αδέλφι του sedan. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα έχετε δύο στη δοκιμή του ενός (5d & 4d).

    Πέμπτη 23 Απριλίου

    priroda-peyzazh-nebo-oblaka-4443

    Για δες καιρό που διάλεξε… Η σημερινή μέρα ήταν υπέροχη. Η ατμόσφαιρα καθαρή και ευχάριστη ελέω βόρειου ανέμου, ο ήλιος λαμπρός και μικρά κατάλευκα σύννεφα σαν αισθητικές πινελιές στο απέραντο μπλε να συμπληρώνουν την υπέροχη εικόνα. Λες να έχει να κάνει με τη εορτή του τροπαιοφόρου μεγαλομάρτυρα Γεωργίου; Δεν το γνωρίζω, αλλά επί τη ευκαιρία, χρόνια πολλά. Σε αυτές τις συνθήκες και με τη συνοδεία της μουσικής από το “χορταστικό” και εύχρηστο multimedia σύστημα του Aveo, πήραμε το δρόμο για τη επιστροφή του στην αντιπροσωπεία.

    Aveo 16

    Η κατανάλωση δεν έδειξε σημάδια αύξησης, παραμένοντας στα 5,2 λίτρα, μια ευγενική χορηγία της πλήρωσης και των τεσσάρων ελαστικών με τη σωστή πίεση αέρα. Τα βασικά τα είπαμε χθες και μένει μόνο ο αποχαιρετισμός αλλά όχι και το τέλος, καθώς εσείς περιμένετε την πλήρη δοκιμή και των δύο εκδόσεων του Aveo, της τετράθυρης και της πεντάθυρης. Δεν θα σας κρατήσουμε πολύ σε αγωνία.

    Aveo 14

    Τετάρτη 22 Απριλίου

    Aveo 8

    Καθώς η ώρα του Aveo πλησιάζει, αύριο πρέπει να επιστρέψει στη βάση του, καλό θα είναι να κάνουμε την αρχή μιας ανακεφαλαίωσης. Για το μέγεθός του διαθέτει καλούς χώρους, έναν οικονομικό και λειτουργικά καλό κινητήρα (95 ίπποι, 5,2 λίτρα/100 χλμ. μέση πραγματική κατανάλωση) και κιβώτιο 6 σχέσεων. Η ανάρτηση είναι μαλακή, κάτι που είναι πολύ καλό στην πόλη, ωστόσο στη σβέλτη οδήγηση, σε συνδυασμό και με το μέτριο σε αίσθηση τιμόνι, δημιουργεί κάποια ασάφεια που δεν σε προτρέπει για περισσότερα.

    Aveo 5

    Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για τη χρήση για την οποία προορίζεται, ενώ η συνολική ποιότητα στο μέσο όρο. Έτσι, τα highlight του Aveo συνίστανται στην άνεση και στον πλούσιο εξοπλισμό που προσφέρει. Στην έκδοση LTZ της δοκιμής κοστίζει 14.770€, ενώ ως LT 13.970€ με απόσυρση. Δεν το λες ευκαιρία, καθώς τόσο ο ιαπωνικός, όσο και ο ευρωπαϊκός -και πιο σύγχρονος- ανταγωνισμός δεν ξεφεύγει σημαντικά από αυτό το εύρος τιμών, ωστόσο αν κριθεί συνολικά για ότι προσφέρει είναι απόλυτα δίκαιο το κόστος.

    Τρίτη 21 Απριλίου

    Aveo 12

    Το εσωτερικό του Aveo LTZ πριμοδοτείται από ένα σύγχρονο σύστημα multimedia με μεγάλη οθόνη, πλήρες συνδέσεων, το οποίο αναβαθμίζει ιδιαίτερα την εικόνα του ταμπλό αλλά και τη χρηστικότητα συνολικά. Επιπρόσθετα, σε σχέση με την τετράθυρη και λιγότερο εξοπλισμένη έκδοση, η πεντάθυρη διαθέτει φώτα αυτόματης λειτουργίας, parking sensors και πιο φαρδιά ελαστικά σε ζάντες 16 ιντσών. Αναφορικά με τα σκαμπανεβάσματα της κατανάλωσης διαπιστώσαμε ότι όλα τα ελαστικά, εκτός από το πίσω αριστερό που καταφανώς είχε πολύ λίγο αέρα, δεν ξεπερνούσαν σε πίεση τα 20 psi, όταν ο κατασκευαστής δίνει για οικονομική οδήγηση 38 psi.

    Aveo 7 Aveo 13

    Τεράστια η διαφορά και μόλις αποκαταστάθηκε η σωστή πίεση, η κατανάλωση σταθεροποιήθηκε στα 5,2 λίτρα/100 χλμ. Αυτή η “δοκιμασία” αποδεικνύει περίτρανα και τη μεγάλη σημασία της σωστής πίεσης των ελαστικών όχι μόνο στην ενεργητική ασφάλεια συνολικά, αλλά και στην κατανάλωση.

    Δευτέρα 20 Απριλίου

    Καλή εβδομάδα, με ανανεωμένη διάθεση. Το Σ/Κ πήγε καλά με το Aveo, αφού και στη θάλασσα μας μετέφερε και όλες τις οικογενειακές υποχρεώσεις εκπλήρωσε με χαρακτηριστική άνεση. Η μέση κατανάλωση έχει μια περίεργη μετάπτωση από τα 7,5! στα 5,0 λίτρα χωρίς προφανή λόγο, αφού ούτε οι συνθήκες κίνησης μεταβάλλονται δραματικά, ούτε και ο οδηγός. Ίσως το σχετικό όργανο να παίζει με τα νεύρα μας, αλλά αυτό θα το δούμε. Όπως θα δούμε και γιατί το πίσω αριστερό ελαστικό βρέθηκε με πίεση 15 psi αντί των κανονικών 38 στο eco mode.

    Aveo 11

    Κατά τα άλλα απολαμβάνουμε το εξαιρετικό μηχανικό σύνολο της Fiat που ως πασπαρτού το βρίσκουμε σε Chevrolet, σε Opel, σε Suzuki και φυσικά σε όλα τα Fiat, Lancia και Alfa Romeo. Αποδίδει 95 ίππους από 1.3 λίτρα χωρητικότητας και είναι πολύ ελαστικός κινητήρας, με ροπή από χαμηλά και διάθεση να ανεβάσει στροφές έως σχεδόν την κόκκινη περιοχή. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων -όχι και υπόδειγμα λειτουργίας- αλλά προσφέρει την απαραίτητη διάταξη για καλή οικονομία και επιδόσεις.

    Παρασκευή (του Πάσχα) 14 Απριλίου

    Aveo 3

    Δεν είμαστε καλά. Δεν φταίει γι’ αυτό το Aveo, που με το λευκό χρωματάκι και το σπορτίφ μουτράκι κάνει ότι μπορεί για να μας φτιάξει τη διάθεση. Είναι το γεγονός ότι φεύγουν από τη ζωή με ανησυχητικό ρυθμό νέοι σε ηλικία φίλοι. Συγχωρήστε μας, δεν φταίτε σε τίποτα να βλέπετε στην εικόνα αυτοκίνητο και να διαβάζετε επικήδειους, αλλά επειδή τα λέμε καθημερινά πρέπει κάποιες φορές να βγάζουμε και τα “εσώψυχά” μας. Καλά τα αποκτήματα, αλλά την επόμενη φορά που θα δείτε ένα φίλο ή ένα γνωστό καθίστε λίγο περισσότερο μαζί του, υπενθυμίστε του πόσο τον αγαπάτε ή πόσο τον εκτιμάτε και μην αφήνετε τις ευκαιρίες για ανθρώπινη επαφή να πηγαίνουν χαμένες. Οδηγήστε ότι και αν έχετε, με καλή διάθεση, όχι μόνο για να διεκπεραιώνετε “υποχρεώσεις” αλλά κυρίως για να έρχεστε πιο κοντά, πιο γρήγορα και πιο συχνά, σε όσους αγαπάτε, σέβεστε, εκτιμάτε. Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο, με υγεία και καλή διάθεση. Το Aveo περιμένει έως τη Δευτέρα…

    Aveo 9

    Σχόλια

    Σχόλια