Silverstone 6H: Η Audi κέρδισε έναν αγώνα θρίλερ

Οι Fassler, Lotterer και Treluyer στο #7 R18 ξεκίνησαν με το δεξί σε έναν αγώνα που τα είχε όλα

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής(WEC) ξεκίνησε για τα καλά στο Silverstone σε έναν αγώνα όπου για έξι ολόκληρες ώρες δεν μπορούσες να πάρεις ανάσα. Τελικοί νικητές ήταν οι Marcel Fassler, Andre Lotterer και Benoit Treluyer στο #7 Audi μπροστά από τη #18 Porsche 919 Hybrid των Neel Jani, Marc Lieb και Romain Dumas. Στην 3η θέση βρέθηκε το #1 Toyota TS040 Hybrid των Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima.

Στην 4η θέση βρέθηκε το δεύτερο TS040 των Alex Wurz, Mike Conway και Stephane Sarrazin. Πέντε γύρους πίσω στην 5η θέση τερμάτησε το #8 Audi που είχε αρκετά προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η Porsche #17 εγκατέλειψε στη δεύτερη ώρα του αγώνα από πρόβλημα στο κιβώτιο ενώ είχε τα ηνία.

Στην εκκίνηση του αγώνα οι δύο Porsche έφυγαν μπροστά με το #1 Toyota του Buemi να τις καταδιώκει μαζί με τα δύο Audi να ακολουθούν. Οι διαφορές μεταξύ των πέντε πρώτων ήταν κάτω από 5 δευτερόλεπτα, όμως μόλις άρχισαν να βρίσκουν πιο αργούς συνδυασμούς οι διαφορές άνοιξαν με τις δύο Porsche να επωφελούνται. Στα μισά της πρώτης ώρας το #36 της Signatech Alpine βγήκε εκτός πίστας χτυπώντας στα προστατευτικά λάστιχα με αποτέλεσμα η πίστα να μπει υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας με τα αυτοκίνητα να κινούνται με οριοθετημένη ταχύτητα.

Ο Buemi επέλεξε να μπει αμέσως στα pit με τις δύο Porsche και τα δύο Audi να μπαίνουν έναν γύρο μετά. Πριν ολοκληρώσουν τα pit stop τα δύο Audi, η κίτρινη σημαία έφυγε με αποτέλεσμα ο Buemi να κερδίσει πολύ χρόνο. Λίγο πριν την ολοκλήρωση μιας ώρας η κίτρινη σημαία σε όλο το μήκος της πίστας βγήκε ξανά καθώς έπρεπε να επιδιορθωθούν οι μπαριέρες στην στροφή 9. Εκείνη τη στιγμή στην πρώτη θέση βρισκόταν ο Webber στην #17 Porsche ενώ στη δεύτερη θέση ήταν ο Lieb με τη #18 Porsche. Αφού έφυγε η κίτρινη σημαία τα δύο Audi ανέβηκαν στις θέσεις 3 και 4 καθώς πέρασαν τον Buemi και άρχισαν την αντεπίθεση.

Ο Webber είδε τον αγώνα του να τελειώνει πρόωρα καθώς το κιβώτιο της #17 919 Hybrid παρουσίασε πρόβλημα, ενώ ο Di Grassi στο #8 Audi μπήκε στα pit για αλλαγή του πίσω αεροδυναμικού μέρους του R18 λόγω επαφής χάνοντας χρόνο. Από εκεί και πέρα για τις επόμενες δύο ώρες σχεδόν οι Marcel Fassler και Marc Lieb έδωσαν παράσταση με πολλές αλληλοπροσπεράσεις. Όταν όμως ο Lotterer μπήκε στη θέση του Fassler μπόρεσε άνετα να περάσει την Porsche #18. Πρώτος σε εκείνο το σημείο ήταν ο Anthony Davidson στο #1 Toyota ο οποίος δεν άλλαξε ελαστικά στα pit. O Lotterer δεν άργησε να τον φτάσει ανεβαίνοντας εύκολα στην 1η θέση. Οι ομάδες δεν πίεσαν πολύ καθώς ήξεραν πως στο τέλος θα δώσουν ξανά μάχη μιας και η Porsche #18 θα είχε ένα pit stop λιγότερο από το Audi #7 και Toyota #1. Ο Buemi ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pit 40 λεπτά πριν το τέλος βγαίνοντας πίσω από την Porsche #18. Την ίδια ώρα ο Fassler στο #7 Audi δέχθηκε ποινή stop/go γιατί προσπέρασε εκτός πίστας έναν πιο αργό συνδυασμό. Η μάχη πήρε φωτιά καθώς ο Fassler επισκέφθηκε δύο φορές τα pit, μία για καύσιμα και μία για την ποινή χωρίς όμως να χάσει την 1η θέση. Έτσι λοιπόν η Audi κατέκτησε την πρώτη θέση με τις Porsche και Toyota να ακολουθούν σε έναν καταπληκτικό αγώνα.

Στην LMP2 η G-Drive Racing έκανε το 1-2 με το #26 Ligier JS P2 των Sam Bird, Roman Rusinov and Julien Canal να κατακτούν τη νίκη από το δεύτερο αυτοκίνητο. Στην 3η θέση τερμάτισε το #30 της Tequla Patron ESM.

Στην GTE-Pro η Ferrari F458 #51 των Toni Vilander και Gianmaria Bruni κατέκτησαν τη νίκη με μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η #92 Porsche 911 RSR ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η Ferrari #71.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 των Pedro Lamy, Paul Dalla Lanna και Mathias Lauda κατέκτησαν την πρώτη θέση, ενώ η Ferrari #83 της AF Corse και η Ferrari #72 της SMP Racing κατέκτησαν τις θέσεις 2 και 3.

Επόμενος αγώνας για το WEC το τριήμερο 30 Απριλίου με 2 Μαΐου για τις 6H του Spa-Francorchamps

Αποτελέσματα

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια