Live Test: Jeep Renegade 1.6 Diesel MJTD FWD 120ps

    Το νέο Renegade είναι το πρώτο μικρό SUV της Jeep το οποίο αποτελεί τη βασική επιλογή για τη μάρκα

    Τo Jeep Renegade 1.6 Diesel MJTD FWD 120ps  ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Μ. Τρίτη 7 Απριλίου

    Η επιστροφή στο κλεινόν άστυ δεν είναι το καλύτερό μας. Όπως φαίνεται το ίδιο ισχύει και για το Jeep Renegade που αμέσως προσαρμόστηκε στο αστικό περιβάλλον και αύξησε την κατανάλωσή του στα πέριξ των 8 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Σαν να μας λέει πως θέλει να «την κάνουμε» παρέα- αλλά φευ… έχει κι αλλού υποχρεώσεις και πρέπει να επιστρέψει σήμερα κιόλας στη βάση του. Από τις μικρές ευκολίες που προσφέρει για να κάνει πιο βιώσιμη την καθημερινότητα, ξεχωρίζουμε και τις δύο θύρες USB που δίνουν τη δυνατότητα στον (μπαμπά) οδηγό, να έχει τα δικά του ακούσματα σε ένα στικάκι και των υπολοίπων επιβατών, σε ένα άλλο. Ταυτόχρονα και με τη δυνατότητα να «περνάει» από το ένα στο άλλο. Εκτός φυσικά της χρηστικότητας που προσφέρει για φόρτιση το ένα εκ των δύο, χωρίς να πρέπει να βγάλεις τη μουσική σου. Ωραίες λεπτομέρειες με ανεκτίμητη αξία στην καθημερινότητα. Αυτές είναι ίσως και οι καλύτερες.

    JeepRenegadeLT5 JeepRenegadeLT6

    Μ. Δευτέρα 6 Απριλίου 

    JeepRenegadeLT1

     

    Πολλά τα χιλιόμετρα του διημέρου που μας πέρασε και ιδιαίτερα αποκαλυπτικά αναφορικά με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Με φορτίο και χωρίς φορτίο, υπό πίεση και χαλαρά, σε δρόμους με στροφές και σε ευθείες Εθνικής οδού, «γράψαμε» περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα μαζεμένα. Και μετά από αυτό, δηλώνουμε υπεύθυνα τα εξής: είχαμε πολύ καιρό να ενθουσιαστούμε τόσο πολύ με crossover αυτοκίνητο. Το μικρό Jeep, είναι ό,τι καλύτερο έχει παρουσιάσει η εταιρεία για τον οδηγό. Η αίσθηση από το τιμόνι είναι τόσο καλή που σε κάνει να ξεχνάς πως οδηγείς ένα υπερυψωμένο και αρκετά ογκώδες αυτοκίνητο (εντάξει, όχι και σαν Land Rover με το οποίο βρεθήκαμε δίπλα- δίπλα στο parking του Praktiker και ήρθαμε στα ίσια μας). Διατηρείς εύκολα υψηλή μ.ω.τ. και περνάς από πατημένες στροφές με τη χαρακτηριστική ευκολία ενός καλού επιβατικού. Ο κινητήρας με τους 120 ίππους, υποστηρίζει όποια απαίτηση και αν έχει ο οδηγός, κρατώντας την κατανάλωση χαμηλά- όχι όμως τόσο όσο περιμέναμε, αφού ακόμα και σε χαλαρό ρυθμό, κάτω από 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. δεν είδαμε.

    JeepRenegadeLT3

    Το Renegade, για το οποίο έχουμε πολλές ενστάσεις αναφορικά με το όνομα και το τι πρεσβεύει στη γκάμα της Jeep, είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που μας έκανε να αμφισβητήσουμε ακόμα και τον αγαπημένο μας «δεκαθλητή» του είδους, το Nissan Qashqai. Προφανώς είναι τόσο καλό, που ούτε οι ίδιοι της εταιρείας δεν το πιστεύουν και φροντίζουν να το «υπενθυμίζουν» σε οδηγό και επιβάτες, με λογότυπα και χαρακτηριστικά σχήματα στην καμπίνα και στο αμάξωμα.

    JeepRenegadeLT2

    Παρασκευή 3 Απριλίου

    ReneLT 1

     

    Η κατανάλωση που αρχικά μας είχε «τρομάξει», μόλις βγήκαμε εκτός των τειχών, ήρθε στα ίσια της. Από το 8,3 των προηγούμενων ημερών, τώρα είμαστε στο 6,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και δέχεται ακόμα βελτίωση έτσι ώστε να φτάσει στα επίπεδα των καλών diesel  του είδους. Στον ανοιχτό δρόμο, διορθώθηκε και η αίσθησή μας πως το τιμόνι είναι στα πρότυπα των υπόλοιπων Jeep και δε δίνει πολλή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Στο επαρχιακό δίκτυο αλλά και στις ευθείες της Ε.Ο. το σύστημα διεύθυνσης του Renegade αποδείχτηκε πιο καλό από όσο το περιμέναμε. Είναι άμεσο και ακριβές, ενώ και η υποβοήθησή του είναι τόση όση χρειάζεται. Αυτό που δυσκολευόμαστε ακόμα να συνηθίσουμε, είναι το σύστημα παρακολούθησης της λωρίδας κυκλοφορίας που όταν είναι ενεργοποιημένο (ευτυχώς, απενεργοποιείται) τείνει να διορθώνει την πορεία του αυτοκινήτου, στρίβοντας ελαφρά το τιμόνι προς την αντίθετη πλευρά από αυτή που οι τροχοί πατούν τη διαχωριστική γραμμή στην άσφαλτο. Στο ταξίδι γενικά το Renegade είναι άνετο και αρκετά ξεκούραστο, βοηθώντας έτσι την εύκολη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.

    ReneLT 2

    Οι παραπομπές στον περιπετειώδη χαρακτήρα, συνεχίζονται και στο πίσω παρμπρίζ. Ο ορειβάτης ακολουθεί το μαύρο πλαίσιο του τζαμιού, πίσω από τη βάση του υαλοκαθαριστήρα.

    ReneLT 3

    Πέμπτη 2 Απριλίου

    jeep-renegade-willys

    Ποιος είπε ότι τα Jeep είναι μόνο μεγάλα SUV; Η μάρκα επεκτείνει τη γκάμα της κάνοντας ένα βήμα προς τα… κάτω. Το νέο Renegade είναι το μικρό SUV με το οποίο αντικαθιστά τα Patriot και Compass. Η Jeep θα προσπαθήσει να πάρει μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς έχοντας δυνατούς αντιπάλους όπως τα Yeti και Mini Countryman. Ο σχεδιασμός του Renegade προσπαθεί να «δέσει» τις κλασικές γραμμές της μάρκας με πιο μοντέρνες. Αποτέλεσμα; Να τραβά την προσοχή. Η συνεργασία με τη FIAT έχει φέρει ως αποτέλεσμα το μικρό Jeep να κινείται με τον φρέσκο diesel MJTD 1,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 120 ίππους. Η «πινελιά» των Ιταλών έχει μπει και στο εσωτερικό τονίζοντας τη μοντέρνα σχεδίαση ακόμα περισσότερο. Μία πολύ μικρή λεπτομέρεια, η οποία εντυπωσιάζει, είναι το ίχνος του Willys -του πρώτου Jeep το οποίο φυσικά ήταν στρατιωτικό όχημα- στο μαύρο πλαίσιο του παρμπρίζ.

    jeep-renegade-2 jeep-renegade-3

    Σχόλια

    Σχόλια