WEC Test Paul Ricard: Κυριάρχησε η Porsche, κρυφτό από Audi και Toyota

H Porsche έθεσε τον ρυθμό και τις δύο ημέρες δείχνοντας πως φέτος είναι έτοιμη

Η Porsche κατέλαβε την πρώτη θέση στις δοκιμές του Paul Ricard με τον Neel Jani στη #18 919 Hybrid με χρόνο στο 1:37,220. Ο χρόνος αυτός ήρθε μετά από προσομοίωση κατατακτηρίων που πραγματοποίησε την Παρασκευή 27/3 στη βραδινή περίοδο. Στη 2η θέση βρέθηκε η δεύτερη 919 Hybrid με χρόνο 1:38,552.

Ο χρόνος του Jani ήταν σχεδόν κατά δύο δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον χρόνο του Benoit Treluyer στο #7 Audi R18-etron quattro, με χρόνο 1:39,058. Τα δύο Audi πλασαρίστηκαν στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα.

Τα δύο Toyota ακλούθησαν στις θέσεις 5 και 6 με τον ταχύτερο χρόνο να έρχεται από το #1 TS040 Hybrid στο 1:39,949, χρόνος ο οποίος είναι κατά 2,729 πίσω από αυτόν της Porsche.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο ταχύτερος γύρος της Porsche #18 έγινε υπό ιδανικές συνθήκες. Η Audi έκανε τον καλύτερό της χρόνο στην απογευματινή περίοδο της πρώτης μέρας ενώ η Toyota το πρωί της πρώτης ημέρας.

Στην LMP2 την πρώτη θέση κατέλαβε η KCMG με το καινούριο Oreca 05 Nissan. Τον χρόνο για την ομάδα από το Hong Kong έκανε ο Matt Howson στο 1:47.456 στη βραδινή περίοδο. Ακολούθησε το  #26 της G-Drive Racing με το Ligier JS P2 Nissan με τον Julien Canal να κάνει τον ταχύτερο χρόνο για την ομάδα και το #36 της Signatech-Alpine με το A450b Nissan LMP2 να συμπληρώνει την τριάδα.

Η Aston Martin είχε τους ταχύτερους χρόνους στις GTE κατηγορίες με τον Fernando Rees να είναι ο ταχύτερος στην GTE-PRO στη #99 Vantage V8 μπροστά από τη #51 Ferrari F458 Italia του Gianmaria Bruni για μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου.

Στην GTE-AM, τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Stuart Hall στη #96 Aston, που τον έφερε στην πρώτη θέση συνολικά στις GTE κατηγορίες. Ο χρόνος του ήταν κατά επτά δέκατα καλύτερος από τη #66 Ferrari της  JMW Motorsport.

Συνολικά 30 αυτοκίνητα από τις 4 κατηγορίες πήραν μέρος. Ορισμένες ομάδες δεν πήραν μέρος τη δεύτερη μέρα όπως η Αμερικάνικη Tequila Patron ESM η οποία πραγματοποίησε λίγους γύρους. Προβλήματα αντιμετώπισαν οι OAK Racing και η G-Drive Racing οι οποίες βγήκαν για χρόνους αργά το απόγευμα της Παρασκευής 27/3.

Το World Endurance Championship θα ταξιδέψει στην Αγγλία για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Silverstone, σε δύο εβδομάδες. Το Motornews θα καλύψει ολόκληρη την ειδησεογραφία γύρω από το κορυφαίο πρωτάθλημα αντοχής και το 2015 καθώς και με ανασκοπήσεις μετά από κάθε αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη με τους καλύτερους χρόνους από κάθε αυτοκίνητο στις δύο ημέρες δοκιμών.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια