Live Test: VW Golf TGI 110 PS

    Η έκδοση του VW Golf με διπλό καύσιμο θα μας δώσει την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι την οικονομία που προσφέρει το φυσικό αέριο- για άλλη μια φορά.

    Τo VW Golf TGI  ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 1 Απριλίου

    TEL BANNER 300x250 GRATSIAS-05Η μέρα σήμερα ήταν ενδιαφέρουσα με το Golf να δείχνει τις αρετές του στην καθημερινή μετακίνηση. Η ευκολία και η απόδοση δίνουν ρέστα χάρη στο 7άρι DSG, που εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την απόδοση του κινητήρα διπλού καυσίμου με τους 110 ίππους. Το start/stop λειτουργεί υποδειγματικά και τονίζει τον πολιτισμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου που κάνει τον οδηγό του να έχει το νου του στο στροφόμετρο για να ξέρει εν στάση αν λειτουργεί ο κινητήρας, καθώς το ρελαντί του είναι απαλλαγμένο από κραδασμούς και φυσικά από θόρυβο, χάρη και στην πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας. Στο κοντινότερο πρατήριο ανεφοδιασμού με CNG, βρήκαμε και ένα «αδερφάκι» και δε χάσαμε την ευκαιρία για τη φωτογράφηση- σαν να είναι το «δικό μας» μπροστά σε καθρέπτη.

    VW Golf TGI LT13

    Τρίτη 31 Μαρτίου 

    VW Golf TGI LT9

     

    Οι αυθημερόν καταδρομικές τελευταία «φοριούνται» πολύ. Άλλη μια από αυτές χρειάστηκε να γίνει και περιελάμβανε κάτι παραπάνω από 400 χιλιόμετρα απόστασης. Και ξέρετε κάτι; Δε θα μπορούσε να μας έχει «κληρώσει» καλύτερο αυτοκίνητο για την περίπτωση. Το TGI που –για μια ακόμα φορά- πιστοποίησε πως το φυσικό αέριο έχει πολύ μεγάλη δυναμική καθώς είναι το οικονομικότερο καύσιμο στην αγορά (εκτός ίσως του ηλεκτρισμού). Για τα 398 χιλιόμετρα που μας «έβγαλε» το ντεπόζιτο του φυσικού αερίου (15,63 kgm έγραψε η αντλία του πρατηρίου) χρειάστηκε ένα ποσό της τάξεως των 13,16€. Μην μπαίνετε στον κόπο, το έχουμε κάνει εμείς. Είναι κάτι (ελάχιστα) παραπάνω από 3,92 kgm για κάθε 100 χλμ (3,7 έγραφε ο υπολογιστής ταξιδίου του αυτοκινήτου δηλαδή 3,11€ ανά 100 χλμ.). Που σημαίνει πως κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης σε πραγματικές συνθήκες, μας κόστισαν 3,306€– ότι γράφει στις πόρτες το Golf δηλαδή.

    VW Golf TGI LT11

    Το Golf που κατά τα άλλα, ήταν στιβαρό και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, με τον πίσω άξονα να δείχνει «ζωντανός» και παρά τα μόνο 110 άλογα του κινητήρα, να διατηρεί εύκολα και άκοπα –για τον οδηγό- υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Για τη διεξαγωγή της καταδρομικής μας, δεν ήμασταν και τόσο κρατημένοι στο πήγαινε, καθώς έπρεπε να προλάβουμε ένα ραντεβού. Στην επιστροφή κάναμε μια χαλαρή προσπάθεια να επανορθώσουμε όμως και έτσι η κατανάλωση του φυσικού αερίου μας αποζημίωσε. Άντε να δούμε πότε θα υπάρξει δίκτυο για να υποστηρίξει την εκτενέστερη χρήση του καυσίμου.

    VW Golf TGI LT10

    Δευτέρα 30 Μαρτίου

    VW Golf TGI LT6

    Η αλλαγή της ώρας είναι μεγάλο βάσανο. Αυτή την ώρα που έχουμε χάσει από τον ύπνο μας, να δούμε πότε θα μπορέσουμε να την πάρουμε πίσω… λίγο νυσταγμένοι λοιπόν, συνεχίζουμε τις διαδρομές με το διαφορετικό αυτό Golf. Χρειάζεται λίγη συνήθεια το σύστημα start- stop, που όταν είναι ενεργοποιημένο το ηλεκτρονικό «κράτημα» του φρένου για να μην τσουλάει πίσω το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια με κλίση, αφού τότε, ακόμα και αν αφήσεις το φρένο ο κινητήρας παραμένει ανενεργός και θέλει ένα «χάδι» στο γκάζι για να ενεργοποιηθεί.

     

    VW Golf TGI LT7 VW Golf TGI LT8

    Στην αρχή νομίσαμε πως χρειάζεται απλά σετάρισμα το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Καμία «παρενέργεια» σκασμένου ελαστικού, ούτε τράβηγμα του τιμονιού, ούτε τίποτα σε ρυθμούς πόλης. Όταν είδαμε το λάστιχο «πίτα», τότε πειστήκαμε πως το σύστημα δουλεύει άριστα. Μια μεγάλη ξυλόβιδα είχε κάνει τη δουλειά της και εμείς βρεθήκαμε να ψάχνουμε ανοιχτό βουλκανιζατέρ απόγευμα Σαββάτου. Όλα εντάξει όμως, με ταχύτατη επισκευή από το σχετικό κατάστημα που είναι ανοιχτό 24/7 στην Πειραιώς.

    Παρασκευή 27 Μαρτίου

    Με τα καθόλου διακριτικά αυτοκόλλητα στις πλευρές του, το Golf TGI διαλαλεί πως πρόκειται για την περίπτωση του αυτοκινήτου που καλύπτει 100 χιλιόμετρα απόστασης με μόλις 3,3 ευρώ. Η αλήθεια δεν απέχει καθόλου από αυτή την –φαινομενικά μεγαλόστομη- «δήλωση» του μοντέλου της VW. Το διαπιστώσαμε με τη δοκιμή του αντίστοιχου Skoda Octavia (G-Tec) και αυτό που μένει να δούμε στην προκειμένη περίπτωση είναι ο συνδυασμός της τεχνολογίας αυτής με το εξαιρετικό DSG κιβώτιο του αυτοκινήτου που έχουμε στα χέρια μας. Στις πρώτες παρατηρήσεις που συγκρατήσαμε, περιλαμβάνεται και η πολιτισμένη όσο και στιβαρή καμπίνα που απομονώνει τους επιβάτες από εξωτερικούς θορύβους και παραπέμπει σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Αντίστοιχα, εξαιρετική είναι και η θέση οδήγησης, με όλες τις διαθέσιμες ρυθμίσεις σε κάθισμα- τιμόνι αλλά και ρύθμιση της ζώνης ασφαλείας καθ’ ύψος.

    VW Golf TGI LT4 VW Golf TGI LT5

     

    Σχόλια

    Σχόλια