GP Μαλαισίας FP2: Με άνεση ο Hamilton

    Ο Βρετανός ξεπέρασε τα προβλήματα και σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στο FP2, Raikkonen, Rosberg ακολουθούν

    Ο Lewis Hamilton ξεπέρασε τα προβλήματα του FP1 και σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στο FP2 του Grand Prix Μαλαισίας. Ο Βρετανός έχασε τα πρώτα 30 λεπτά της περιόδου αλλά αυτό δεν τον επηρέασε. Όταν έβαλε τη μέση γόμα στο τρίτο ημίωρο πήρε άνετα τα ηνία της κατάταξης παρόλο που ο γύρος του δεν ήταν αρκετά καθαρός. Σχεδόν 4 δέκατα πίσω του, στη 2η θέση, βρέθηκε ο Kimi Raikkonen και στην 3η θέση ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός δεν σημείωσε χρόνο με τη μέση γόμα καθώς στη γρήγορη προσπάθειά του έκανε λάθος. Λάθος έκανε κι ο Sebastian Vettel καταστρέφοντας το ένα και μοναδικό σετ μέσης γόμας.

    Το FP2 ξεκίνησε με καθαρό ουρανό και εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. 33 στην ατμόσφαιρα και 60 στην επιφάνεια της πίστας. Οι συνθήκες είναι δύσκολες τόσο για τους οδηγούς όσο και για τα ελαστικά που θα ταλαιπωρηθούν στην καυτή και τραχιά άσφαλτο της Sepang.

    Όταν άναψε το πράσινο φως ο Stevens ήταν ο πρώτος που βγήκε στην πίστα και πίσω του ακολούθησε ο Raikkonen. Οι πρώτοι χρόνοι δεν άργησαν να σημειωθούν και τα πρώτα 10 λεπτά η Ferrari έδινε τον ρυθμό. Ο Vettel είχε το τιμόνι κι ο Raikkonen ακολουθούσε 2ος μερικά χιλιοστά πίσω. Στη συνέχεια η διαφορά μεγάλωσε καθώς ο Γερμανός ανέβασε ρυθμό. Το 1-2 της Scuderia δεν κράτησε για πολύ καθώς βγήκε στην πίστα ο Rosberg κι αμέσως πήρε τα ηνία. Το πρώτο ημίωρο ολοκληρώθηκε με τον Rosberg στην κορυφή και τις δύο Ferrari να τον ακολουθούν.

    Στα πρώτα 30 λεπτά της περιόδου οι οδηγοί ήταν με τη σκληρή γόμα αξιολογώντας τις αλλαγές στο set-up μετά την ανάλυση των δεδομένων του FP1.

    Στο δεύτερο ημίωρο είχαμε για πρώτη φορά κόκκινη σημαία καθώς ο Merhi έχασε τον έλεγχο της Manor στο τρίτο κομμάτι της πίστας και κατέληξε με τετ-α-κε στην αμμοπαγίδα. Όταν δόθηκε το ΟΚ να συνεχιστεί η περίοδος είδαμε τον Hamilton να βγαίνει για πρώτη φορά στην πίστα. Μαζί με τον Βρετανό βγήκαν στην πίστα κι άλλοι οδηγοί οι οποίοι είχαν τη μέση γόμα της Pirelli.

    Η μέση γόμα έφερε ανακατατάξεις. Πριν τις αλλαγές στους χρόνους όμως είδαμε το τετ-α-κε του Vettel στην πρώτη του χρονομετρημένη προσπάθεια με τα λευκά P Zero. Ο Γερμανός προκάλεσε ζημιά στη μέση γόμα κι έτσι το πρόγραμμά του συνεχίστηκε με τη σκληρή πραγματοποιώντας μεγάλα stint. Στη συνέχεια οι δύο Williams πέρασαν στο 2-3 όντας πιο αργές από τον Rosberg με τη σκληρή γόμα. Ο Γερμανός με τη μέση γόμα δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα απ’ ότι είχε καταφέρει με τη σκληρή νωρίτερα καθώς έκανε λάθος και δεν κατάφερε να κρατήσει το πίσω μέρος της W06 χωρίς να γλιστρήσει. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Raikkonen να πάρει τα ηνία της κατάταξης. Ο Φινλανδός με τη μέση γόμα κατέβασε κατά 1 δέκατο την ταχύτερη επίδοση.

    Η συνέχεια περιελάμβανε προσομοίωση αγώνα και αξιολόγηση των ελαστικών με υψηλό φορτίο καύσιμου. Το πρώτο stint της προσομοίωσης έγινε με τη μέση γόμα και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε η σκληρή.

    Το δεύτερο ημίωρο ολοκληρώθηκε χωρίς αλλαγές στην κορυφή, Raikkonen, Rosberg, Bottas, Massa και Vettel η πρώτη 5άδα.

    Στο τρίτο και τελευταίο ημίωρο όλοι πλην του Hamilton είχαν επικεντρωθεί σε προσομοίωση αγώνα. Ο Βρετανός είχε διαφορετικό πρόγραμμα διότι λόγω επιδιόρθωσης των προβλημάτων του FP1 ξεκίνησε πιο αργά το πρόγραμμά του. Έτσι όταν οι άλλοι ήταν με αρκετά καύσιμα στα μονοθέσιά τους εκείνος ήταν με λίγα και φρέσκο σετ μέσης γόμας. Ο Hamilton με έναν όχι και τόσο καθαρό γύρο κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων σχεδόν 4 δέκατα μπροστά από τον Raikkonen. Ο Βρετανός στη συνέχεια αξιολόγησε τα ελαστικά του με την W06 φορτωμένη με καύσιμο.

    Τα τελευταία 20 λεπτά δεν είχαμε καμία αλλαγή στην κορυφή καθώς τόσο η φθορά των ελαστικών όσο και το πρόγραμμα των ομάδων δεν επέτρεπε βελτιώσεις. Όταν έπεσε η καρό σημαία ο Hamilton ήταν στην κορυφή με τους Raikkonen, Rosberg, Kvyat και Bottas να συμπληρώνουν την 5άδα.

    Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο στις 8:00 με το FP3.

    Αποτελέσματα FP2

    Θέση#ΌνομαΟμάδαBest LapLapsPit
    144   L. HAMILTON   Mercedes1:39.79016IN
    27   K. RAIKKONEN   Ferrari1:40.16329IN
    36   N. ROSBERG   Mercedes1:40.21826IN
    426   D. KVYAT   Red Bull Renault1:40.34617IN
    577   V. BOTTAS   Williams Mercedes1:40.45031IN
    619   F. MASSA   Williams Mercedes1:40.56027IN
    75   S. VETTEL   Ferrari1:40.65229IN
    833   M. VERSTAPPEN   Toro Rosso Renault1:41.22030IN
    99   M. ERICSSON   Sauber Ferrari1:41.26130IN
    103   D. RICCIARDO   Red Bull Renault1:41.7998IN
    1113   P. MALDONADO   Lotus Mercedes1:41.87715IN
    1212   F. NASR   Sauber Ferrari1:41.98830IN
    1311   S. PEREZ   Force India Mercedes1:42.24224IN
    1455   C. SAINZ   Toro Rosso Renault1:42.29131IN
    1527   N. HULKENBERG   Force India Mercedes1:42.33028IN
    1614   F. ALONSO   McLaren Honda1:42.50625IN
    1722   J. BUTTON   McLaren Honda1:42.63724IN
    188   R. GROSJEAN   Lotus Mercedes1:42.9487IN
    1928   W. STEVENS   Manor Ferrari1:45.70412IN
    2098   R. MERHI   Manor Ferrari1:47.2296IN

    Σχόλια

    Σχόλια