GP Μαλαισίας FP2: Με άνεση ο Hamilton

    Ο Βρετανός ξεπέρασε τα προβλήματα και σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στο FP2, Raikkonen, Rosberg ακολουθούν

    Ο Lewis Hamilton ξεπέρασε τα προβλήματα του FP1 και σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στο FP2 του Grand Prix Μαλαισίας. Ο Βρετανός έχασε τα πρώτα 30 λεπτά της περιόδου αλλά αυτό δεν τον επηρέασε. Όταν έβαλε τη μέση γόμα στο τρίτο ημίωρο πήρε άνετα τα ηνία της κατάταξης παρόλο που ο γύρος του δεν ήταν αρκετά καθαρός. Σχεδόν 4 δέκατα πίσω του, στη 2η θέση, βρέθηκε ο Kimi Raikkonen και στην 3η θέση ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός δεν σημείωσε χρόνο με τη μέση γόμα καθώς στη γρήγορη προσπάθειά του έκανε λάθος. Λάθος έκανε κι ο Sebastian Vettel καταστρέφοντας το ένα και μοναδικό σετ μέσης γόμας.

    Το FP2 ξεκίνησε με καθαρό ουρανό και εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. 33 στην ατμόσφαιρα και 60 στην επιφάνεια της πίστας. Οι συνθήκες είναι δύσκολες τόσο για τους οδηγούς όσο και για τα ελαστικά που θα ταλαιπωρηθούν στην καυτή και τραχιά άσφαλτο της Sepang.

    Όταν άναψε το πράσινο φως ο Stevens ήταν ο πρώτος που βγήκε στην πίστα και πίσω του ακολούθησε ο Raikkonen. Οι πρώτοι χρόνοι δεν άργησαν να σημειωθούν και τα πρώτα 10 λεπτά η Ferrari έδινε τον ρυθμό. Ο Vettel είχε το τιμόνι κι ο Raikkonen ακολουθούσε 2ος μερικά χιλιοστά πίσω. Στη συνέχεια η διαφορά μεγάλωσε καθώς ο Γερμανός ανέβασε ρυθμό. Το 1-2 της Scuderia δεν κράτησε για πολύ καθώς βγήκε στην πίστα ο Rosberg κι αμέσως πήρε τα ηνία. Το πρώτο ημίωρο ολοκληρώθηκε με τον Rosberg στην κορυφή και τις δύο Ferrari να τον ακολουθούν.

    Στα πρώτα 30 λεπτά της περιόδου οι οδηγοί ήταν με τη σκληρή γόμα αξιολογώντας τις αλλαγές στο set-up μετά την ανάλυση των δεδομένων του FP1.

    Στο δεύτερο ημίωρο είχαμε για πρώτη φορά κόκκινη σημαία καθώς ο Merhi έχασε τον έλεγχο της Manor στο τρίτο κομμάτι της πίστας και κατέληξε με τετ-α-κε στην αμμοπαγίδα. Όταν δόθηκε το ΟΚ να συνεχιστεί η περίοδος είδαμε τον Hamilton να βγαίνει για πρώτη φορά στην πίστα. Μαζί με τον Βρετανό βγήκαν στην πίστα κι άλλοι οδηγοί οι οποίοι είχαν τη μέση γόμα της Pirelli.

    Η μέση γόμα έφερε ανακατατάξεις. Πριν τις αλλαγές στους χρόνους όμως είδαμε το τετ-α-κε του Vettel στην πρώτη του χρονομετρημένη προσπάθεια με τα λευκά P Zero. Ο Γερμανός προκάλεσε ζημιά στη μέση γόμα κι έτσι το πρόγραμμά του συνεχίστηκε με τη σκληρή πραγματοποιώντας μεγάλα stint. Στη συνέχεια οι δύο Williams πέρασαν στο 2-3 όντας πιο αργές από τον Rosberg με τη σκληρή γόμα. Ο Γερμανός με τη μέση γόμα δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα απ’ ότι είχε καταφέρει με τη σκληρή νωρίτερα καθώς έκανε λάθος και δεν κατάφερε να κρατήσει το πίσω μέρος της W06 χωρίς να γλιστρήσει. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Raikkonen να πάρει τα ηνία της κατάταξης. Ο Φινλανδός με τη μέση γόμα κατέβασε κατά 1 δέκατο την ταχύτερη επίδοση.

    Η συνέχεια περιελάμβανε προσομοίωση αγώνα και αξιολόγηση των ελαστικών με υψηλό φορτίο καύσιμου. Το πρώτο stint της προσομοίωσης έγινε με τη μέση γόμα και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε η σκληρή.

    Το δεύτερο ημίωρο ολοκληρώθηκε χωρίς αλλαγές στην κορυφή, Raikkonen, Rosberg, Bottas, Massa και Vettel η πρώτη 5άδα.

    Στο τρίτο και τελευταίο ημίωρο όλοι πλην του Hamilton είχαν επικεντρωθεί σε προσομοίωση αγώνα. Ο Βρετανός είχε διαφορετικό πρόγραμμα διότι λόγω επιδιόρθωσης των προβλημάτων του FP1 ξεκίνησε πιο αργά το πρόγραμμά του. Έτσι όταν οι άλλοι ήταν με αρκετά καύσιμα στα μονοθέσιά τους εκείνος ήταν με λίγα και φρέσκο σετ μέσης γόμας. Ο Hamilton με έναν όχι και τόσο καθαρό γύρο κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων σχεδόν 4 δέκατα μπροστά από τον Raikkonen. Ο Βρετανός στη συνέχεια αξιολόγησε τα ελαστικά του με την W06 φορτωμένη με καύσιμο.

    Τα τελευταία 20 λεπτά δεν είχαμε καμία αλλαγή στην κορυφή καθώς τόσο η φθορά των ελαστικών όσο και το πρόγραμμα των ομάδων δεν επέτρεπε βελτιώσεις. Όταν έπεσε η καρό σημαία ο Hamilton ήταν στην κορυφή με τους Raikkonen, Rosberg, Kvyat και Bottas να συμπληρώνουν την 5άδα.

    Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο στις 8:00 με το FP3.

    Αποτελέσματα FP2

    Θέση # Όνομα Ομάδα Best Lap Laps Pit
    1 44    L. HAMILTON    Mercedes 1:39.790 16 IN
    2 7    K. RAIKKONEN    Ferrari 1:40.163 29 IN
    3 6    N. ROSBERG    Mercedes 1:40.218 26 IN
    4 26    D. KVYAT    Red Bull Renault 1:40.346 17 IN
    5 77    V. BOTTAS    Williams Mercedes 1:40.450 31 IN
    6 19    F. MASSA    Williams Mercedes 1:40.560 27 IN
    7 5    S. VETTEL    Ferrari 1:40.652 29 IN
    8 33    M. VERSTAPPEN    Toro Rosso Renault 1:41.220 30 IN
    9 9    M. ERICSSON    Sauber Ferrari 1:41.261 30 IN
    10 3    D. RICCIARDO    Red Bull Renault 1:41.799 8 IN
    11 13    P. MALDONADO    Lotus Mercedes 1:41.877 15 IN
    12 12    F. NASR    Sauber Ferrari 1:41.988 30 IN
    13 11    S. PEREZ    Force India Mercedes 1:42.242 24 IN
    14 55    C. SAINZ    Toro Rosso Renault 1:42.291 31 IN
    15 27    N. HULKENBERG    Force India Mercedes 1:42.330 28 IN
    16 14    F. ALONSO    McLaren Honda 1:42.506 25 IN
    17 22    J. BUTTON    McLaren Honda 1:42.637 24 IN
    18 8    R. GROSJEAN    Lotus Mercedes 1:42.948 7 IN
    19 28    W. STEVENS    Manor Ferrari 1:45.704 12 IN
    20 98    R. MERHI    Manor Ferrari 1:47.229 6 IN

    Σχόλια

    Σχόλια