Εσύ τι λες: Οι κανονισμοί να κατευθυνθούν προς τον οδηγό

    Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια αυτό που ισχύει στην F1 είναι πως νικητής είναι αυτός με το ταχύτερο μονοθέσιο

    Formula1: Ένα πρωτάθλημα εξέλιξης μονοθεσίων, που ο πιλότος με το πιο γρήγορο μονοθέσιο κερδίζει. Καλώς ή κακώς αυτός είναι ο κανόνας τα τελευταία χρόνια με ελάχιστες εξαιρέσεις πραγματικών αστέρων, όπως οι Alonso, Hamilton και Vettel, οι οποίοι με πραγματικά δύσκολα μονοθέσια έχουν αποδείξει τις ικανότητές τους.

    Ποιά είναι η λύση; Οι κανονισμοί να κατευθυνθούν προς τον οδηγό, προς την ανάδειξη της οδηγικής ικανότητας και όχι προς την ανάδειξη των ικανοτήτων των μονοθεσίων. Οι επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν είναι οι εξής:

    1ον) Μείωση της αεροδυναμικής απόδοσης κατά 45-50%

    2ον) Αλλαγές στους κανονισμούς για αύξηση μηχανικής πρόσφυσης, με χρήση φαρδύτερων ελαστικών πίσω και τροχούς 17-18 ιντσών.

    3ον) 2-3 ανεξάρτητες ζώνες DRS στον αγώνα, ώστε να δίνεται η ευκαιρία στον πιλότο που δέχεται προσπέρασμα να ανακτήσει τη θέση του. Αυτό θα συντελέσει στην αύξηση των προσπεράσεων.

    4ον) Μαλακότερα ελαστικά

    Για τη χρήση τροχών 17-18 ιντσών θέλω να προσθέσω το εξής. Η Formula1 εκτός από το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ, είναι και ένας θεσμός εξέλιξης τεχνολογιών που εφαρμόζονται στα πολιτικά οχήματα, πείτε μου ποιό μοντέρνο όχημα κυκλοφορεί με ζάντες 13 ιντσών; Θέαμα! Είναι η κατάλληλη λέξη για να περιγράψω τα αποτελέσματα των παραπάνω αλλαγών. Όπως έγραψε και ο κύριος Γιώργος Φωτινός η Formula1 δυστυχώς πάσχει, και χρειάζονται ριζικές αλλαγές!

    Τάσος Σκλιας. Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Οχημάτων στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

    Θέλουμε να συμμετέχεις και εσύ. Γράψε το δικό σου blog, τη δική σου άποψη πάνω στην ειδησεογραφία του παγκόσμιου motorsport και γίνε έτσι μέλος της ομάδας του μηχανοκίνητου portal ανεβάζοντας το fun factor της ενημέρωσης.

    Σχόλια

    Σχόλια