Motornews Test: Kymco Agility 16+ 200

    Το Agility μπήκε στο γυμναστήριο και βγήκε γραμμωμένο και ντελικάτο με την κωδική ονομασία 16+

    Το Agility της Kymco το γνωρίσαμε ως ένα μικροκαμωμένο και πολύ εύχρηστο scooter το οποίο στην έκδοση των 150cc έκανε θραύση στην ελληνική αγορά. Στην έκδοση 16+ ωστόσο το μοντέλο φούσκωσε, μεγάλωσε και αναβαθμίστηκε προκειμένου να καλύψει ακόμα περισσότερες ανάγκες, ιδιαίτερα όσον αφορά την εργονομία και την άνεση του αναβάτη.

    Άνεση και εργονομία στο +

    Αντιλαμβάνεσαι ότι κάτι διαφορετικό συμβαίνει με αυτό το Agility από την πρώτη στιγμή που πέσουν τα μάτια σου πάνω του. Είναι σαφώς πιο στρουμπουλό και «γεμάτο» σε σχέση με το Agility που ξέραμε, σαν να έχει πάει γυμναστήριο. Αδιαμφισβήτητα το δυνατό σημείο αυτού του Kymco σχεδιαστικά είναι η μάσκα του η οποία ξεχωρίζει αμέσως. Ιδιαίτερα όταν πέσει το σκοτάδι και ανάψουν τα LED φώτα εκατέρωθεν του κεντρικού φωτιστικού σώματος το Kymco αποκτά μια άγρια ομορφιά αποπνέοντας παράλληλα μια νότα πολυτέλειας. Οι πλαϊνές γραμμές είναι επιθετικές, ενώ όσο πηγαίνουμε προς τα πίσω το Agility φαρδαίνει για να καταλήξει στην ουρά η οποία φέρνει λίγο στο People GTi. Το Agility δείχνει μεγάλο χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό του, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα κάτι που του δίνει πλεονέκτημα στην κίνηση της πόλης.

    Το Agility 16+ απέκτησε μεγαλύτερες διαστάσεις από τα απλά Agility με στόχο να καλύψει εργονομικά τις ανάγκες του αναβάτη. Αυτό λοιπόν, έπειτα από σχεδόν μια εβδομάδα μαζί του επιβεβαιώνεται πως το έχει πετύχει στο έπακρο. Λύσεις όπως η τάπα του ρεζερβουάρ μπροστά στη μάσκα, το επίπεδο πάτωμα και ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα το κάνουν καθημερινό «φιλαράκι» το οποίο απροβλημάτιστα θα κρατήσει ήρεμο και άνετο τον αναβάτη του. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα όρθιο και ελαφρά προς τα εμπρός βοηθώντας την αμεσότητα στην οδήγηση. Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη και υπάρχει καλή ευρυχωρία στα πόδια, ενώ και ο συνεπιβάτης θα καθίσει άνετα πίσω χωρίς να δυσανασχετήσει.

    Τα όργανα είναι απλά με ένα ταχύμετρο και έναν δείκτη καυσίμου, συνοδευόμενα από ένα μικρό ψηφιακό πάνελ που διαθέτει χιλιομετρητή και ρολόι. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα jet κράνος, ενώ υπάρχει και πρίζα 12V για φόρτιση κινητού τηλεφώνου ή άλλων συσκευών. Συνολικά το Agility 16+ είναι πολύ αναβαθμισμένο στον τομέα άνεση και ευρυχωρία ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία.

    Οικονομία Plus!

    Η Kymco επέλεξε να τοποθετήσει στο νέο Agility έναν πολύ οικονομικό κινητήρα με έμφαση στην αξιοπιστία. Πρόκειται για τον μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα των 163cc ο οποίος αποδίδει 11,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να αγγίζει τα 12Nm στις 5.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ηλεκτρονικός ψεκασμός, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου CVT κιβωτίου. Η μετάδοση και ο κινητήρας του έχουν συνδυαστεί σωστά, αποτελώντας ένα σύνολο που αποφέρει ρέουσα, ομαλή και επαρκή επιτάχυνση από στάση, χωρίς κραδασμούς και κλιμακωτές αντιδράσεις. Η ισχύς είναι επαρκής ακόμα και για εξόδους στον αυτοκινητόδρομο, καθώς οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι ικανοποιητικές μέχρι την τελική των 100 και κάτι λίγων χιλιομέτρων. Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και ιδιαίτερα στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού η επιτάχυνση δεν είναι εντυπωσιακή, ωστόσο γεμίζει σταθερά το ταχύμετρο και αποδεικνύεται μακροπρόθεσμα ωφέλιμος στις αστικές μετακινήσεις.

    Στην κατανάλωση καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα 200 χιλιόμετρα με τα 7 λίτρα καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ, κάτι που σημαίνει πως η κατανάλωση περιορίστηκε κάτω από 3,5 λίτρα ανά 100Km – και όλα αυτά μην ξεχνάμε έγιναν με το γκάζι, στις περισσότερες περιπτώσεις, κολλημένο στο stop.

    Άψογα ισορροπημένο

    Οι αλλαγές στο νέο Agility 16+ έχουν αποδώσει καρπούς όχι μόνο στον τομέα της εργονομίας, αλλά και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Παραμένει σφιχτό και με άμεσες αντιδράσεις, αλλά πλέον η ανάρτηση είναι πιο ενδοτική και γι’ αυτό πολύ πιο άνετη, ενώ έχει συμβάλλει και στην καλύτερη σταθερότητα. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν οι τροχοί των 16’’ εμπρός και 14’’ πίσω που κρατούν μια καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την ευελιξία. Μέχρι την τελική του των 100 περίπου χιλιομέτρων, δεν επηρεάζεται από ριπές αέρα και μεγάλου μήκους ανωμαλίες του δρόμου. Πολύ καλά και τα φρένα, με σωστή αίσθηση και επαρκή ισχύ. Ειδικά το πίσω δισκόφρενο παρακαλώ είναι τόσο δυνατό που έχεις την αίσθηση ότι έχει σύστημα συνδυασμένης πέδησης με το εμπρός.

    Οδηγικά ο στόχος του είναι πρωτίστως να προσφέρει ασφάλεια και άνεση στον αναβάτη και βάζει σε δεύτερη μοίρα τις απόλυτες επιδόσεις. Είναι πολύ ευέλικτο, ωστόσο το δυνατό του σημείο είναι η ισορροπημένη προσέγγιση με το βάρος να πέφτει στην άνεση.

    Στόχος επετεύχθη

    Η έκδοση 16+ έχει μόνο θετικά στοιχεία να προσθέσει στο Agility της Kymco καθώς πλέον έχει αποκτήσει καλύτερη εργονομία και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το μεσαίο scooter της Kymco είναι κομμένο και ραμμένο για τις καθημερινές ανάγκες με βασικά του όπλα την οδική συμπεριφορά, τους χώρους και την οικονομία, ενώ εντυπωσιακή είναι και η τιμή του Agility 16+ καθώς με κάτι λιγότερο από 2.200€ κάνεις δικό σου ένα σύγχρονο, όμορφο και ασφαλές scooter… enjoy!

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Κινητήρας τύπος                4-χρονος αερόψυκτος
    Τροφοδοσία                ψεκασμός
    Κυβισμός                163 κ.εκ.
    Ισχύς                8,2kw (11,2ps)/7.500rpm
    Ροπή                12,0nm/5500rpm
    Ανάφλεξη                ηλεκτρονική cdi
    Εκκίνηση                μίζα
    Ρεζερβουάρ βενζίνης                7 λίτρα
    Μετάδοση τύπος                συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα
    Συμπλέκτης                αυτόματος φυγοκεντρικός
    Πλαίσιο μεταξόνιο                1340mm
    Βάρος κενό                119 κιλά
    Φρένα εμπρός/πίσω                δισκόφρενο/δισκόφρενο
    Τροχοί εμπρός/πίσω 16’’/14’’
    Τιμή 2.197,37 €

    Gallery

    Γιάννης Πετρόχειλος (@petrocheilos)

    Σχόλια

    Σχόλια