GP Αυστραλίας: Terminator Hamilton

    Ο Βρετανός κατέκτησε την πρώτη νίκη της χρονιάς με τους Rosberg, Vettel να συμπληρώνουν το βάθρο

    Ο Lewis Hamilton ξεκίνησε το 2015 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο Βρετανός αφού πήρε την πρώτη pole position της χρονιάς κατέκτησε και την πρώτη νίκη για το νέο πρωτάθλημα. Ο Hamilton οδήγησε το 1-2 της Mercedes στο Grand Prix Αυστραλίας έχοντας τον Nico Rosberg πίσω του στη 2η θέση. Ο Γερμανός δεν απείλησε σε καμία περίπτωση τον team-mate του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Sebastian Vettel στον παρθενικό του αγώνα με τη Ferrari ξεκινώντας με ιδανικό τρόπο αυτή τη νέα συνεργασία.

    Το 2015 δεν ξεκίνησε καλά καθώς πριν καν σβήσουν τα κόκκινα φώτα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς το grid είχε μειωθεί στους 15 οδηγούς. Η Manor δεν αγωνιζόταν, αυτό το γνωρίζαμε. Ο Bottas δεν πήρε το ΟΚ από τους γιατρούς μετά τις τελευταίες εξετάσεις που έκανε. Οι Magnussen και Kvyat έμειναν στον γύρο τους προς το grid με πρόβλημα στον κινητήρα και στο κιβώτιο ταχυτήτων αντίστοιχα.

    Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Hamilton έφυγε καθαρά μπροστά αλλά πίσω του έγινε ένα μικρός χαμός. Rosberg και Massa κράτησαν τις θέσεις τους, το ίδιο κι ο Vettel. Όμως ο Γερμανός της Ferrari πάτησε άτσαλα πάνω στο πρώτο κερμπ με αποτέλεσμα να στριμώξει λίγο τον Raikkonen. Ο Φινλανδός μείωσε ταχύτητα και χτυπήθηκε από πίσω από τον Nasr. Η επαφή τους έστειλε τη Sauber πάνω στο πίσω μέρος της Lotus του Maldonado κι εκείνος με τη σειρά του κατέληξε στις μπαριέρες. Αμέσως το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, ώστε αυτή να καθαριστεί. Ο Raikkonen μετά από αυτή την επαφή είχε μικρή ζημιά στην εμπρός πτέρυγα με αποτέλεσμα να χάνει κάθετη δύναμη. Κατά τη διάρκεια του SC η Lotus τράβηξε τον Grosjean στα pit κι ο Γάλλος εγκατέλειψε.

    Όταν το SC έφυγε ο Hamilton έφυγε μπροστά χωρίς προβλήματα. Ο Nasr έκανε την κίνησή του και πέρασε τον Sainz για την 5η θέση. Ο Ισπανός στη συνέχεια έχασε κι άλλη μια θέση, από τον Ricciardo. Η πρώτη 10άδα στους πρώτους 6 γύρους ήταν Hamilton, Rosberg, Massa, Vettel, Nasr, Ricciardo, Sainz, Raikkonen, Verstappen και Hulkenberg.

    Στη συνέχεια οι δύο Mercedes έφυγαν μπροστά ακολουθώντας τον δικό τους ρυθμό. Στις θέσεις 3,4 οι Massa και Vettel είχαν τον δικό τους αγώνα με τη διαφορά τους στο δευτερόλεπτο. Πιο πίσω οι Nasr, Ricciardo και Raikkonen είχαν φτιάξει ένα ωραίο τρενάκι για την 5η θέση.

    Οι Button και Perez είχαν μια όμορφη μάχη για μερικούς γύρους στη 12η και 13η θέση αλλά στον 15ο γύρο ολοκληρώθηκε άδοξα. Οι δύο τους είχαν επαφή στη στροφή 3 κι ο οδηγός της Force India έκανε τετ-α-κε. Και τα δύο μονοθέσια είχαν μικρή ζημιά αλλά συνέχισαν κανονικά. Στον 17ο γύρο ο Raikkonen ήταν ο πρώτος από τους γρήγορους συνδυασμούς που μπήκε για αλλαγή ελαστικών, ο Φινλανδός έβαλε τη μαλακή γόμα και πάλι.

    Στον 22ο γύρο ήταν σειρά του Massa για αλλαγή ελαστικών κι ο Βραζιλιάνος έβαλε τη μέση γόμα. Δύο γύρους μετά μπήκε ο Ricciardo για φρέσκο σετ ελαστικών βάζοντας κι αυτός τα λευκά P Zero. Αυτό ήταν το σύνθημα και για τους υπόλοιπους της κορυφής. Στον 27ο γύρο όσοι είχαν τη μαλακή γόμα είχαν ολοκληρώσει το πρώτο pitstop. Hamilton και Rosberg στο 1-2. Ο Vettel πέρασε τον Massa για την 3η θέση και στην 5η είχε ανέβει ο Raikkonen. Ο Verstappen ήταν 6ος χωρίς pitstop καθώς εκκινούσε με τη μέση γόμα και στις θέσεις 7-8 οι Nasr-Ricciardo.

    Στον 33ο γύρο ο Verstappen από την 6η θέση μπήκε για το πρώτο του pitstop βάζοντας τη μαλακή γόμα. Δύο γύρους μετά ο νεαρός Ολλανδός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω προβλήματος στον κινητήρα της Renault. Αυτό έριξε το grid στους 12 οδηγούς.

    Στον 40ο γύρο ο Hamilton είχε μια διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Rosberg κι ο Vettel έλεγχε την κατάσταση από την 3η θέση. Massa και Raikkonen ακολουθούσαν στην 4η και 5η θέση με σχεδόν 5 δευτερόλεπτα να τους χωρίζουν. Ο Nasr στην 6η θέση κρατούσε πίσω του τον Ricciardo χάρη στον κινητήρα της Ferrari.

    Στον 41ο γύρο ο Raikkonen μπήκε για το 2ο pitstop του κι έβαλε τη μέση γόμα. Όμως λίγο μετά έκανε στην άκρη κι εγκατέλειψε όπως του ζήτησε η Ferrari. Στο pitstop του, η ομάδα του έδωσε το ΟΚ να φύγει αλλά οι μηχανικοί δεν είχαν προλάβει να κουμπώσουν το πίσω αριστερά ελαστικό που είχε κολλήσει.

    Στον 50ο γύρο ο Hamilton έλεγχε τη διαφορά του από τον Rosberg η οποία κυμαινόταν μεταξύ 1,9 και 2,1 δευτερολέπτων. Ο Vettel στην 3η θέση ήταν 28 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή και είχε τον Massa 2,5 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Nasr μετά την εγκατάλειψη του Raikkonen είχε ανέβει 5ος έχοντας τον Ricciardo στα 5 δευτερόλεπτα πίσω του. Τη 10άδα σε εκείνο το σημείο συμπλήρωναν οι Hulkenberg, Sainz, Ericsson και Perez. Ο Button ήταν 11ος και τελευταίος.

    Στο υπόλοιπο του αγώνα μέχρι την καρό σημαία οι διαφορές μέχρι και την 7η θέση έμειναν σταθερές. Για την 8η θέση είχαμε μάχη μεταξύ Sainz-Ericsson με τον Σουηδό τελικά να περνά στον προτελευταίο γύρο. Όταν έπεσε η καρό σημαία ο Hamilton ήταν στην κορυφή κατακτώντας την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα του 2015. Ο Rosberg συμπλήρωσε το 1-2 της Mercedes χωρίς να απειλήσει για τη νίκη. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Vettel δίνοντας χαρά κι ελπίδες στη Ferrari. Οι Massa, Nasr, Ricciardo, Hulkenberg, Ericsson, Sainz και Perez συμπλήρωσαν τη 10άδα. Ο Button τερμάτισε στον πρώτο του αγώνα με τη McLaren-Honda, 11ος και τελευταίος. Τόσο μικρό grid στο τερματισμό είχαμε καιρό να δούμε.

    Ο Hamilton έχει 25 βαθμούς, o Rosberg 18, o Vettel 15, o Massa 12 κι ο Nasr 10.

    Το πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται σε δύο εβδομάδες με το Grand Prix Μαλαισίας.

    Αποτελέσματα GP Αυστραλίας

    ΘΟδηγός
    1HAMILTON
    2ROSBERG
    3VETTEL
    4MASSA
    5NASR
    6RICCIARDO
    7HULKENBERG
    8ERICSSON
    9SAINZ
    10PEREZ
    11BUTTON
    12RAIKKONEN
    13VERSTAPPEN
    14GROSJEAN
    15MALDONADO
    16KVYAT
    17MAGNUSSEN

    Σχόλια

    Σχόλια