Live Test: Suzuki Inazuma 250

    Το μικρό μαύρο Inazuma υπόσχεται χαλαρά και διασκεδαστικά χιλιόμετρα στον αναβάτη του

    Καλωσορίζουμε τo Suzuki Inazuma 250   στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Πέμπτη 19 Μαρτίου

    Έφτασε η στιγμή του αποχωρισμού με το Suzuki και τολμώ να πω ότι πέρασα καλά μαζί του. Ο «Κεραυνός» παραμένει μια ποιοτική μοτοσικλέτα 250cc με δυνατά της όπλα την οδική συμπεριφορά, την ποιότητα κατασκευής και τον κινητήρα. Είναι φτιαγμένο για την πόλη και στον τομέα commuting τα πηγαίνει εξαιρετικά, ωστόσο θα εκπλήξει ευχάριστα και με τη διασκέδαση που είναι ικανό να προσφέρει στον αναβάτη όταν εκείνος το θελήσει. Το Inazuma είναι και ουσιαστικά σβέλτο στην πόλη καθώς σημείωσε έναν από τους καλύτερους χρόνους στη διαδρομή δουλειά-σπίτι αποδεικνύοντας ότι στην πόλη για να είσαι γρήγορος δεν χρειάζεσαι ιπποδύναμη αλλά καλή και αποτελεσματική οδική συμπεριφορά. Αυτό ακριβώς διαθέτει το Suzuki…

    suzi741111

    Η τιμή του είναι στα 3.595€ και κρίνεται πολύ καλή λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό ποιοτικό πακέτο που προσφέρει το Inazuma.

    Τετάρτη 18 Μαρτίου

    Στριφογυρίζοντας στους δρόμους της πόλης όλες αυτές τις ημέρες έχω απολαύσει μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά από το Inazuma. Σαν γνήσιο Suzuki κάνει τα πάντα να μοιάζουν εύκολα όσον αφορά στην οδήγηση παρέχοντας ασφάλεια και αυξάνοντας την αυτοπεποίθηση του αναβάτη κάνοντάς τον με λίγα λόγια… μάγκα. Το Inazuma έχει πολύ γρήγορη γεωμετρία και αλλάζει κατεύθυνση άμεσα χωρίς να χάνει τη στιβαρότητά του. Το μπροστινό είναι άψογο τόσο σε πρόσφυση όσο και σε πληροφόρηση, ενώ το πίσω ακολουθεί από κοντά με ικανοποιητική απόδοση κυρίως όσον αφορά στην άνεση.

    ina11111

    Με το Suzuki μπορείς να στρίψεις απροβλημάτιστα και να ξύσεις τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο χωρίς να ιδρώσεις καθώς έχει αυτή τη μαγική ισορροπία που μπορεί να τα κάνει όλα εύκολα. Οι κλίσεις είναι αρκετά μεγάλες και η διασκέδαση αρχίζει ιδιαίτερα όταν οι στροφές είναι σφικτές. Η απόλαυση πάντως έρχεται όταν αρχίσεις να το πιέζεις στα φρένα καθώς εκεί συνειδητοποιείς πως μπορείς να το «πλασάρεις» στην είσοδο ντριφτάροντας τον πίσω τροχό με στιλ supermoto. Το πίσω μέρος γλιστράει γλυκά όταν το θελήσεις προσφέροντας όμορφες στιγμές στον αναβάτη να περάσει καλά με τη μοτοσικλέτα του και πάνω από όλα με απόλυτο έλεγχο, χωρίς σπασμωδικές αντιδράσεις. Είπαμε: όλα γίνονται εύκολα.

    Το Inazuma είναι εξαιρετικό commuter, ωστόσο έχει στο DNA του εκείνα τα οδηγικά χαρακτηριστικά τα οποία θα προσφέρουν στον αναβάτη και στιγμές διασκέδασης – αρκεί ο αναβάτης να το ζητήσει (που μάλλον θα το ζητήσει).

    Τρίτη 17 Μαρτίου

    Ένα περίεργο πράγμα συμβαίνει με τον κινητήρα του Inazuma (ναι θα μιλήσουμε για το μοτέρ του Suzuki) – είναι εθιστικό τόσο ώστε να θέλεις να του «πίνεις το αίμα» σε κάθε επιτάχυνση, ανεξαρτήτου σχέσης στο κιβώτιο. Το δικύλινδρο σε σειρά σύνολο των 248cc αποδίδει μεν 24 ίππους, αλλά το θέμα είναι πώς τους αποδίδει. Ανεβάζει στροφές δίνοντάς σου την εντύπωση πως δεν θα τελειώσει ποτέ, συνοδευόμενο από έναν απίθανο ήχο. Η βελόνα στο στροφόμετρο δεν ανεβαίνει ακαριαία, αλλά με γραμμικότητα φτάνει μέχρι τις 11.000 σ.α.λ. Δεν έχει ξεσπάσματα και η δύναμή του είναι τόσο απλωμένη που περνάει σχεδόν απαρατήρητη, μόνο αν κοιτάξεις το ταχύμετρο θα καταλάβεις τι έχει συμβεί. Η τελική του με έναν αναβάτη 100+ κιλών πάνω του φτάνει άνετα τα 135Km/h και τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-130 μπορείς να την κάνεις πολλαπλές φορές μέσα στην ημέρα χωρίς να ιδρώσει το Suzuki.

    inazuma88888

    Στην πόλη, η έλλειψη ροπής χαμηλά είναι ένα θέμα και πρέπει να «παίξεις» με το κιβώτιο για να έχεις ικανοποιητικές επιταχύνσεις, ωστόσο αν αποφασίσεις να κρατήσεις το στροφόμετρο πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. θα κινηθείς σβέλτα, αν όχι γρήγορα. Το κιβώτιο είναι μαλακό και συνεπέστατο, ενώ έντονο είναι και το φρένο του κινητήρα ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές. Από κατανάλωση ακόμα δεν έχουμε βγάλει συμπεράσματα, αλλά μέχρι το τέλος του Live Test θα έχουμε νούμερα.

    Με δύο λόγια ο κινητήρας του Inazuma είναι απολαυστικός όταν τον «κυνηγήσεις» και πράος όταν θέλεις μια απλή μετακίνηση. Και στις δύο περιπτώσεις τα καταφέρνει άριστα.

    Δευτέρα 16 Μαρτίου

    Έπειτα από ένα Σαββατοκύριακο παρέα με το Inazuma μπορώ να πω με βεβαιότητα πως αυτό το Suzuki είναι εύκολο. Ιδιαίτερα εργονομικά είναι κομμένο και ραμμένο σχεδόν για όλους. Η θέση οδήγησης φέρνει το σώμα όρθιο με τα χέρια εύκολα να φτάνουν στο στενό τιμόνι. Τα πόδια είναι λίγο πιο ψηλά, αλλά με σχετικά άνετη γωνία στα γόνατα, ενώ η σέλα, όπως είπαμε την Παρασκευή, είναι βαθιά και ευρύχωρη. Νομίζω ότι το Inazuma θα μπορέσει να βολέψει ένα μεγάλο εύρος αναβατών στη σέλα του, από μικροκαμωμένες γυναίκες μέχρι άνδρες 120 κιλών – καλή ώρα…

    inazuma44444444

    Τα όργανα είναι όμορφα και σύγχρονα με ψηφιακό στροφόμετρο στο κέντρο, ένα ψηφιακό πάνελ δεξιά το οποίο διαθέτει χιλιομετρητές και ταχύμετρο, ενώ αριστερά είναι οι προειδοποιητικές λυχνίες – και να μην ξεχνιόμαστε διαθέτει και Gear Indicator! Συνολικά το Inazuma είναι άνετο και εύκολο, ποιοτικό και συμπαγές… είναι Suzuki δηλαδή.

    Τις επόμενες ημέρες θα μπούμε περισσότερο στο ζουμί της υπόθεσης καθώς θα ασχοληθούμε με κινητήρα και οδική συμπεριφορά.

    Παρασκευή 13 Μαρτίου

    Ήταν να μην πάρουμε φόρα με τη Suzuki καθώς μετά το V-Strom 1000 ήρθε στη ζεστή αγκαλιά μας το Inazuma 250. Οι δύο μοτοσικλέτες μπορεί να μην έχουν απολύτως καμία σχέση ωστόσο μοιάζουν σε δύο σημεία. Το ένα είναι το σήμα της Suzuki και το άλλο η ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει την ιαπωνική φίρμα.

    inazuma22222

    Το Inazuma από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνεις πως δεν πρόκειται ποτέ να σε προβληματίσει για οτιδήποτε. Είναι μια ξεκάθαρη μοτοσικλέτα σχεδιαστικά (κινητήρας, τιμόνι, στρογγυλό φανάρι εμπρός και φύγαμε) η οποία έχει δανειστεί διάφορα κομμάτια από άλλα μοντέλα της Suzuki – όπως το B-King και το Bandit. Αυτό που σου κινεί το ενδιαφέρον όταν σταθείς πρώτη φορά δίπλα του είναι οι μικρές του διαστάσεις, ενώ όταν καθίσεις πάνω του είναι σαν να κάθεσαι σε μια αναπαυτική πολυθρόνα με τα πόδια να πατάνε με άνεση στην άσφαλτο.

    Το Inazuma είναι δεδομένο ότι θα μας χαρίσει απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, αλλά θέλω να δω αν μπορεί να γίνει και η μοτοσικλέτα που θα σε διασκεδάσει… τις επόμενες ημέρες τα καλύτερα!

    Σχόλια

    Σχόλια