Live Test: Alfa Romeo MiTo 1.3d

    To Alfa Romeo MiTo 1.3d είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Πέμπτη 19 Μαρτίου 

    Με δυσκολία επιστρέψαμε στη βάση της τη MiTo. Αν και δεν κρύβει την ηλικία της, τοποθετείται μάλλον μεταξύ των «αειθαλών» μοντέλων και αυτό αποδεικνύεται στην πράξη, όπου τα κεφάλια γυρίζουν αβίαστα χάρη στην κομψότητα του Ιταλικού μοντέλου. Στο ίδιο μήκος κύματος αλλά για τον οδηγό πια που μπορεί να το εκτιμήσει, ο κινητήρας που παρά τα χρονάκια του, εξακολουθεί και αποτελεί έναν από τους καλύτερους λόγους για να συζητήσει κανείς σχετικά με τη MiTo- αλλά και για το πόσο καλά τα καταφέρνει η Fiat στην παραγωγή ικανών κινητήρων diesel. Θα κρατήσουμε στη μνήμη τον πρόθυμο κινητήρα και το καλό πλαίσιο που συνεργάζεται με τον οδηγό και του προσφέρει πολύ ευχάριστη αίσθηση στο δρόμο και ιδιαίτερα υπό πίεση. Επίσης, στο σαλόνι της MiTo τα αναπαυτικά καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική στήριξη στα σώματα και κρατούν ξεκούραστο το πλήρωμα ακόμα και μετά από μεγάλη απόσταση. Με την πρώτη ευκαιρία, θα επανέλθουμε στο μοντέλο, με κάποια άλλη ενδιαφέρουσα έκδοση.

    MiTo LT4    MiTo LT5

    Οι 18άρες είναι “υπερβολικές” όταν έρχεται η ώρα της αντικατάστασης των ελαστικών που τις αγκαλιάζουν. Κατά τα άλλα, είναι κούκλες και ταιριάζουν στη MiTo. Μόνο που λόγω της σχεδίασής τους, είναι εύκολο να τις “πληγώσει” κανείς κατά το παρκάρισμα, ακουμπώντας στο πεζοδρόμιο.

    MiTo LT6

    Τετάρτη 18 Μαρτίου

    MiTo LT1

    Οι διαδρομές με τη MiΤo συνεχίζονται και μαζί συνεχίζεται ο θαυμασμός για το μικρό σε χωρητικότητα σύνολο που κινεί ένα από τα πιο όμορφα μικρά της αγοράς. Κλασικά, μόνο στο “D” του Alfίστικου DNA, όπου αν το συνηθίσεις εκεί, πρακτικά σου είναι αδύνατο να οδηγήσεις το αυτοκίνητο στο “N” ή στο “A”. Βασικά, στο “A”, με τίποτα δε σου πάει η καρδιά –ούτε το χέρι- για να το επιλέξεις, ακόμα και όταν οι συνθήκες «το επιβάλλουν». Δηλαδή όταν κινείσαι σε παγωμένη επιφάνεια και χρειάζεσαι το απόλυτο στην ομαλή μετάδοση της ροπής για να μη χαθεί η πρόσφυση.

    MiTo LT2

    Με τη MiΤo θυμηθήκαμε και μια άλλη μάστιγα που μας κυνηγάει- και η αλήθεια είναι πως είχε καιρό να μας απασχολήσει. Μας έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν και πρέπει να μην το αφήσουμε έτσι κάποια στιγμή, αφού έχουμε πλέον στα χέρια μας ατράνταχτες αποδείξεις, πως ο πτεροδάκτυλος ζει και βασιλεύει στην περιοχή της Καλλιθέας. Μια ενδελεχής –όσο και αηδιαστική- έρευνα, μπορεί να μας αποκαλύψει και με τι στα κομμάτια τρέφεται…

    Τρίτη 17 Μαρτίου

    mito-front-4

    Η MiTo όπως έχουμε ήδη αναφέρει έχει δεχτεί ένα μικρό «λίφτινγκ» καθώς η Alfa Romeo θέλησε να τονίσει μερικά από τα χαρακτηριστικά της. Αυτή η ανανέωση της supermini Ιταλίδας είναι μόνο στο αισθητικό κομμάτι κι όχι στο μηχανικό. Κάτω από το καλλίγραμμο καπό της βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας των 1.300 κ.εκ. που υπήρχε και στην προηγούμενη έκδοση. Η τελευταία αναβάθμιση που έγινε από τη FIAT σε αυτόν τον κινητήρα είναι το 2009. Παρόλα αυτά μπορεί και στέκεται ακόμα ψηλά στη λίστα των οικονομικών κινητήρων πετρελαίου. Η κατανάλωση είναι στα 5,6 λίτρα/100χλμ με το πρόγραμμα «Dynamic» μόνιμα επιλεγμένο. Αυτό είναι στοιχείο που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο-εργαλείο για τα καθημερινά… βάσανα.

    mito-inside3 mito-inside2

    Δευτέρα 16 Μαρτίου

    mito-back2

    Η MiTo ήταν καλή συντροφιά κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου καθώς το στυλ αλλά και η οδική συμπεριφορά που διαθέτει σε ικανοποιούν είτε για να βγεις μια απλή Κυριακάτικη βόλτα είτε αποφασίσεις να την πιέσεις λίγο παραπάνω σε στριφτερά κομμάτια. Η ανανέωση που έχει δεχτεί έχει ενισχύσει τον σπορ χαρακτήρα της. Η σωστή θέσης οδήγησης, η οποία ρυθμίζεται και πάει πολύ χαμηλά, η καλή πληροφόρηση και σκληρότητα του τιμονιού της σου προσφέρουν στιγμές απόλαυσης της οδήγησης.

    mito-sportivo-logo mito-front-3

    Παράλληλα το αναβαθμισμένο εσωτερικό και η καλή εργονομία προσφέρουν ένα όμορφο περιβάλλον για χαλαρή βόλτα με το έτερον ήμισυ. Οι χώροι δεν είναι το δυνατό «χαρτί» του τρίθυρου supermini της Alfa Romeo καθώς για να βολευτούν άνετα 4 άτομα στη MiTo θα πρέπει οι πίσω επιβάτες ή να έχουν ανάστημα κάτω του μετρίου ή να περάσουν μια βόλτα από το… κρεβάτι του Προκρούστη. Η εβδομάδα που ξεκινά θα μας δείξει τις ικανότητες της MiTo ως αυτοκίνητο-εργαλείο για τα καθημερινά… βάσανα.

    mito-inside

    Πέμπτη 12 Μαρτίου

    Η ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo ήρθε στην παρέα του Live Test. Η «ιταλίδα καλλονή» το 2013 δέχτηκε ένα μικρό facelift ώστε να τονιστούν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της. Φυσικά όσον αφορά την εμφάνιση δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσαν να γίνουν καθώς ακόμα και σήμερα τραβά το βλέμμα και ξεχωρίζει στο δρόμο, μάλιστα στη δική μας έκδοση με τις 18άρες ζάντες το φαινόμενο είναι πιο συχνό. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επιλογές χρωμάτων και επενδύσεων δίνοντας με αυτόν τον τρόπο άλλον αέρα. Στο κομμάτι της τεχνολογίας η MiTo είναι πιο σύγχρονη καθώς πλέον διαθέτει το σύστημα UConnect της FIAT και 5ιντση οθόνη αφής.

    mito-back mito-front-2

     

    Σχόλια

    Σχόλια