Στο σωστό δρόμο

Πολύ αισιόδοξος ο Paolo Ciabatti κάνει λόγο για βάθρα στο SBK και ανταγωνισμό στο MotoGP

Ο Paolo Ciabatti, επικεφαλής της Ducati MotoGP Team, εμφανίστηκε πολύ αισιόδοξος τόσο για το project του MotoGP όσο και για το project Superbike. Ο Ιταλός, μιλώντας στο GPOne.com μετά το τέλος του τεστ στη Jerez τόνισε τα πολύ θετικά βήματα που έχει κάνει το εργοστάσιο στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας MotoGP, ενώ δεν παρέλειψε να σταθεί στο γεγονός ότι οι νέοι κανονισμοί Open βοηθούν πολύ το εργοστάσιο.

Η βοήθεια των Open κανονισμών, στην περίπτωση των δοκιμών της Jerez, έγκειται στο γεγονός ότι η ομάδα είχε στη διάθεσή της τους εργοστασιακούς αναβάτες να κάνουν δοκιμές κάτι πολύ σημαντικό τόσο στην αξιολόγηση νέων εξαρτημάτων όσο και στην προετοιμασία για τον συγκεκριμένο αγώνα. Στη Jerez οι Dovizioso και Crutchlow δεν είχαν κάποιο νέο εξάρτημα, ωστόσο δούλεψαν στα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας τα οποία δεν ήταν προδιαγραφών Open, αλλά τα εργοστασιακά ηλεκτρονικά της Ducati. Στο Κατάρ η ομάδα αγωνίστηκε με των προδιαγραφών Open ECU και πίνακα οργάνων, αλλά από το Austin και έπειτα θα επιστρέψει στα δικά της ηλεκτρονικά.

Πάντως ο Ciabatti τόνισε πως κάτι καινούριο για τους αναβάτες θα υπάρξει μετά το Le Mans: «Θα ταξιδέψουμε στην Αμερική και μετά επιστρέφουμε στην Ισπανία. Νομίζω ότι τα πρώτα νέα θα τα έχουμε από το Le Mans και έπειτα», είπε ο Ιταλός μηχανικός.

Ο Ciabatti στάθηκε και στην εξέλιξη της Superbike μοτοσικλέτας της Ducati τονίζοντας πως πλέον τα δύο τμήματα – MotoGP και Superbike – συνεργάζονται και ανταλλάσσουν πληροφορίες (έβαλε το χεράκι του ο Gigi Dall’Igna έχοντας εμπειρία από την Aprilia). Τα δεδομένα του MotoGP έχουν βοηθήσει πολύ στις στρατηγικές των ηλεκτρονικών και στη φθορά των ελαστικών, ενώ καλή δουλειά έχει γίνει στον κινητήρα της Panigale ο οποίος έχει κερδίσει μερικούς ίππους. «Ένας από τους στόχους μας ήταν η μείωση της φθοράς των ελαστικών. Σημαντική ήταν η εξέλιξη του κινητήρα που κερδίσαμε μερικούς ίππους και βελτιώσαμε τις στρατηγικές στα ηλεκτρονικά μας. Φέτος η εμπλοκή του τμήματος SBK είναι μεγαλύτερη και ανταλλάσσονται πληροφορίες με την ομάδα MotoGP».

Η αισιοδοξία που υπήρχε στο ιταλικό εργοστάσιο στο ξεκίνημα της χρονιάς φαίνεται πως είχε βάση καθώς η δουλειά που γίνεται είναι πιο σοβαρή. Οι Γερμανοί (Audi) και ο Gigi από ότι φαίνεται έβαλαν το χεράκι τους να αλλάξει η νοοτροπία στην Ducati. Με αυτά τα μυαλά τα αποτελέσματα δεν θα αρχίσουν να έρθουν…

Σχόλια

Σχόλια