Live Test: Hyundai i10 1.0 blue

    To Hyundai i10 1.0 blue είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Πέμπτη 12 Μαρτίου

    Για να είμαστε ειλικρινείς πραγματοποιήσαμε ελάχιστα χιλιόμετρα εκτός πόλης με το i10. Ωστόσο και έξω από τα νερά του δείχνει τόσο ικανό όσο και εντός. Άνετο, ήσυχο και αρκετά στιβαρό, προσφέρει την ίδια ποιότητα μετακίνησης ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο το στοιχείο του είναι η πόλη και ζώντας μαζί του όλο και περισσότερο ανακαλύψαμε πόσο χρήσιμες είναι μερικές λεπτομέρειες που συνήθως περνάνε σε δεύτερη μοίρα αξιολόγησης.

    Hyundai i10_5

    Για παράδειγμα  η χρηστικότητα της καμπίνας είναι μια ευχάριστη έκπληξη στις καθημερνές διαδρομές. Μεγάλες θήκες στις πόρτες με διαμόρφωση για τη συγκράτηση μπουκαλιών, θήκες για ποτήρια μεταξύ των καθισμάτων, ένα μεγάλο ράφι εμπρός από τον επιλογέα των ταχυτήτων για κινητά τηλέφωνα και άλλα μικρά αντικείμενα, συνθέτουν ένα ιδιαίτερα φιλόξενο εσωτερικό που σε κάνει να χαίρεσαι κάθε φορά που ξεκινάς την οδήγηση.

    Hyundai i10_3 Hyundai i10_4

    Τετάρτη 11 Μαρτίου

    Άλλη μια μέρα στα στενά σοκάκια της πόλης, άλλη μια μέρα χαράς για το i10 που ελίσσεται σαν το ψάρι στο νερό. Θυμήθηκα μάλιστα και κάτι εξαιρετικά σημαντικό, που αφορά όλα τα μικρά, ψηλά αυτοκίνητα πόλης: μπαίνεις και βγαίνεις χωρίς να κάνεις μπλονζόν και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν μπαινοβγαίνεις  6-7 φορές,  μέσα σε λίγες ώρες. Κιβώτιο βούτυρο, κινητήρας ποίημα, φρένα άγκυρες και όποια ακόμα θετική παρομοίωση επιθυμείτε για το i10 την επικροτούμε απόλυτα. Χωρίς εκπτώσεις στον εξοπλισμό μάλιστα, του τύπου “ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες”, “πίσω παράθυρα – φεγγίτες”, “πλαστικά στο ταμπλό από παιδικά παιχνίδια” και λοιπά φαιδρά που συχνά συναντάμε στον ανταγωνισμό.

    Hyundai i10_1

    Μας αρέσει πολύ αυτό το μικρό και ο μόνος που φαίνεται να το αποστρέφεται είναι ο βενζινοπώλης της περιοχής. Λογικό, αφού με μέση κατανάλωση συνεχούς χρήσης πόλης 5,4 λίτρα, σε κάθε επόμενη επίσκεψη για καύσιμο ο πρατηριούχος έχει ξεχάσει την ύπαρξή σου. Άλλωστε ποιος θέλει πάρε -δώσε μαζί του.

    Τρίτη 10 Μαρτίου

    Hyundai i10_1

    Από όλα τα playmobil της Α κατηγορίας, αυτής των mini αυτοκινήτων πόλης δηλαδή, το i10 είναι σαφώς το περισσότερο ώριμο. Μέχρι σήμερα υποθέταμε ότι σε αυτό συμβάλλει και ο μεγαλύτερος κινητήρας του -το είχαμε οδηγήσει μόνο στην έκδοση 1.2- σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά και με το σύνολο του 1.0 λίτρου συνεχίζει να κατοικοεδρεύει στην κορυφή. Ότι χάνεις σε επιδόσεις το κερδίζεις εδώ σε κατανάλωση, καθώς η έκδοση blue έχει και σύστημα start/stop που βοηθά πολύ στη μείωση της κατανάλωσης μέσα στην πόλη. Από χώρους τα βλέπετε, σε σχέση με κάποιους ανταγωνιστές του είναι… λεωφορείο.

    Hyundai i10_2 Hyundai i10_4

    Αυτό που δεν φαίνεται ίσως στις εικόνες είναι η ποιότητα, η οποία συγκριτικά με τους ανταγωνιστές του είναι αυτή ενός κανονικού αυτοκινήτου, έναντι παιδικών παιχνιδιών.

    Δευτέρα 9 Μαρτίου

    Το Hyundai i10 κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου πήρε μέρος σε μια μεγάλη δοκιμή του Motornews, η οποία θα δημοσιευθεί σύντομα, και μας εντυπωσίασε. Το «μικρό» 1000άρι με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης έχει όλα τα στοιχεία, ή μάλλον σχεδόν όλα ας μην είμαστε απόλυτοι, για να χαρακτηριστεί ο βασιλιάς της κατηγορίας A. Για τους χώρους γνωρίζαμε από την προηγούμενη δοκιμή μας με το 1,2 οι οποίοι ξεπερνούν κάθε προσδοκία και βάζουν φωτιά στα σχέδια του ανταγωνισμού. Για την ποιότητα υλικών επίσης γνωρίζαμε. Αυτό που δεν γνωρίζαμε ήταν η κατανάλωση καθώς ο 1200άρης της προηγούμενης δοκιμής «έκαιγε» λίγο παραπάνω. Όμως η έκδοση blue με Start/Stop και τον 3κύλινδρο των 66 ίππων είναι πραγματικά ένα πολύ δυνατό «χαρτί» στα χέρια της Hyundai. Η κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν μόλις 4,9λίτρα/100χλμ παρακαλώ. Στο όλο πακέτο ήρθαν να συμπληρωθούν και οι αντιδράσεις των φίλων και γνωστών που έβλεπαν το μικρό Hyundai. «Ρε συ είναι ωραίο αυτό…» έλεγαν. Κι όντως έχουν δίκιο, το i10 είναι ένα όμορφο, οικονομικό και άνετο «εργαλείο» πόλης.

    Παρασκευή 6 Μαρτίου

    Το mini της Hyundai ήρθε ξανά στην παρέα του Live Test κι αυτή τη φορά στην έκδοση με τον 1000άρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης. Όπως και το αδερφάκι του με τον 1200άρη κινητήρα βενζίνης έτσι κι αυτό έδειξε να είναι ιδιαίτερα φιλικό και άνετο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι τη δουλειά που έχει γίνει από τη Hyundai. Το i10 είναι ευρύχωρο και ευχάριστο στην οδήγηση. Μέσα στο σαββατοκύριακο θα αξιολογήσουμε περισσότερο το νέο απόκτημα του Live Test και τη Δευτέρα θα έχουμε να πούμε περισσότερα.

    Σχόλια

    Σχόλια