Η διάταξη του κινητήρα της Honda

    Οι Ιάπωνες έχουν ακολουθήσει έναν εντελώς διαφορετικό δρόμο από τον ανταγωνισμό

    Έχουν ακουστεί κι έχουν γραφτεί πολλά για τον κινητήρα της Honda και την διάταξη του. Το επίσημο site της F1 αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες κάτω από το κάλυμμα της McLaren MP4-30. Οι Ιάπωνες έχουν ακολουθήσει εντελώς διαφορετική προσέγγιση από τον ανταγωνισμό. Έχουν τοποθετήσει το MGU-H μεταξύ της τουρμπίνας και του κομπρέσορα στο πίσω μέρος του κινητήρα και το MGU-K στο εμπρός. Το μόνο κοινό στοιχείο με τον ανταγωνισμό είναι ο διαχωρισμός της τουρμπίνας από τον κομπρέσορα. Όμως και οι δύο παραμένουν στο πίσω μέρος του κινητήρα.

    Ο κινητήρας της Mercedes έχει χωρίσει την τουρμπίνα από τον κομπρέσορα. Η τουρμπίνα είναι στο πίσω μέρος του κινητήρα κι ο κομπρέσορας στο εμπρός. Το MGU-H είναι ανάμεσά τους στο εμπρός μέρος του κινητήρα. Από την άλλη οι κινητήρες των Ferrari και Renault έχουν τούρμπο και κομπρέσορα μαζί στο πίσω μέρος του κινητήρα με το MGU-H μέσα στο V του κινητήρα. Το MGU-K και στους 3 είναι στο κάτω μέρος του κινητήρα.

    Τα δυνατά σημεία του κινητήρα της Mercedes είναι η αξιοπιστία, η ιπποδύναμη και η απόκριση. Μένει να δούμε αν η διαφορετική προσέγγιση της Honda θα κάνει τη διαφορά…

    Στην εικόνα που ακολουθεί με κόκκινο χρώμα είναι η τουρμπίνα, με πράσινο είναι τα MGU-K και MGU-H ενώ με μπλε είναι ο κομπρέσορας.

    mclaren-engine-15

    Σχόλια

    Σχόλια