Live Test: Kymco Agility 16+ 200i

    To Kymco Agility 16+ 200i  υπόκειται πλέον στη βάσανο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 11 Μαρτίου

    Ήρθε η ώρα το Agility να επιστρέψει στη βάση του έχοντας περάσει σκληρά χιλιόμετρα παρέα μας. Το μεσαίο scooter της Kymco είναι κομμένο και ραμμένο για τις καθημερινές ανάγκες με βασικά του όπλα την οδική συμπεριφορά, τους χώρους και την οικονομία. Για το τελευταίο η κατάσταση είναι εξαιρετική καθώς καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα 200 χιλιόμετρα με τα 7 λίτρα καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ, κάτι που σημαίνει πως η κατανάλωση περιορίστηκε κάτω από 3,5 λίτρα ανά 100Km – και όλα αυτά μην ξεχνάμε έγιναν με το γκάζι, στις περισσότερες περιπτώσεις, κολλημένο στο stop.

    kymco88888888

    Πολύ καλή είναι η οδική συμπεριφορά του Agility στο δρόμο προσφέροντας ασφάλεια και στιβαρή αίσθηση στον αναβάτη, προσέχοντας παράλληλα και την άνεση, ενώ για πιο μεγαλόσωμους αναβάτες η ευρυχωρία είναι ευχάριστη προσθήκη.

    Εντυπωσιακή είναι και η τιμή του Agility 16+ καθώς με κάτι λιγότερο από 2.200€ κάνεις δικό σου ένα σύγχρονο, όμορφο και ασφαλές scooter… enjoy!

    Τρίτη 10 Μαρτίου

    Το Agility 16+ απέκτησε μεγαλύτερες διαστάσεις από τα απλά Agility με στόχο να καλύψει εργονομικά τις ανάγκες του αναβάτη. Αυτό λοιπόν, έπειτα από σχεδόν μια εβδομάδα μαζί του επιβεβαιώνεται πως το έχει πετύχει στο έπακρο. Λύσεις όπως η τάπα του ρεζερβουάρ μπροστά στη μάσκα, το επίπεδο πάτωμα και ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα το κάνουν καθημερινό «φιλαράκι» το οποίο απροβλημάτιστα θα κρατήσει ήρεμο και άνετο τον αναβάτη του.

    agility222222

    Και οδηγικά όμως ο στόχος του είναι πρωτίστως να προσφέρει ασφάλεια και άνεση στον αναβάτη και βάζει σε δεύτερη μοίρα τις απόλυτες επιδόσεις. Είναι πολύ ευέλικτο, ωστόσο το δυνατό του σημείο είναι η ισορροπημένη προσέγγιση με το βάρος να πέφτει στην άνεση.

    Το εντυπωσιακό είναι πως ο δείκτης καυσίμου εξακολουθεί να κρατιέται ψηλά στην κλίμακα και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι οδεύει ολοταχώς για ρεκόρ οικονομίας.

    Δευτέρα 9 Μαρτίου

    Με τις συνεχείς μετακινήσεις και τα χιλιόμετρα πάνω στη σέλα του Agility ξεχάσαμε λίγο το σχήμα του – και είναι κρίμα διότι είναι όμορφο. Αδιαμφισβήτητα το δυνατό σημείο αυτού του Kymco σχεδιαστικά είναι η μάσκα του η οποία ξεχωρίζει αμέσως. Ιδιαίτερα όταν πέσει το σκοτάδι και ανάψουν τα LED φώτα εκατέρωθεν του κεντρικού φωτιστικού σώματος το Kymco αποκτά μια άγρια ομορφιά αποπνέοντας παράλληλα μια νότα πολυτέλειας. Οι πλαϊνές γραμμές είναι επιθετικές, ενώ όσο πηγαίνουμε προς τα πίσω το Agility φαρδαίνει για να καταλήξει στην ουρά η οποία φέρνει λίγο στο People GTi. Το Agility δείχνει μεγάλο χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό του, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα κάτι που του δίνει πλεονέκτημα στην κίνηση της πόλης.

    Kymco Agility 16+_9-W1200

    Αυτό που μας προβλημάτισε είναι ο δείκτης καυσίμου ο οποίος έχει μια ασάφεια και δεν μας επιτρέπει να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα για την κατανάλωση καυσίμου. Πάντως έχουμε γράψει ήδη 140 χιλιόμετρα και ο δείκτης επιμένει να μένει σε ψηλά επίπεδα…

    Παρασκευή 6 Μαρτίου

    Με καρτερία και χωρίς σημάδια δυσανασχέτησης το Kymco Agility 16+ 200i υπομένει τη σκληρή του μοίρα της καθημερινής μετακίνησής μας στην πόλη.  Η μετάδοση και ο κινητήρας του έχουν συνδυαστεί σωστά, αποτελώντας ένα σύνολο που αποφέρει ρέουσα, ομαλή και επαρκή επιτάχυνση από στάση, χωρίς κραδασμούς και κλιμακωτές αντιδράσεις. Η ισχύς είναι επαρκής ακόμα και για εξόδους στον αυτοκινητόδρομο, καθώς οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι ικανοποιητικές μέχρι την τελική των 100 και κάτι λίγων χιλιομέτρων.

    Kymco Agility 16+_3

    Τελικά αυτό που μας ξένισε στη θέση οδήγησης δεν είναι αυτή καθαυτή η εργονομία, η οποία είναι πολύ καλή. Απλά το αφρώδες της σέλας, υπό το βάρος των 95 κιλών του ζουμπουρλού αναβάτη του, υποχωρεί σταδιακά μετά από 20-30 λεπτά συνεχούς οδήγησης, με αποτέλεσμα να αλλάζει κάπως η γωνία του σώματος και να πρέπει να θυμάσαι να “τραβιέσαι”εμπρός για να ισιώνει η σπονδυλική στήλη.

    Πέμπτη 5 Μαρτίου 

    Kymco Agility 16+_5

    Ναι, οι αλλαγές στο νέο Agility 16+ έχουν αποδώσει καρπούς. Παραμένει σφιχτό και με άμεσες αντιδράσεις, αλλά πλέον η ανάρτηση είναι πιο ενδοτική και γι’ αυτό πολύ πιο άνετη, ενώ έχει συμβάλλει και στην καλύτερη σταθερότητα. Μέχρι την τελική του των 100 περίπου χιλιομέτρων, δεν επηρεάζεται από ριπές αέρα και μεγάλου μήκους ανωμαλίες του δρόμου. Πολύ καλά και τα φρένα, με σωστή αίσθηση και επαρκή ισχύ. Ειδικά το πίσω -δισκόφρενο παρακαλώ- είναι τόσο δυνατό που έχεις την αίσθηση ότι έχει σύστημα συνδυασμένης πέδησης με το εμπρός.

    Kymco Agility 16+_6 Kymco Agility 16+_7

    Σήμερα κινηθήκαμε μαζί του για λιγότερα χιλιόμετρα, περίπου 30, με μεγαλύτερες όμως ταχύτητες και αύριο θα έχετε όλα τα συμπεράσματα για τον κινητήρα -και τη θέση οδήγησης που μας δημιούργησε κάποια ερωτηματικά τα οποία εξετάζουμε. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 4 Μαρτίου

    Ευτυχώς ο Μάρτης δεν αποδείχθηκε γδάρτης, ακόμα. Έτσι βρεθήκαμε στην αντιπροσωπεία της Kymco νωρίς – νωρίς να παραλαμβάνουμε το Agility με ένα λαμπερό ήλιο, απαστράπτον το ίδιο, γεμάτο καύσιμο!!! και με όλες τις απαραίτητες επεξηγήσεις από τον τεχνικό υπεύθυνο κ. Λύτρα.

    Kymco Agility 16+_1

    Επαγγελματισμός που σου φτιάχνει τη μέρα. Με το που βάλαμε στο χέρι το όμορφο και σε πρώτη επαφή πολύ ευχάριστο στην οδήγηση Agility 16+, του φορτώσαμε και 80 χιλιομετράκια στο κοντέρ. Ίλιον, Πετράλωνα, ΚΑΤ (για επίσκεψη, όχι για νοσηλεία), Χαλάνδρι, κέντρο Αθήνας. Κυριολεκτικά οργώσαμε την Αττική και τα πρώτα συμπεράσματα θα έρθουν αύριο ριπαία. Έως τότε απολαύστε τον υπέροχο καιρό με βόλτες, πεζοί ή εποχούμενοι.

    Kymco Agility 16+_8

    Σχόλια

    Σχόλια