Michelin: Επικεντρωνόμαστε στο εμπρός ελαστικό

    Το γαλλικό εργοστάσιο πήρε την κατεύθυνση που ήθελε μετά το τεστ στη Sepang

    Τα σχόλια των αναβατών μετά το επίσημο τεστ της Michelin στην Μαλαισία προς τα μέσα ενημέρωσης μπορεί να ήταν ανύπαρκτα, ωστόσο σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Michelin όλα κύλησαν ομαλά. Εκεί που έπεσε περισσότερο βάρος ήταν στο εμπρός ελαστικό το οποίο φαίνεται να μην έχει φτάσει το επίπεδο που θέλουν οι περισσότεροι, κάτι που αποδείχτηκε και με τις πτώσεις πολλών αναβατών (Lorenzo, Dovizioso, Miller, Edwards) από μπροστινό την ημέρα των δοκιμών.

    Οι πληροφορίες που συγκέντρωσαν οι άνθρωποι του γαλλικού εργοστασίου είναι σημαντικές ως προς την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά παραδέχονται ότι έχουν αρκετή δουλειά μπροστά τους, ιδιαίτερα με το εμπρός ελαστικό.

    Ο Nicolas Goubert, Τεχνικός Διευθυντής της Michelin, ήταν ικανοποιημένος μετά το τεστ και τόνισε:

    Ήταν σημαντικό για εμάς να έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα ελαστικά οι εργοστασιακοί αναβάτες με τις μοτοσικλέτες τους νωρίς στη σεζόν προκειμένου να μας δώσουν μια ξεκάθαρη κατεύθυνση για τη συνέχεια της δουλειάς. Η κύρια δουλειά που έχουμε να κάνουμε είναι στο εμπρός ελαστικό διότι αυτό ανακαλύψαμε, θα έλεγα ότι έχουμε ένα κενό να κλείσουμε σύμφωνα με τα λεγόμενα των αναβατών. Τους ζητήσαμε να κάνουν 4 ή 5 γύρους για να μας δώσουν τις πληροφορίες τους. Σε αυτήν τη φάση είναι το πιο σημαντικό να βρούμε ποια δομή χρειαζόμαστε. Και μετά, το απόγευμα ζητήσαμε σε κάποιους να κάνουν μεγάλες αποστάσεις για να διαπιστώσουμε την αντοχή των ελαστικών. Ο Marc και ο Valentino έκαναν μερικές μεγάλες αποστάσεις και ακολούθησαν διαφορετικές γραμμές για να αξιολογήσουν καλύτερα τα ελαστικά. Δούλεψαν πολύ καλά και είχαν κίνητρο να μας βοηθήσουν, κάτι που μας αφήνει πολύ ικανοποιημένους.

    Όσο για το πλάνο των επόμενων μηνών, το βάρος θα πέσει σαφώς στο εμπρός ελαστικό.

    Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι να βρούμε την ισορροπία ανάμεσα στο εμπρός και το πίσω ελαστικό. Έπειτα πρέπει να διασφαλίσουμε καλή πρόσφυση από το εμπρός ελαστικό, κάτι που είναι το πιο δύσκολο κομμάτι καθώς το πίσω είναι πιο εύκολο να το κάνεις να δουλέψει. Το εμπρός ελαστικό είναι πιο δύσκολο να το εξελίξεις καθώς οι αναβάτες δοκιμών δεν μπορούν να το φέρουν εύκολα στο όριό τους.

    Επόμενη ευκαιρία των εργοστασιακών αναβατών να δοκιμάσουν τα ελαστικά της Michelin θα είναι μετά τον αγώνα του Mugello στην Ιταλία.

    Σχόλια

    Σχόλια