Δοκιμές Βαρκελώνης: Στα μισά της 7ης ημέρας

    Οι ομάδες πάτησαν γκάζι με πολύ μαλακά ελαστικά και μικρά φορτία καυσίμου στο Circuit de Catalunya

    Ο Felipe Massa ήταν ο ταχύτερος οδηγός του πρωινού σκέλους της 7ης ημέρας δοκιμών στη Βαρκελώνη σημειώνοντας το 1:23,262 με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Βραζιλιάνος αφού πραγματοποίησε αεροδυναμικές δοκιμές και αξιολόγησε τις αναβαθμίσεις της Williams φόρεσε τα πολύ μαλακά Pirelli και πίεσε. Ο χρόνος του απέχει κατά 5 δέκατα από αυτόν που πέτυχε ο Nico Rosberg χθες με τη μαλακή γόμα.

    Αυτή ήταν η πρώτη φορά που είδαμε τη Ferrari να πατάει γκάζι. Ο Kimi Raikkonen πραγματοποίησε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών αρχικά με τη μαλακή γόμα και στη συνέχεια με την πολύ μαλακή γόμα. Η ταχύτερη επίδοσή του τον έφερε στη 2η θέση μόλις 14 χιλιοστά πίσω από τον Massa. Νωρίτερα στο σκέλος η Ferrari  έλυσε ένα πρόβημα που παρουσιάστικε στα ηλεκτρικά και αξιολόγησε τις αναβαθμίσεις που έχει φέρει. Ο Raikkonen δούλεψε με το set-up της SF15-T ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για την Αυστραλία. Αυτή είναι η τελευταία του ημέρα δοκιμών. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο Τύπου της Scuderia, η ομάδα δοκιμάζει το πακέτο που θα έχει στην Αυστραλία σε δύο εβδομάδες. Το απόγευμα περιμένουμε να δούμε προσομοίωση αγώνα από τη Ferrari.

    Ο Marcus Ericsson ήταν άλλος ένας οδηγός που δοκίμασε με χαμηλό φορτίο καυσίμου και τα κόκκινα P Zero. Ο Σουηδός έφερε τη Sauber στην 3η θέση σημειώνοντας το 1:24,477. Η ελβετική ομάδα προετοιμάζεται για την έναρξη του πρωταθλήματος και επικεντρώθηκε στην βελτιστοποίηση της συμπεριφοράς της C34. Ο Nico Hulkenberg ήταν ο πιο δραστήριος οδηγός του πρωινού σκέλους συμπληρώνοντας 76 γύρους με τη νέα VJM08. Ο Γερμανός θέλει όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα για να μάθει το νέο του μονοθέσιο και η αξιοπιστία του κινητήρα της Mercedes του το επιτρέπει. Το 1:24,939 που τον έφερε στην 4η θέση σημειώθηκε με την πολύ μαλακή γόμα.

    Ο Kevin Magnussen βρέθηκε για πρώτη φορά στο τιμόνι της MP4-30 καθώς καλύπτει την απουσία του Fernando Alonso. Η McLaren καθυστέρησε να βγει στην πίστα αλλά το σκέλος εξελίχθηκε καλά. 38 γύροι και 5η ταχύτερη επίδοση. Ο Magnussen σημείωσε αυτόν τον χρόνο με τη μαλακή γόμα και είναι ότι ταχύτερο έχουμε δει από την MP4-30 μέχρι στιγμής. Η McLaren σήμερα δοκιμάζει τον κινητήρα που προορίζει η Honda για την Αυστραλία οπότε θέλει μια καθαρή ημέρα χωρίς προβλήματα ώστε να συλλέξει δεδομένα.

    Ο Lewis Hamilton δεν πήρε μέρος στο πάρτι με τα γρήγορα P Zero καθώς η Mercedes ολοκλήρωσε πρόωρα το πρωινό σκέλος λόγω μεγάλων αλλαγών στο set-up. Ίσως δούμε τον νέο διαχύτη που δοκίμασε χθες ο Rosberg. Ο Hamilton δεν πίεσε το πρωί και δούλεψε πάνω στο set-up. Αυτή είναι η τελευταία του ημέρα δοκιμών με την W06 και θέλει να δοκιμάσει όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα. Το απόγευμα δεν αποκλείεται να δούμε γρήγορες προσπάθειες όπως έκανε χθες ο team-mate του.

    Daniel Ricciardo, Carlos Sainz Jr και Romain Grosjean δεν μπήκαν στη διαδικασία προσομοίωσης κατατακτηρίων όπως κάποιοι από τους αντιπάλους τους και δούλεψαν πάνω στη βελτίωση της αεροδυναμικής ισορροπίας των μονοθεσίων τους. Η Renault έχει αναφέρει ότι θα δουλέψει πάνω στην απόδοση. Ελπίζουμε λοιπόν να δούμε την RB11 να πατήσει λίγο γκάζι το απόγευμα. Η STR10 έχει ένα εντελώς νέο μονοθέσιο αυτή την εβδομάδα οπότε οι αεροδυναμικές δοκιμές και η συλλογή δεδομένων είναι τα πράγματα που τους απασχολούν. Το ίδιο και για τη Lotus η οποία έχει φέρει αρκετές αναβαθμίσεις για την Ε23, εμπρός πτέρυγα, barge board και monkey seat.

    Οι δοκιμές συνεχίζονται μέχρι τις 19:00 και μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξή τους από το Live του Motornews.

    Χρόνοι πρωινού σκέλους 7ης ημέρας

    ΘΟδηγόςΟμάδαΧρόνοςΓύροι
    1Felipe MassaWilliams1:23.26245
    2Kimi RaikkonenFerrari1:23.27651
    3Marcus EricssonSauber1:24.47750
    4Nico HulkenbergForce India1:24.93976
    5Kevin MagnussenMcLaren1:25.22538
    6Lewis HamiltonMercedes1:25.47136
    7Daniel RicciardoRed Bull Racing1:25.74260
    8Carlos Sainz jrToro Rosso1:26.33053
    9Romain GrosjeanLotus1:27.95044

    Alex Switch

    Σχόλια

    Σχόλια