Νέο Aprilia Caponord 1200 Rally

    Η Aprilia παρουσιάζει μία νέα έκδοση του προηγμένου τεχνολογικά Caponord 1200

    Δελτίο Τύπου

    Η Aprilia παρουσιάζει μία νέα έκδοση του προηγμένου τεχνολογικά Caponord 1200, που δεν περιορίζεται στους ασφαλτοστρωμένους δρόμους και είναι κατάλληλη για κάθε ταξίδι.

    Το Caponord Rally γεννιέται από την τεχνική εξειδίκευση της Aprilia, η οποία και το 2014 επιβεβαίωσε τη θέση της ως μοναδική και νικηφόρος ιταλική μάρκα, κατακτώντας διπλό τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, αυξάνοντας σε 54 τον αριθμό των τίτλων στη συλλογή της. Μία πρόκληση που για το 2015 θα είναι διπλή, με την εμπλοκή της Aprilia τόσο στο MotoGP όσο και στο WSBK.

    Νέες ακτινωτές ζάντες 19’’ μπροστά, νέες σκληρές βαλίτσες, νέα προστατευτικά κινητήρα, συμπληρωματικά φώτα LED. Το νέο Aprilia Caponord 1200 Rally είναι πιο εξεζητημένο, πιο προστατευτικό, πιο άνετο με πλούσιο εξοπλισμό. Οι υψηλές επιδόσεις του κινητήρα συνδυάζονται με τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του πλαισίου που χαρακτηρίζουν όλα τα μοντέλα Aprilia και με αποκλειστικά τεχνολογικά στοιχεία, όπως το ADD, το πατενταρισμένο σύστημα ημι-ενεργητικών αναρτήσεων, ικανό να προσαρμόζει αυτόματα τη βαθμονόμηση ανάλογα με την επιφάνεια του οδοστρώματος και το στυλ οδήγησης.

    Η αλληλεπίδραση μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας επιτυγχάνεται επιπλέον με το σύστημα A-MP που προσφέρει σύνδεση με το smartphone, μία περιοχή στην οποία η Aprilia και ο Όμιλος Piaggio κατέχουν ηγετική θέση.

    Μετά το λανσάρισμα του Caponord 1200, του ιδανικού crossover για κάθε τύπο δρόμου, στην κορυφή της κατηγορίας σε ό,τι αφορά τεχνικό εξοπλισμό και ποιότητα πλαισίου, η Aprilia παρουσιάζει μία έκδοση που υπερβαίνει τα όρια των στρωμένων δρόμων, εκεί που το ταξίδι γίνεται περιπέτεια. Παρουσιάζεται το Aprilia Caponord 1200 Rally, άξιο υπόδειγμα παγκόσμιας μοτοσυκλέτας, κατάλληλης τόσο για την καθημερινή μετακίνηση, όσο για διασκέδαση και για μεγαλύτερες διαδρομές, ακόμα και εκτός ασφάλτου.

    Τα ονόματα “Caponord” και “Rally” φέρουν ιδιαίτερη βαρύτητα για την Aprilia: το πρώτο παρουσιάστηκε το 2001 με το ETV 1000 Caponord, πρόδρομος της κατηγορίας των enduro δρόμου, φέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά όπως το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών και το δικύλινδρο μοτέρ 998 κ.εκ., ισχύος 98 CV, και τα δύο με σπορ καταβολές. Η Aprilia ιστορικά συνέδεσε τον όρο “Rally” με πιο περιπετειώδη μοντέλα off-road προσανατολισμού (μεταξύ των οποίων και το ETV 1000 Caponord Rally Raid του 2002), μοντέλα αφιερωμένα στο ταξίδι με την πιο αυθεντική και άγρια έννοια, έτοιμα να αντιμετωπίσουν κάθε τύπο εδάφους.

    Τότε όπως και τώρα η μοτοσυκλετιστική τεχνολογία της Aprilia είναι κορυφαία: στην υποδειγματική ικανότητα κατασκευής εξαιρετικών πλαισίων προστίθεται η αποκλειστική εξειδίκευση στα ηλεκτρονικά, χάρη στην εμπειρία από τους κορυφαίους αγώνες, που αποτελούν πάντα για την Aprilia τον πυρήνα της έρευνας και ανάπτυξης τεχνικών λύσεων οι οποίες στη συνέχεια εφαρμόζονται στα μοντέλα παραγωγής. Ride-by-Wire, ABS, ATC, ACC, ADD, είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου για ασφάλεια και απόλαυση της οδήγησης που η Aprilia έχει προσαρμόσει στο Caponord 1200 Rally, σε συνδυασμό με ένα σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο V2 κινητήρα με εξαιρετικά χαρακτηριστικά ροπής και ισχύος και ένα πλαίσιο σημείο αναφοράς.

    Παρουσιάζοντας το νέο Caponord 1200 Rally, βασική μέριμνα της Aprilia ήταν να προτείνει ένα εξαιρετικό πακέτο στάνταρ εξοπλισμού, που περιλαμβάνει:

    • Σύστημα Ride-by-Wire με τριπλή χαρτογράφηση (Sport, Touring, Rain)
    • Δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
    • ATC (Aprilia Traction Control) με 3 επίπεδα ρύθμισης και δυνατότητα απενεργοποίησης
    • ADD (Aprilia Dynamic Damping), σύστημα που «διαβάζει» το δρόμο, αναγνωρίζει το στυλ οδήγησης του αναβάτη και προσαρμόζει αυτόματα τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων
    • ACC (Aprilia Cruise Control)
    • Νέες πλαϊνές βαλίτσες με καλύμματα αλουμινίου
    • Μεγάλη ρυθμιζόμενη ζελατίνα
    • Προστατευτικές χούφτες
    • Πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα και ποδιά κινητήρα
    • Συμπληρωματικοί LED προβολείς
    • Ακτινωτές ζάντες με ελαστικά 120/70R19 μπροστά και 170/60R17 πίσω

    Η γκάμα αξεσουάρ

    Ο touring και περιπετειώδης χαρακτήρας του Caponord 1200 Rally τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα αξεσουάρ, τα οποία δημιουργήθηκαν ειδικά γι’ αυτό το μοντέλο, ώστε να ενισχυθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, η λειτουργικότητα, η αισθητική και η οδηγική απόλαυση.

    • Εξάτμιση Arrow: slip-on με carbon καπάκια, χαρίζει στο όχημα sport χαρακτήρα, εντυπωσιακό ήχο και μέγιστη απόδοση. Πιστοποιημένη από την Aprilia.

    • Βαλίτσα 52lt με καπάκι αλουμινίου: Κατασκευασμένο από πολυμερή ενισχυμένα με fiberglass, χωράει 2 ανοιγόμενα κράνη.

    • Εσωτερικές τσάντες βαλίτσας: κατασκευασμένες ώστε να εφαρμόζουν άψογα στο σχήμα των πλαϊνών και πίσω βαλίτσας, διαθέτουν χερούλια και λουράκι ώμου για εύκολη μεταφορά.

    • Σχάρα πίσω μικρή: από ανοδιωμένο αλουμίνιο lazer cut, ιδανική για τη μεταφορά μικρών αποσκευών.

    • Μαρσπιέ offroad: με οδοντοτή επιφάνεια για μέγιστη πρόσφυση ακόμα και σε συνθήκες offroad.

    • Προέκταση ποδόφρενου: τοποθετείται στο ποδόφρενο αυξάνοντας την επιφάνειά του, με ενσωματωμένο προστατευτικό για το κάρτερ. Ιδανικό για χρήση offroad.

    • Προέκταση βάσης πλαϊνού σταντ: για μεγαλύτερη σταθερότητα του πλαϊνού σταντ ειδικά σε μαλακά εδάφη.

    • Τάπα λαδιού: από ανοδιωμένο μαύρο billet αλουμίνιο.

    • Ρεγουλατόροι αλυσίδας: το κιτ αποτελείται από δυο ρεγουλατόρους σε billet αλουμίνιο οι οποίοι μπαίνουν στη θέση των εργοστασιακών.

    • Προστατευτικό κάρτερ αμπραγιάζ: Από laser cut ανοξείδωτο ατσάλι.

    • Φλας Led: Για μεγαλύτερη φωτεινότητα και χαμηλή κατανάλωση.

    • Καθρέπτες αλουμινίου: από billet αλουμίνιο, αντιχαρακτικοί, εγκεκριμένοι για χρήση σε δρόμο.

    • Μανέτες φρένου και συμπλέκτη: από ανοδιωμένο μαύρο billet αλουμίνιο, επιτρέπουν στον οδηγό να ρυθμίσει την απόσταση από το τιμόνι βελτιώνοντας την εργονομία.

    • Καπάκια ντεπόζιτων υγρών φρένου και συμπλέκτη: από ανοδιωμένο μαύρο billet αλουμίνιο, χαρίζουν ένα πιο τεχνικό και εξελιγμένο στυλ στο όχημα ικανοποιώντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.

    • Θερμαινόμενες χειρολαβές: Με 3 διαβαθμίσεις θερμοκρασίας προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στον αναβάτη κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών. Στο ταμπλό υπάρχει ειδικός δείκτης ON/OFF και της επιλεγμένης θερμοκρασίας.

    • Σακίδιο ουράς: Το κιτ αποτελείται από το σακίδιο το οποίο δένει σε μια nylon βάση με πλαϊνές τσέπες. Διαθέτει λουράκια ώμου ώστε να χρησιμοποιηθεί και ως τσάντα. Η βάση μπορεί να παραμείνει στη σέλα καθώς δεν επηρεάζει τον συνεπιβάτη.

    • Σακίδιο ρεζερβουάρ: Επεκτεινόμενο με πρακτικές τσέπες και χερούλι μεταφοράς. Δένει στο κάλυμμα με ειδικά κουμπώματα και ρυθμιζόμενα λουράκια. Στον κωδικό περιλαμβάνεται αδιάβροχο κάλυμμα.

    • Συναγερμός με GPS: παρακολουθεί την θέση του οχήματος ώστε να μπορεί να εντοπιστεί σε περίπτωση κλοπής.

    • Aprilia Multimedia Platform κιτ: μονάδα ελέγχου για τη σύνδεση του οχήματος με smartphone μέσω Bluetooth, και καλωδίωση. Παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του οχήματος.

    • Θήκη smartphone: επιτρέπει την τοποθέτηση smartphone στο όχημα.

    • Βάση στήριξης GPS.

    • Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό: τοποθετείται εύκολα στο όχημα χάρη στην ειδική καλωδίωση που διαθέτει, ενώ στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται αισθητήρας κίνησης και μπλοκάρισμα του κινητήρα.

    • Κουκούλα εσωτερικού χώρου: ελαστική και αντιστατική, προστατεύει το όχημα από σκόνη, γρατζουνιές και μικρο-χτυπήματα.

    • Κιτ επισκευής ελαστικών: ειδικό σπρέι για την άμεση επισκευή και πλήρωση αέρα των ελαστικών.

    Τιμές

    Το Caponord 1200 Rally είναι διαθέσιμο στα σημεία πώλησης Aprilia στην τιμή των 16.650 €, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
     Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
     2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
     Ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα: προκαταβολή από 0%, έως 72 μήνες εξόφληση

    APRILIA CAPONORD 1200 RALLY – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Τύπος κινητήρα Aprilia διαμήκης V2 90°, 4-χρονος, υγρόψυκτος, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, που παίρνουν κίνηση από ένα μικτό σύστημα αλυσίδας/γραναζιών, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
    Διάμετρος/Διαδρομή 106 x 67.8 mm
    Κυβισμός 1197 cc
    Σχέση συμπίεσης 12.0 ± 0,5 : 1
    Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο 125 CV (92 kW) στις 8.000 στροφές/λεπτό
    Μέγιστη ροπή στο στρόφαλο 11,7 kgm (115 Nm) στις 6.800 στροφές/λεπτό
    Τροφοδοσία Ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα. Ψεκασμός με διπλό μπεκ σε κάθε κύλινδρο και διαχείριση ανοίγματος της πεταλούδας Ride by Wire με 3 επιλογές χαρτογραφήσεων (Tri-Map): Sport (S), Touring (T), Rain (R)
    Ανάφλεξη Ηλεκτρονική Magneti Marelli 7SM, με δύο μπουζί ενσωματωμένη στον ψεκασμό
    Εκκίνηση Μίζα
    Εξάτμιση Σύστημα 2 σε 1 εξολοκλήρου από ανοξείδωτο χάλυβα με διπλό καταλύτη και διπλό αισθητήρα λ
    Γεννήτρια 690 W/6000 στροφές/λεπτό
    Λίπανση Με υγρό κάρτερ
    Κιβώτιο 6τάχυτο. Σχέσεις μετάδοσης: 14/36, 17/32, 20/30, 22/28, 23/26, 24/25
    Συμπλέκτης Πολύδισκος σε μπάνιο λαδιού με υδραυλική λειτουργία
    Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια, σχέση μετάδοσης: 40/69
    Δευτερεύουσα μετάδοση Με αλυσίδα, σχέση μετάδοσης: 17/42
    Πλαίσιο Μικτό πλαίσιο από χαλύβδινο χωροδικτύωμα που ενώνεται με τα πλευρικά αλουμινένα τμήματα με μπουλόνια υψηλής αντοχής.
    Ανάρτηση εμπρός USD τηλεσκοπικό πηρούνι με καλάμια Ø 43 mm πλήρως ρυθμιζόμενο. Υδραυλικό φρένο σε έκταση και συμπίεση με ηλεκτρονική διαχείριση με ADD (Aprilia Dynamic Damping) σύστημα ημι-ενεργητικής ανάρτησης.
    Ανάρτηση πίσω Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ τοποθετημένο παράλληλα και στην δεξιά πλευρά του πλαισίου, χωρίς μοχλισμό, με χωριστό δοχείο αερίου. Ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς.Aμορτισέρ με piggyback και αυτόματη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση 4 θέσεων.
    Φρένα Εμπρός: δύο πλευστοί δίσκοι  320 mm ο καθένας με ακτινικές δαγκάνες Brembo M432 4 εμβόλων Ø 32 mm. Μεταλλικά σωληνάκια φρένων.
    Πίσω: δίσκος Ø 240 mm με δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου Ø 34mm και μεταλλικό σωληνάκι φρένων. Δικάναλο σύστημα ABS Continental και Aprilia Traction Control (ATC).
    Τροχοί Με ακτίνες, μπροστά: 3,00 X 19″, πίσω: 4,50 X 17″
    Ελαστικά Radial tubeless, εμπρός: 120/70-R19, πίσω: 170/60-R17
    Διαστάσεις Μέγιστο μήκος: 2.280 mm
    Μέγιστο ύψος: 1.475 mm
    Ύψος σέλας: 840 mm
    Μεταξόνιο: 1.575 mm
    Ίχνος: 118 mm
    Γωνία κάστερ 27.4°
    Βάρος κενό: 238kg
    Ρεζερβουάρ 24 lt (από τα οποία 5 lt ρεζέρβα)

    Gallery

    Σχόλια

    Σχόλια