Δοκιμές Βαρκελώνης 3η ημέρα: Maldonado στην κορυφή, προβλήματα για McLaren

    Maldonado και Verstappen φόρεσαν την πολύ μαλακή γόμα σήμερα κατεβάζοντας την ταχύτερη επίδοση

    Ο Pastor Maldonado σημείωσε την ταχύτερη επίδοση την 3η ημέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη. Πίσω του στη 2η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen. Και οι δύο οδηγοί φορούσαν τα πολύ μαλακά ελαστικά της Pirelli όταν σημείωσαν την επίδοσή τους. Τον 3ο καλύτερο χρόνο έγραψε ο Lewis Hamilton με τη μέση γόμα. Η ημέρα αρχικά ήταν συννεφιασμένη και ελαφριά βροχή έπεσε στο Circuit de Catalunya το μεσημέρι. Το απόγευμα βγήκε ήλιος και ζέστανε λίγο την ατμόσφαιρα. Η ημέρα είχε 3 κόκκινες σημαίες οι οποίες προκλήθηκαν από τους Vettel, Button και Verstappen. Ας δούμε αναλυτικά πως εξελίχθηκε η ημέρα ανά ομάδα.

    Lotus-Maldonado

    Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα έφερε για 2η φορά την Ε23 στην κορυφή της κατάταξης και αυτή τη φορά έγραψε την ταχύτερη επίδοση που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Ο Maldonado φόρεσε τα κόκκινα P Zero στο απογευματινό σκέλος κι έγραψε το 1:24.348 προσομοιώνοντας κατατακτήριες δοκιμές. Νωρίτερα μέσα στην ημέρα η Lotus δούλεψε πάνω στο set-up και στην αεροδυναμική απόδοση. Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ξεπέρασαν τους 100 γύρους αξιολογώντας μάλιστα την απόδοση του μονοθεσίου σε μεγάλες αποστάσεις. Οι πρώτες εντυπώσεις για την E23 είναι θετικές και σε αυτό έχει βοηθήσει πολύ η αξιοπιστία και η απόδοση του κινητήρα της Mercedes. Πλέον η ομάδα μπορεί να προσπαθήσει να βελτιώσει τη συνολική απόδοση κι όχι να λύνει προβλήματα αξιοπιστίας. Αύριο αναλαμβάνει δράση ο Grosjean.

    maldonado-barca-test-15-6

    Toro Rosso-Verstappen

    Ο 17χρονος Ολλανδός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο πρωινό σκέλος σημειώνοντας το 1:24.739 με την πολύ μαλακή γόμα. Η STR έδωσε τη δυνατότητα στον νεαρό να δει πως αντιδρά το μονοθέσιο με μικρό φορτίο καυσίμου και πολύ μαλακά ελαστικά. Γνώση που θα του χρειαστεί για τη συνέχεια της χρονιάς. Το απόγευμα ήταν η ώρα της προσομοίωσης αγώνα. Ο Verstappen συμπλήρωσε συνολικά 129 γύρους και ήταν ο πιο δραστήριος οδηγός της ημέρας. Ο Ολλανδός δούλεψε με όλες τις γόμες και πολλά διαφορετικά φορτία καυσίμου. Το μεγαλύτερο stint του ήταν 28 γύρων με την σκληρή γόμα. Η STR10 έδειξε να ανταποκρίνεται καλά τόσο με μικρό φορτίο καυσίμου όσο και με μεγάλο, η φθορά των ελαστικών που παρουσίασε ήταν σε φυσιολογικά πλαίσια. Αύριο έχει σειρά ο Sainz.

    F1 Testing In Barcelona - Day One

    Mercedes-Hamilton

    Η Mercedes αφού μας έδωσε ένα μικρό δείγμα των δυνατοτήτων της τη 2η ημέρα, σήμερα αποφάσισε να κρυφτεί πάλι. Ο Hamilton σημείωσε τον 3ο χρόνο με τη μέση γόμα σε stint 10 γύρων. Οι πρωταθλητές για μια ακόμα φορά δούλεψαν πολύ στις μεγάλες αποστάσεις βελτιστοποιώντας το set-up και τη λειτουργία του κινητήρα. Ο Βρετανός κάλυψε συνολικά 101 γύρους και δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα. Αύριο επιστρέφει ο Rosberg στο τιμόνι.

    hamilton

    Sauber-Ericsson

    Δύσκολη ημέρα για τη Sauber καθώς το πρωινό σκέλος πήγε χαμένο. Η C34 έμεινε ακινητοποιημένη στο γκαράζ της ομάδας λόγω προβλήματος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι μηχανικοί επιδιόρθωσαν τη ζημιά κι ο Ericsson βγήκε στην πίστα 15 λεπτά πριν τη μεσημεριανή διακοπή. Συνολικά ο Σουηδός συμπλήρωσε 53 γύρους με την πλειοψηφία αυτών το απόγευμα. Ο χρόνος του έγινε με τη μαλακή γόμα στα τελευταία στάδια της ημέρας. Μετά από δυο συνεχόμενες ημέρες με τον Ericsson στην C34 αύριο έχει σειρά ο Nasr.

    ericsson3

    Ferrari-Vettel

    Ο Vettel ήταν ο υπαίτιος για την πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας η οποία βγήκε στο πρώτο λεπτό. Ο Γερμανός έκανε λάθος, το οποίο παραδέχθηκε αργότερα, και με κρύα ελαστικά έβγαλε την SF15-T στην αμμοπαγίδα της στροφής 5. Για καλή του τύχη το μονοθέσιο δεν είχε κάποια ζημιά και λίγο αργότερα επέστρεψε στην πίστα. Το πρόγραμμα της Ferrari περιελάμβανε αεροδυναμικές δοκιμές το πρωί και δουλειά πάνω στο set-up. Το απόγευμα ο Γερμανός συμπλήρωσε τα πρώτα μεγάλα stint για την Scuderia. Ο Vettel με τη μέση γόμα ολοκλήρωσε 2 stint των 18-20 γύρων κάτι το οποίο είναι πολύ θετικό καθώς μέχρι στιγμής η μοναδική ομάδα που δεν είχε πραγματοποιήσει δοκιμές μεγάλων αποστάσεων ήταν η Ferrari. Ο Γερμανός συνολικά συμπλήρωσε 105 γύρους κι ο ταχύτερος χρόνος σημειώθηκε με τη μέση γόμα το πρωί. Ο Vettel παραμένει στο τιμόνι της SF15-T και την τελευταία ημέρα. Σήμερα στην πίστα βρέθηκε κι ο Sergio Marchionne, ο πρόεδρος της Ferrari, παρακολουθώντας τις προσπάθειες της ομάδας.

    vettel8

    Red Bull-Kvyat

    Ο Kvyat κινήθηκε στον δρόμο που χάραξε χθες ο Ricciardo. Ο Ρώσος το πρωί δούλεψε πάνω στο set-up αλλά και στην αεροδυναμική ισορροπία της RB11 και το απόγευμα ολοκλήρωσε προσομοίωση του Ισπανικού GP. Η προσομοίωση ήταν για όλη την ομάδα κι όχι μόνο για τον οδηγό. Οι μηχανικοί βρίσκονταν στις θέσεις τους μέσα στο γκαράζ και οι επικεφαλής στο pitwall. Η προσομοίωση αγώνα έγινε σε δύο φάσεις. Ο Kvyat ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και μετά από 10 γύρους έβαλε τη μέση. Τα κίτρινα P Zero με τη φορτωμένη RB11 έδειξαν μεγάλη φθορά, έχασαν 2 δευτερόλεπτα απόδοσης μέσα σε 10 γύρους. Η μέση γόμα ήταν πιο σταθερή και μετά από 25 γύρους ο Kvyat μπήκε στα pit. Λίγο αργότερα επέστρεψε στην πίστα και ολοκλήρωσε την προσομοίωση με τη μέση γόμα για 23 γύρους και τη μαλακή στο τέλος για 10. Συνολικά η RBR συμπλήρωσε σήμερα 112 γύρους δείχνοντας πως σιγά-σιγά μπαίνει σε καλό δρόμο όσον αφορά στην αξιοπιστία. Από θέμα απόδοσης ίσως είναι ένα βήμα πίσω αλλά ο Ricciardo δηλώνει ότι υπάρχει κρυμμένη ταχύτητα.

    F1 Testing In Barcelona - Day Three

    Williams-Massa-Bottas

    Η Williams σήμερα επικεντρώθηκε στον τομέα που υστερεί περισσότερο. Στα pitstop. Η βρετανική ομάδα το 2014 έχασε καλά αποτελέσματα από λάθος στα pitstop. Έτσι σήμερα αποφάσισαν να προπονηθούν σκληρά. Ο Massa το πρωί κι ο Bottas το απόγευμα. Μάλιστα ο Φινλανδός σημείωσε τον πρώτο του χρονομετρημένο γύρο μόλις 5 λεπτά πριν την καρό σημαία. Συνολικά η FW37 συμπλήρωσε 104 γύρους και η πλειοψηφία αυτών ήταν μπες-βγες στα pit για προπόνηση στα pitstop.

    massa-barca-test-15-4

    Force India-Wehrlein

    Ο αναπληρωματικός οδηγός της Mercedes βρέθηκε για μια ακόμα φορά στο τιμόνι της VJM07. Αυτή τη φορά ο Wehrlein είχε όλη την ημέρα στη διάθεσή του και δούλεψε πάνω στα νέα ελαστικά της Pirelli. Που αλλού. Η Force India με το μονοθέσιο του 2014 δεν μπορεί να κάνει και πολλά παρά να συλλέγει δεδομένα για τα ελαστικά. Αύριο έχει σειρά ο Hulkenberg ο οποίος θα πατήσει πίστα για πρώτη φορά φέτος.

    wehrlein2

    McLaren-Button

    Μετά την ενθαρρυντική χθεσινή ημέρα η MP4-30 έμεινε πάλι για πολλές ώρες στο γκαράζ της McLaren-Honda. Ο Button προκάλεσε τη 2η κόκκινη σημαία της ημέρας νωρίς το πρωί καθώς ο κινητήρας της Honda τον άφησε μέσα στην πίστα. Από εκείνο το σημείο και μετά η MP4-30 έμεινε στα pit για πολλές ώρες. Αργά το απόγευμα ο Button έκανε και πάλι την εμφάνισή του στην πίστα γράφοντας μερικούς γύρους ακόμα. Η McLaren δήλωσε ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στο MGU-K. Η ομάδα ταλαιπωρείται από την Πέμπτη με αυτό κι ακόμα δεν έχει βρει λύση. Το υλικό σφράγισης του MGU-K είναι το πρόβλημα. Η Honda περίμενε σήμερα τη λύση αλλά τελικά όπως φάνηκε δεν ήταν η σωστή. Αυτό το νέο πρόβλημα είναι ανησυχητικό καθώς οι ημέρες περνούν και η Μελβούρνη πλησιάζει.

    button5

    Οι δοκιμές στη Βαρκελώνη ολοκληρώνονται αύριο.

    Αποτελέσματα 3ης ημέρας

    ΘΟδηγόςΟμάδαΧρόνοςΓύροι
    1Pastor MaldonadoLotus1:24.348104
    2Max VerstappenToro Rosso1:24.739129
    3Lewis HamiltonMercedes1:26.076101
    4Marcus EricssonSauber1:26.34053
    5Sebastian VettelFerrari1:26.407105
    6Daniil KvyatRed Bull Racing1:26.589112
    7Felipe MassaWilliams1:26.91255
    8Pascal WehrleinForce India1:27.33381
    9Valtteri BottasWilliams1:27.55649
    10Jenson ButtonMcLaren1:29.15124

    Alex Switch

    Σχόλια

    Σχόλια