Live Test: Renault Captur 1.5 dCi

    To Renault Captur 1.5 dCi είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 24 Φεβρουαρίου

    Η ημέρα επιστροφής του Renault Captur έφτασε. To μικρό γαλλικό SUV αποδείχτηκε ευχάριστη παρέα την περασμένη εβδομάδα, κυρίως λόγω του εξαιρετικού του κινητήρα. Αναφέρομαι στον 1.5 dCi ο οποίος όπου κι αν έχει χρησιμοποιηθεί ανεβάζει το συνολικό επίπεδο ψηλά. Στο Captur συνδυάζεται με ένα 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση και άνετη μετακίνηση, τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε αυτοκινητόδρομο με φορτίο. Η σωστή ηχομόνωση σε συνδυασμό  με την ενδοτική ανάρτηση προσφέρουν άνεση στο ταξίδι. Ταυτόχρονα το ψηλό Clio, συγγνώμη το Captur εννοώ, είναι σταθερό και ασφαλές με προβλέψιμες αντιδράσεις. Χθες αναφερθήκαμε στους χώρους και την πρακτικότητα του εσωτερικού, όμως δεν αναφερθήκαμε στον χώρο αποσκευών ο οποίος αγγίζει τα 455 λίτρα. Όπως βλέπετε στην εικόνα παρακάτω, το πορτμπαγκάζ έχει… υπόγειο. Με την αφαίρεση του χωρίσματος αυξάνεται από τα 377 λίτρα στα 455, τα οποία καλύπτουν άνετα τις ανάγκες μιας οικογένειας. Αυτά τα ολίγα, περισσότερα στην «κλασική» δοκιμή που θα ακολουθήσει.

    captur-trunk

    Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου

    captur2

    Το εσωτερικό του Captur μοιράζεται μερικά στοιχεία από το μικρότερο αδερφάκι του, το Clio. Η λογική είναι παρόμοια αλλά η Renault έχει κάνει τις απαραίτητες αλλαγές στις λεπτομέρειες για να δώσει μια διαφορετική εικόνα. Εκτός από τις στιλιστικές αλλαγές, το εσωτερικό του Captur είναι πιο πρακτικό και πιο ευρύχωρο, όχι για τους επιβάτες αλλά για διάφορα μικροαντικείμενα. Το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει μετατραπεί σε συρτάρι και στην κεντρική κονσόλα υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος ο οποίος κλείνει με καπάκι. Το συρτάρι του συνοδηγού έχει χωρητικότητα 11 λίτρα, δηλαδή είναι τεράστιο! Οι χώροι των επιβατών, κυρίως οι πίσω, δεν εντυπωσιάζουν και τόσο. Βέβαια να πούμε ότι ο χαρταετός χώρεσε!

    captur-inside2 captur-inside

    Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου

    captur-front-2

    Σήμερα το Renault Captur βγήκε εκτός Αττικής και επισκέφθηκε τη Χαλκίδα. Το νεανικό crossover των Γάλλων μας έδειξε πως διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τέτοιου είδους mini εξορμήσεις. Όχι ότι σε μεγαλύτερες δυσκολεύεται βέβαια. Η ηχομόνωση της καμπίνας και η ποιότητα κύλισης είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα προσφέροντάς σου ένα ήρεμο περιβάλλον κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στις επαρχιακές οδούς. Τα καθίσματα μπορούν να χαρακτηριστούν άνετα αλλά δεν μπορούν να πρωταγωνιστήσουν. Η πλευρική στήριξη είναι οριακά καλή, όπως και η στήριξη για τη μέση. Το μεγάλο ατού του Captur όμως είναι ο 1.5 dCi. Ο δείκτης καυσίμου  αρνήθηκε, επιδεικτικά, να κινηθεί προς τα κάτω. Έχουμε ήδη ξεπεράσει τα 250χλμ και η αυτονομία είναι ελαφρώς πάνω από τα 700 χιλιόμετρα.

    captur-front captur-back

    Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου

    Renault Captur LT1

    Το νέο μικρό crossover της Renault που ακούει στο όνομα Captur είναι πλέον στα χέρια του Motornews και είναι έτοιμο για ένα Live Test. Το μοντέλο της γαλλικής εταιρείας έχει κομψό σχεδιασμό με όμορφες καμπύλες κάνοντας σαφές ότι ανήκει στη νέα τάξη πραγμάτων. Μπορεί να βασίζεται στο Clio αλλά έχει το δικό του χαρακτήρα. Είναι πιο ψηλό και πιο μακρύ, όχι κατά πολύ αλλά αρκετά για να διαφέρει. Μπορείς να διακρίνεις χαρακτηριστικά που του δίνουν crossover χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά. Φυσικά το Captur δεν θα μπορούσε να διαθέτει άλλον κινητήρα, από τον αποδοτικό-οικονομικό dCi. Φυσικά υπάρχει και η έκδοση βενζίνης με τον TCe αλλά το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διαθέτει τον πετρελαιοκινητήρα των 1.500 κ.εκ. Μετά τα πρώτα 150χλμ η κατανάλωση είναι στα 5.7 λίτρα/100χλμ. με κίνηση εντός πόλης.

    Renault Captur LT2

    Σχόλια

    Σχόλια