Το νέο Honda HR-V στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2015

    Νέο HONDA HR-V συνδυάζει δυναμική σχεδίαση με κορυφαία ευρυχωρία

    Δελτίο Τύπου

    Το νέο Honda HR-V φτάνει στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2015, προσφέροντας μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία crossover : δυναμικό στυλ, ευελιξία MPV, προηγμένη, απολαυστική δυναμική συμπεριφορά και επιδόσεις με οικονομία. Ανήκει στην ανανεωμένη οικογένεια των μοντέλων της Honda που καταδεικνύει την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας στις τεχνολογικές καινοτομίες.

    Το HR-V δηλώνει αυτοπεποίθηση παντρεύοντας τις τολμηρές, ανάγλυφες γραμμές ενός coupé με το σκληροτράχηλο και στιβαρό χαρακτήρα ενός ισχυρού SUV.

    Στο εσωτερικό, το HR-V προσφέρει στους επιβάτες κορυφαίους χώρους και – χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα Magic Seat ® της Honda – υψηλά επίπεδα ευελιξίας. Μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας και προηγμένη σχεδίαση χαρακτηρίζουν το εσωτερικό του HR-V, όπου οι σχεδιαστές της Honda κατάφεραν να συνδυάζουν τους πλούσιους χώρους με ένα σπορ, οδηγοκεντρικό cockpit.

    Το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Honda Connect, βασισμένο σε εφαρμογή, λειτουργεί μέσω μιας οθόνης αφής επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, και παρέχει πρόσβαση σε internet browsing, ειδήσεις, δελτία κυκλοφορίας και πρόγνωση καιρού σε πραγματικό χρόνο και υπηρεσία music streaming.

    Από την πρώτη ημέρα παρουσίας του, το HR-V θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες υψηλής απόκρισης και απόδοσης 1.6 i-DTEC (120 PS) diesel ή 1.5 i-VTEC (130 PS) βενζίνης, και οι δύο της σειράς Earth Dreams Technology της Honda.

    Το πακέτο Advanced Driver Assist System, που χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ μεσαίας εμβέλειας, ενσωματώνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, μερικές από τις οποίες είναι νέες στην κατηγορία crossover.

    Δυναμικό και τολμηρό coupé με τη στιβαρότητα και αντοχή ενός SUV

    Το νέο HR-V είναι ένα αυτοκίνητο με άποψη και συναισθηματική απήχηση. Το σχήμα του αμαξώματος και η γραμμή των πίσω παραθύρων που λεπταίνει προς τα πίσω διαμορφώνουν ένα δυναμικό και σπορ προφίλ, με ‘κρυφές’ τις λαβές των πίσω θυρών. Μία χαρακτηριστική στυλιστική γραμμή που εκτείνεται στο πλαϊνό τμήμα, χαρίζει στο HR-V δυναμικό στήσιμο, ελαφρώς κεκλιμένο προς τα εμπρός και την αίσθηση της κίνησης και της ευελιξίας ακόμα και όταν είναι ακίνητο.

    Το HR-V αποπνέει επίσης μία αύρα στιβαρότητας. Τα έντονα ανάγλυφα κάτω πάνελ του αμαξώματος δηλώνουν αντοχή, σταθερότητα και σιγουριά μεγαλύτερων SUV, ένα θέμα που ενισχύεται από τον έντονο οριζόντιο προσανατολισμό των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων.

    Όμως παράλληλα με την ξεχωριστή ταυτότητα και γεμάτη αυτοπεποίθηση εικόνα του HR-V στο δρόμο, οι σχεδιαστές του θέλησαν να εξασφαλίσουν μία σαφή οπτική συγγένεια με την οικογένεια του μοντέλου. Για παράδειγμα, μοιράζεται με το νέο 2015 CR-V το τολμηρό στοιχείο του ‘ρέοντος φτερού’ στην ενιαία σχεδίαση της εμπρός μάσκας και προβολέων και το κωνικό τελείωμα της γραμμής των πίσω παραθύρων.

    Πίσω, το HR-V συνεχίζει με το ζωηρό στυλιστικό θέμα. Ανάγλυφα πίσω φώτα εκτείνονται μέσα στη φαρδιά πίσω πόρτα δημιουργώντας ένα ανάγλυφο ‘ρέον φτερό’.

    Κορυφαία ευρυχωρία εσωτερικού με προσαρμοστικότητα MPV

    Το νέο HR-V διαθέτει κορυφαίο εσωτερικό χώρο, όχι μόνο πλούσιο αλλά και εξαιρετικά ευπροσάρμοστο, προσφέροντας τα χαρακτηριστικά ενός MPV για πρώτη φορά στην κατηγορία crossover.

    Βάση για το ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό του HR-V αποτελεί η παγκόσμια πλατφόρμα Β της Honda που ενσωματώνει καινοτόμες λύσεις διαμόρφωσης χώρων. Για παράδειγμα, ένα χαμηλότερου προφίλ ρεζερβουάρ καυσίμου που είναι εγκατεστημένο κάτω από τα εμπρός καθίσματα απελευθερώνει τον υποδαπέδιο χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα, ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί το σύστημα Magic Seats® της Honda.

    Καθένα από τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα Magic Seats ® προσφέρει πολυάριθμες δυνατότητες διαμόρφωσης, μεγιστοποιώντας έτσι την ευελιξία του ευρύχωρου εσωτερικού. Στο ‘Utility’ mode, η πλάτη των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνεται προς τα εμπρός ενώ η βάση του καθίσματος κατεβαίνει για τη δημιουργία μιας μεγάλης, επίπεδης επιφάνειας πατώματος. Στο ‘Tall’ mode, η βάση των πίσω καθισμάτων κλειδώνει σε κάθετη θέση απελευθερώνοντας χώρο από το πάτωμα μέχρι την οροφή. Στο ‘Long’ mode οι πλάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων αναδιπλώνονται σε οριζόντια θέση.

    Αφού καθίσουν, όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαία ευρυχωρία στην περιοχή των ποδιών, των ώμων και της κεφαλής, επιπέδου που συνήθως συναντάμε σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.

    Και ο χώρος αποσκευών είναι εντυπωσιακός με 453 L* όταν τα πίσω καθίσματα χρησιμοποιούνται και 1026 L* μέχρι τη γραμμή των παραθύρων με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Το φαρδύ άνοιγμα της πίσω πόρτας και το χαμηλό ύψος φόρτωσης μεταφράζονται σε εύκολη πρόσβαση και ευρυχωρία του χώρου αποσκευών.

    Ανανεωμένη και προηγμένη σχεδίαση εσωτερικού με υλικά υψηλής ποιότητας, πανοραμική ηλιοροφή και εξελιγμένο νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας

    Στην καμπίνα των επιβατών, οι σχεδιαστές της Honda επεδίωξαν να παντρέψουν διαφορετικές απαιτήσεις όπως ευρυχωρία, αξιοπιστία και το cockpit ενός στιβαρού, σπορ coupé.

    Η χρήση μαλακών επιφανειών υψηλής ποιότητας, που αναδεικνύονται με διακριτικές πινελιές βουρτσισμένου χρωμίου δημιουργούν ένα premium περιβάλλον, ενώ στη συμπαγή σχεδίαση του ταμπλό κυριαρχούν κάποιες πολυτελείς λεπτομέρειες όπως piano-black panel που δίνει έμφαση στον προηγμένο χαρακτήρα.

    Απέναντι στον οδηγό βρίσκεται ένας πίνακας με τρία όργανα, πλαισιωμένα από ‘αιωρούμενους’ φωτεινούς δακτυλίους που προάγουν την αίσθηση της ποιότητας. Η λειτουργία ECO Assist της Honda αλλάζει το χρώμα του φόντου στο ταχύμετρο από λευκό μέχρι πράσινο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενημερώνοντας τον οδηγό για την κατανάλωση καυσίμου.

    Η έκδοση Executive προσφέρει επίσης μία ανακλινόμενη / συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει με ένα άγγιγμα. Το συρόμενο σκιάδιο που ανοίγει αυτόματα με την οροφή μπορεί να κλείνει με το χέρι για προστασία από τον ήλιο.

    Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μία οθόνη αφής επτά ιντσών Honda Connect που τοποθετείται στις Sport και Executive εκδόσεις προσφέροντας προηγμένη συνδεσιμότητα και ενημέρωση/ψυχαγωγία. Μία οθόνη πέντε ιντσών διατίθεται στην έκδοση Comfort.

    Η οθόνη που χρησιμοποιεί λειτουργικό σύστημα Android 4.0.4, χρησιμοποιεί τις οικείες, διαισθητικές λειτουργίες αφής ενός smartphone. Το Honda Connect παρέχει ταχεία και εύκολη πρόσβαση σε διαδικτυακές υπηρεσίες όπως web browsing, δελτία κυκλοφορίας, ειδήσεις και πρόγνωση καιρού σε πραγματικό χρόνο, social media και ιντερνετικούς σταθμούς μουσικής. Μπορούν να εγκατασταθούν και άλλες εφαρμογές από το ειδικά σχεδιασμένο Honda App Centre που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να εξατομικεύουν την προσωπική τους εμπειρία ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, ενώ διατίθεται επίσης ενσωματωμένη πλοήγηση Garmin Navigation.

    Η οθόνη αφής Honda Connect προβάλλει επίσης πληροφορίες του οχήματος – όπως χιλιομετρητή, οικονομία καυσίμου και χρόνο ταξιδιού

    Επιπλέον, το Honda Connect συγχρονίζεται με smartphones και λοιπές συσκευές πολυμέσων μέσω MirrorLink, WiFi, Bluetooth, HDMI και USB.

    Ολοκληρωμένη σειρά προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας

    Όπως όλα τα νέα μοντέλα Honda που πωλούνται στην Ευρώπη, το HR-V εφοδιάζεται με πολυάριθμες premium τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
    Ολοκληρωμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας συνδυάζουν δεδομένα από αισθητήρες ραντάρ και κάμερες τοποθετημένες μπροστά και πίσω. Πέραν του βασικού (entry) μοντέλου, όλες οι άλλες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με το Advanced Driver Assist System της Honda. Η οικογένεια τεχνολογιών ασφάλειας περιλαμβάνει Intelligent Speed Assist, City Brake Active Assist, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Traffic Sign Recognition system, και High-beam Support System.

    Το σύστημα City-Brake Active της Honda θα τοποθετείται στάνταρ στο HR-V.

    Πέρα από το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων μπροστά και στην οροφή, η τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) της Honda αποτελεί το υπόβαθρο της παθητικής ασφάλειας. Ένα δίκτυο συνδεμένων δομικών χαρακτηριστικών κατανέμει την ενέργεια κρούσης ομοιόμορφα στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, μειώνοντας τις δυνάμεις που μεταφέρονται στην καμπίνα και αυξάνοντας την προστασία των επιβατών σε εμπρόσθιες συγκρούσεις. Η δομή ACE ελαχιστοποιεί επίσης το ενδεχόμενο να εισχωρήσει κάτω ή πάνω από άλλο όχημα – συνηθισμένο φαινόμενο σε μετωπικές ή πλαγιομετωπικές συγκρούσεις με μεγαλύτερο ή μικρότερο όχημα.

    Συναρπαστική οδήγηση, επιδόσεις και απόδοση

    Το HR-V διατίθεται στην Ευρώπη μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς FWD και με μία σειρά αποδοτικών και άμεσης απόκρισης κινητήρων βενζίνης 1.5 i-VTEC 130 PS και diesel 1.6 i-DTEC 120 PS. Και οι δύο συνδυάζονται με ένα αθόρυβο και ομαλό εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC διατίθεται και με ένα αυτόματο CVT με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles) σε μερικές εκδόσεις.

    Και οι δύο κινητήρες είναι της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν άμεση απόκριση και υψηλή απόδοση, ενώ πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.

    Το HR-V είναι σκόπιμα σχεδιασμένο για να προσφέρει εμπειρία μοντέλου sedan, κάτι που επιτυγχάνεται λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους και της ελαφριάς, εξαιρετικά άκαμπτης δομής του αμαξώματος. Η ακαμψία οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το 27% της δομής του αμαξώματος αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής. Αυτή η στιβαρότητα δημιουργεί μία αίσθηση ασφάλειας κατά την οδήγηση με ελάχιστες κλίσεις του αμαξώματος. Αποτέλεσμα είναι μία εξαιρετική οδική συμπεριφορά, που κανει το HR-V ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στην κατηγορία crossover για σπορ οδήγηση.

    Το HR-V διαθέτει κορυφαία αεροδυναμικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία των crossover, κάτι που ευνοεί όχι μόνο την απόδοση καυσίμου αλλά και την απουσία θορύβων στην ποιοτική καμπίνα. Για ελαχιστοποίηση των θορύβων από το δρόμο, το HR-V χρησιμοποιεί ένα πολύ αποτελεσματικό πακέτο ηχομόνωσης. Η απορρόφηση θορύβων στο εσωτερικό των εμπρός και πίσω θόλων των τροχών, τη μοκέτα του πατώματος και το υποδαπέδιο κάλυμμα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ποιοτικής και χαλαρωτικής ατμόσφαιρας στην καμπίνα.

    * Σύμφωνα με το πρότυπο VDA

    Σχόλια

    Σχόλια