Κρίσιμος μήνας ο Απρίλιος

    Ο Απρίλιος αναμένεται να είναι ένας μήνας γεμάτος εντάσεις για τη Formula 1 με μάχες στις πίστες αλλά και στο παρασκήνιο. Η πρώτη μάχη θα δοθεί στο Μπαχρείν με τους «μεγάλους» (FIA, FOM, ομάδες) να έχουν meeting. Τα θέματα; Πολλά και ενδιαφέροντα. Όπως για παράδειγμα το τι μπορεί να γίνει ώστε να αυξηθεί ο ήχος των μονοθέσιων αλλά και πιο σημαντικά όπως οι αισθητήρες ροής καυσίμου. Επίσης, μικρότερης διάρκειας αγώνες -με τη λογική ότι έτσι οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται να κάνουν οικονομία στα καύσιμα και στα ελαστικά πιέζοντας στο όριο. Τέλος ένα ακόμα θέμα που θα συζητηθεί είναι η ηγεσία της F1 καθώς η δίκη του Eccelstone για δωροδοκία πλησιάζει, σε 3 εβδομάδες στη Γερμανία.

    Ας δούμε τον ρόλο του καθενός σε αυτό το παιχνίδι…

    Ο πρόεδρος της Ferrari, Montezemolo, είχε ιδιωτική συνάντηση με τον Ecclestone στα μέσα της εβδομάδας. Το τι ακριβώς ειπώθηκε σε αυτήν τη συνάντηση κανείς δεν γνωρίζει, αλλά δεν είναι δύσκολο να μαντέψεις τα θέματα συζήτησης. Η ιδέα για μικρότερης διάρκειας αγώνες έχει την υποστήριξη της Ferrari. Ο Ecclestone έχει δηλώσει πάρα πολλές φορές ότι αυτή η F1 δεν του αρέσει οπότε αυτομάτως γινεται ο καλύτερος σύμμαχος για τον Montezemolo. Ο πρόεδρος της Scuderia έχει δηλώσει ανοιχτά ότι δεν του αρέσει καθόλου η νέα Formula 1, χαρακτηρίζοντάς την βαρετή. Κι εδώ τίθεται το ερώτημα: θα γκρίνιαζε αν η Ferrari ήταν στη θέση της Mercedes; Φυσικά και όχι.

    lauda-horner-marko-newey

    Η Mercedes όμως θα… πατήσει πόδι. Τα «ασημί βέλη» έχουν πλεονέκτημα φέτος και δεν πρόκειται να το αφήσουν έτσι απλά να περασει. Μπορεί ο Niki Lauda να δηλώνει ότι κάτι πρέπει να γίνει με τον ήχο, αλλά μέχρι εκεί. Οι Γερμανοί δεν πρόκειται να δεχτούν κάποια αλλαγή στους κανονισμούς, η οποία πιθανόν να δώσει πλεονέκτημα στους αντιπάλους τους και να ανοίξει κάποια «παραθυράκια». Κι αν το σκεφτούμε λίγο καλύτερα ούτε οι Force India, Williams θα δεχτούν τυχόν αλλαγές καθώς έχουν το πλεονέκτημα να φορούν τον PU106A Hybrid στα μονοθέσιά τους.

    Όσον αφορά τη McLaren, μπορεί να έχει τον κινητήρα της Mercedes στην MP4-29 αλλά του χρόνου έρχεται η Honda. Ο Dennis έχει δείξει τις προθέσεις του. Δεν πρόκειται να παίξει ομαδικά, θα κοιτάξει το καλό της ομάδας του καθώς έχει στόχο να ανέβει στην κορυφή και άμεσα.

    Motorsports / Formula 1: World Championship 2010, GP of Singapore

    Και τέλος η Red Bull. Οι πρωταθλητές πρόκειται να παίξουν το δικό τους σκληρό παιχνίδι. Ήδη ο Mateschitz έχει απειλήσει ότι θα φύγει από την F1 καθώς είναι πολύ απογοητευμένος με τη νέα κατάσταση. Η RBR χάνει έδαφος από παράγοντες τους οποίους δεν μπορεί να ελέγξει άμεσα. Ο κινητήρας της Renault υστερεί σε σχέση με τους υπόλοιπους και από την άλλη έχει τα συνεχή προβλήματα με τον αισθητήρα μέτρησης καυσίμου της FIA.

    Απ’ όλες τις απόψεις αυτός ο μήνας θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον με πολλά θέματα στο τραπέζι. Μην ξεχνάμε ότι στις 14 Απριλίου υπάρχει το δικαστήριο της Red Bull για την έφεση στον αποκλεισμό του Ricciardo στην Αυστραλία.

    Σχόλια

    Σχόλια