Live Test: Mercedes CLA 200

    Σαγηνευτικό «κορμί» που δεν το χορταίνεις. Η σχεδίαση της Mercedes CLA ακόμα προκαλεί

    Mercedes CLA 200 είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 

    Διαφορετική Τρίτη η σημερινή. Όπως είναι πάντα μετά την Καθαρή Δευτέρα και ιδιαίτερα, όταν η ΚΔ περιλαμβάνει Γαλαξειδιώτικο Αλευρομουτζούρωμα… Η απόδραση για την οποία σας λέγαμε την περασμένη εβδομάδα, ήταν αυτή στο κόσμημα της Φωκίδας. Επανεμφάνιση μετά από τρία χρόνια αποχής από το πατροπαράδοτο έθιμο, ένα έθιμο που αφήνει τα σημάδια του στην όμορφη παραλιακή πόλη για πολύ καιρό μετά. Χρειάζονται πολλές βροχές και επισταμένη προσπάθεια από τους τοπικούς φορείς για να επανέλθει η καθαριότητα στο χωριό. Εμείς βρεθήκαμε εκεί σχετικά ξεκούραστα χάρη στην CLA 200. Ο οικογενειακός ρυθμός δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα στην κατανάλωση, η οποία παρέμεινε σε σχετικά υψηλά επίπεδα. Το 7άρι αυτόματο της «δικής μας» CLA δε βοήθησε και πολύ την κατάσταση, παρά την αγαστή συνεργασία του με το οικονομικό πρόγραμμα που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός από το σχετικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Η μέση κατανάλωση αρνήθηκε να πέσει από τα 8,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του συνεργάτη μας που ορκίζεται στον Άγιο Τουρμπίνιο ότι έκανε ότι μπορούσε.

    Merc CLA LT11

    Στα της ανάρτησης, αυτό που λέγαμε επιβεβαιώθηκε. Η CLA με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά και τη σφιχτή ανάρτηση, περισσότερο σε sport αυτοκίνητο παραπέμπει παρά σε Γερμανικό cruiser με οικογενειακές βλέψεις. Της πάει –κακά τα ψέμματα- πολύ η sport διάθεση και αβαντάρει όσο λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής τον οδηγό της. Είναι όμως λιγότερο Mercedes στις μετακινήσεις- τουλάχιστον έτσι όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία, στον τομέα της άνεσης των επιβατών. Περισσότερα όμως θα πούμε στην αναλυτική δοκιμή μέσα στις επόμενες ημέρες.

    Merc CLA LT9 Merc CLA LT10

    Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 

    Merc CLA LT6

    Επιτέλους, έφτασε το ευλογημένο τριήμερο και θα βγάλουμε το άχτι μας με χιλιόμετρα σε ανοιχτούς δρόμους. Εκεί που η Merc θα κληθεί να αποδείξει πως εκτός από όμορφη είναι και ικανή. Το έχουμε μυριστεί και δεν έχουμε καμία σχεδόν αμφιβολία για το επίπεδό της αλλά να, όπως και να το κάνουμε, στο testing ground του επαρχιακού δικτύου τα πάντα εμφανίζονται στην πραγματική τους διάσταση. Εκεί θέλουμε να δούμε και να δικαιολογήσουμε εν πολλοίς, την επιλογή των μηχανικών της Γερμανικής εταιρείας που έχει να κάνει με τη σκληρότητα της ανάρτησης. Η μέχρι τώρα εικόνα είναι πολύ μακριά από αυτά που μας έχει συνηθίσει η Mercedes, με την άνεση να είναι σε υψηλό σκαλί. Στην περίπτωση της CLA, η ρύθμισή της είναι τέτοια που πραγματικά, ακόμα και αν η ανώτερη ποιότητα στην κατασκευή αποδειχτεί στην πράξη και δεν υπάρχει πρόβλημα στη μακροχρόνια συμβίωση με το αυτοκίνητο στους ελληνικούς (κ@λο)δρόμους, σίγουρα οι επιβάτες θα δυσανασχετήσουν. Τώρα λοιπόν με το επικείμενο ταξίδι, η ανάρτηση θα έχει την ευκαιρία της να ανατρέψει τη διάθεση του κοινού και να κερδίσει ψήφο εμπιστοσύνης.

    Merc CLA LT7

    Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου

    Merc CLA LT3

    Ξανά χιόνια στην Αθήνα, ξανά οι θερμοκρασίες να σέρνονται κοντά στο μηδέν. Ο παγετός της νύχτας έδωσε το απαραίτητο εφέ στο περιβάλλον και στα αυτοκίνητα που καλύφθηκαν από λευκή επίστρωση. Τουλάχιστον μέχρι να βγει για τα καλά ο λαμπερός ήλιος, τα σημάδια της χιονόπτωσης που στα βόρεια ήταν πολύ πιο έντονη, παραμένουν ορατά και δημιουργούν διάθεση Χριστουγεννιάτικη. Εμείς με την κούκλα της Mercedes συνεχίζουμε, προσπαθώντας σε πρώτη φάση να ρίξουμε την εντός των τειχών κατανάλωση, η οποία πεισματικά μένει και φλερτάρει με τα 8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (+/- 0,3 λίτρα). Μας αποζημιώνει όμως με την αίσθηση που προσφέρει και την ποιότητα που μπορεί και μεταφέρει στην καθημερινότητα, κάνοντάς την και αυτή συνολικά λίγο καλύτερη.

    Merc CLA LT5           Merc CLA LT4

    Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 

    Merc CLA LT1

    Οι μέρες με την CLA περνούν γρήγορα και εμείς δεν χορταίνουμε τη διαφορετικότητα αυτής εδώ της Merc. Η σφιχτή ανάρτηση, πολύ μακριά από ότι μας έχει συνηθίσει η Γερμανική εταιρεία, δίνει ένα μοναδικά sport αέρα στις μετακινήσεις, είτε αυτές έχουν δρόμο, είτε είναι σύντομες –τύπου παραλαβή παιδιών από φροντιστήριο. Όπως και να έχει, αυτοκινητιστικά μιλώντας και μόνο, με αυτή την επιλογή αναφορικά με την ανάρτηση, συνδέεται και η αμεσότητα του τιμονιού που μεταφέρει ακαριαία τις εντολές του οδηγού στους κινητήριους- κατευθυντήριους τροχούς. Από την άλλη πάλι η ανάρτηση (μαζί με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά αυτή τη φορά) ευθύνεται για τον αυξημένο θόρυβο κύλισης αλλά αυτό είναι κάτι που μαθαίνεις να σου αρέσει. Τουλάχιστον όταν ζεις λίγες μέρες με το αυτοκίνητο.

    Merc CLA LT2

    Τρίτη 17 Φεβρουαρίου

    cla-200-front

    Μπορεί να μπαίνουμε στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας της Mercedes CLA αλλά το αμάξωμά της παραμένει τόσο γοητευτικό όσο την πρώτη ημέρα που παρουσιάστηκε. Η σχεδίασή της προκαλεί το γύρισμα του κεφαλιού αλλά και τα μελιστάλακτα σχόλια καθενός που την αντικρίζει. Ο στόχος της Mercedes όταν παρουσίασε την CLA ήταν να προσελκύσει νεανικό κοινό και πελάτες που δεν είχαν έφεση προς τα αυτοκίνητά της. Πλέον μπορούμε να πούμε ότι πέτυχε κέντρο. Η επιθετική σχεδίαση του εμπρός μέρους με το αστέρι της μάρκας να δεσπόζει στη μεγάλη γρίλια προσφέρουν έναν διαφορετικό χαρακτήρα στη CLA, ενώ οι μικρές γυάλινες επιφάνειες και το coupe προφίλ εντείνουν το σπορ χαρακτήρα της. Δυναμική και συνάμα αριστοκρατική σε κερδίζει απ’ όποια γωνία και αν την κοιτάξεις.

    Αχ… CLA ξελογιάστρα.

    cla-200-back2 cla-200-back

    Σχόλια

    Σχόλια